سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بازدید از شهر زیبای تورنتو

306 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
around_the_world

around_the_worldکاربر around_the_world

around_the_worldکانال around_the_world

آب و هوای تورنتو
در تورنتو شما تقریبا یک زندگی چهار فصل را تجربه خواهید کرد. در این شهر به نسبت سایر شهرها زمستان ها هوای سردی ندارد. تقریبا از دسامبر تا مارس به مدت 4 ماه آب و هوای تورنتو زمستانی خواهد بود. در صورتی که قصد خرید لباس های زمستانی برای این مدت را دارید و اهل پس انداز نیز هستید در فصل بهار یا تابستان به فروشگاه ها برای خرید لباس های زمستانه با تخفیف ویژه بروید این کمک می کند که شما چند صد دلار نیز پس انداز کنید! علاوه بر این در تابستان هوا گرم و تقریبا مرطوب است به همین علت اگر در خانه یا آپارتمان سیستم تهویه مطبوع ندارید حتما یک دستگاه تهویه هوای مناسب خریداری کنید.

سیستم حمل و نقل در تورنتو
زندگی بدون ماشین برای بسیاری از افراد ساکن تورنتو بسیار راحت است و اکثر افراد بدون داشتن وسیله نقلیه از پس زندگی برمی آیند. خوشبختانه، حمل و نقل عمومی که توسط کمیسیون حمل و نقل تورنتو اداره می شود بسیار جامع و کلی است و تقریبا در هر منطقه ایی از تورنتو وسایل نقلیه عمومی وجود دارد. متروی تورنتو دو خط اصلی دارد که از شمال به جنوب و از شرق به غرب می رود و دو خط اضافی نیز در حومه شهر وجود دارد. زمان کار مترو نیز تقریبا هر دو ساعت در ساعات شلوغ و هر 5 دقیقه در سایر زمان ها است، ساعت کاری مترو در تورنتو نیز از ساعت 6 صبح تا 2 بامداد است.
افرادی که در ماه زیاد از مترو استفاده می کنند می توانند یک بلیط مترو به مبلغ 146 دلار با تعداد سفر نامحدود در یک ماه را خریداری کنند این مورد در صرفه جویی در هزینه ها بسیار کمک می کند. توصیه می شود افرادی که 45 بار در ماه یا 12 بار در هفته از مترو استفاده می کنند بهتر است این بلیط را تهیه کنند. نکته جالب این است که این کارت برای دانشجویان و سالمندان تخفیف نیز دارد.
یک سیستم پرداخت کرایه به نام PRESTO نیز در کانادا وجود دارد. این سیستم برای سیستم های حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه کارت PRESTO تقریبا 6 دلار است و شما می توانید آن را به صورت آنلاین شارژ کنید یا اینکه در ایستگاه های مشخص آن را شارژ کنید. زمانی که کارت اعتبار داشته باشد هنگام ورود به اتوبوس، تراموا یا سایر وسایل نقلیه فرد می تواند روی دستگاه کارت خوان؛ کارت را نگه دارد تا مبلغ مورد نیاز کسر شود. یکی از مزایای مهم این کارت این است که با حسابی آنلاین اتصال دارد و فرد در صورتی که کارت را گم کند می تواند موجودی آن را به صورت آنلاین به کارت جدید منتقل کند.
به طور کلی حمل و نقل عمومی ارزان تر و راحت تر از داشتن ماشین است. افراد برای ماشین مجبورند هزینه های بیمه، بنزین، تعمیرات و پارکینگ شهری را پرداخت کنند. همچنین به سختی می توان مکان های پارکینگ را در تورنتو پیدا کرد علاوه بر این برای پارک کردن ماشین نیاز به یک پارکینگ دارید که در صورتی که منزل شما جایگاه نداشته باشد باید از پارکینگ عمومی استفاده کنید و هزینه آن تقریبا 200 دلار است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش