سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

aaqaqa

220 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
majidafraz

majidafrazکاربر majidafraz

majidafrazکانال majidafraz

بهترین عرقیات گیاهی برای چاقی صورت
لاغری صورت یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زنان برای گرفتن رژیم و یا به صورت ذاتی باشد. بعضی از افراد با کوچک ترین تغییر در برنامه غذایی شان ابتدا صورتشان لاغر می شود. راه های بسیاری وجود دارد که برای چاق کردن صورت موثر باشد، اما یکی از بهترین و کم ضرر ترین راه، استفاده از گیاهان دارویی و یا عرق گیاهی می باشد. البته که باید توجه داشت ممکن است مصرف بعضی از عرقیات گیاهی عوارض جانبی داشته باشند، پس بهتر است که با مشورت گرفتن از پزشکتان مصرف شود. در این مقاله می خواهیم چند مورد از بهترین عرقیات گیاهی برای چاقی صورت را برای شما ذکر کنم.
1- عرق رازیانه برای چاقی صورت
عرق رازیانه طبیعتی گرم دارد. عرق گیاهی رازیانه به دلیل دارا بودن هورمون های زنانه بسیار برای بانوان توصیه می شود. یکی از خواص شگفت انگیز عرق رازیانه طراوت و شادابی بخشیدن آن به پوست می باشد. همچنین عرق رازیانه برای کیست تخمدان زنان نیز بسیار مفید می باشد و عرق رازیانه برای پریود شدن نیز بسیار مفید می باشد.
عرق رازیانه برای درمان و رفعه عوارض یائسگی نیز بسیار استفاده می شود، همچنین برای کسانی که دچار یائسگی زودرس شده اند نیز می توانند از این عرق گیاهی استفاده کنند تا دوباره عادت ماهیانه بشوند. مصرف عرق رازیانه برای چاقی صورت، نصف الی یک استکان در روز بعد از هر وعده ی غذایی پیشنهاد می شود و اگر در خوردن عرق رازیانه تعلل نداشته باشید باعث چاقی صورت می گردد. تولید کنندگان عرقیات از بذر و ریشه و برگ این گیاه استفاده می کنند و عرقیاتی درجه یک و اعلا تولید می کنند، در واقع از تمام قسمت های گیاه می توان استفاده کرد.
2- عرق یونجه برای چاقی صورت
از قدیم مصرف عرق یونجه برای افزایش اشتها و چاقی صورت بسیار مرسوم بوده است. عرق یونچه طبیعتی سرد دارد. مصرف این عرق گیاهی به صورت مکرر باعث افزایش اشتها و در نتیجه چاقی افراد می شود. در عرق یونجه انواع مواد معدنی و ویتامین ها و مواد مغذی می باشد که باعث شده است تا عرق یونجه از خواص بیشماری دارا می باشد. همچنین به دلیل داشتن پروتئین و آهن برای افرادی که دچار کم خونی نیز هستند بسیار توصیه می شود و مفید است. عرق یونجه دارای هورمون های زنانه می باشد و اصلا به مردان توصیه نمی شود. بانوان عزیز برای چاقی صورتشان می توانند روزی یک استکان صبح و نصف استکان عصر به مدت 14 روز مصرف نمایند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید بیشتر از چهارده روز از عرق یونجه مصرف کنید. بعد از مصرف چهارده روزه باید خوردن عرق یونجه را قطع کنید و پس از دو ماه باز شروع به مصرف آن نمایید. اگر مزه ی عرق یونجه شما را اذیت می کند و باب میل تان نیست می توانید با یکم شکر و یا عسل آن را میل نمایید. یکی دیگر از خواص عرق یونجه که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، برای پیشگیری از نرمی استخوان می باشد و حتی بسیاری از پزشکان توصیه به مصرف عرق یونجه برای کودکان می کنند
علاوه بر عرقیات گیاهی، بعضی روغن ها برای چاقی صورت مورد استفاده قرار می گیرد. همچون روغن کنجد، روغن رازیانه و دارچین. روش استفاده ی این روغن های گیاهی به این گونه است که می توانید پس از شستشوی صورت، روزی یک تا دو بار به صورت دورانی بر روی صورت خود مالش دهید.
همچنین عرقیات دیگری نیز وجود دارد که باعث چاقی و چاقی صورت می شوند همچون
شیرین بیان: عرق شیرین بیان را می توانید 3 بار در روز مصرف کنید.
زنجبیل: عرق زنجبیل را می توانید بعد از مصرف هر وعده ی غذایی مصرف کنید.
همانطور که می دانید اثر گذاری عرقیات گیاهی بر روی چاقی صورت به کیفیت و نوع آن عرق بستگی دارد. پس بسیار مهم است که عرقیات مورد استفاده خود را از فروشگاه های آنلاین و حضوری معتبر تهیه کنید، زیرا متاسفانه برخی افراد سودجو عرقیات بی کیفیت و نامرغوب و با مواد افزودنی را با روش های مختلف به فروش رسانده و باعث می شوند اعتماد بسیاری از مردم و جامعه با عرقیات و دارو های گیاهی از بین برود. شما عزیزان می توانید برای خریدی مطمئن و مستقیم از تولیدی عرقیات درجه یک کاشان، خرید خود را از فروشگاه اینترنتی گلاب کاشان انجام دهید و برای پرسش هر سوال می توانید با پشتیبانی فنی فروشگاه در ارتباط باشید و خریدی مطمئن و آسان را با سایت رسمی و مورد اطمینان گلاب کاشان نجربه کنید. .


بهترین روش های جلوگیری از چکه کردن شیرآب
بی شک برای شما نیز پیش آمده که شیر آب منزلتان چکه کند و این موضوع باعث ایجاد مزاحمت برای استراحت و خواب شما می شود و در واقع این موضوع ناراحتتان می کند. علاوه بر ایجاد مزاحمت، باعث می شود تا اطراف سینک نیز خیس شود و لک بندازد و باعث شود تا همیشه شما مجبور به دستمال کشی باشید. بنابر دلایل ذکر شده باید به فکر تعمیر شیر آب بود. تعمیر شیر آب کار سخت و دشواری نمی باشد و بسیاری از افراد مبتدی نیز می توانند این کار را انجام دهند. از ابزار های مورد نیاز برای تعمیر شیر آب می توان به واشر، آچار فرانسه و پیچ گوشتی از نوع دو سو یا چارسو اشاره نمود. البته اگر فکر می کنید که نمی توانید اینکار را انجام دهید باید به فرد دیگری برای تعمیر شیر آب بگویید به دلیل اینکه ممکن است باعث خراب کاری بیشتری شود. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد بهترین روش های جلوگیری از چکه کردن شیر آب صحبت کنیم و امیدواریم که مطالب برایتان مفید باشد.
دلیل چکه کردن شیر آب
ممکن است چکه کردن آب خودش را در سر آبریز علم شیر دستشویی یا ظرفشویی یا حمام نشان دهد. در این صورت مشکل از شیر آب می باشد و در صورت مشاهده ی چنین مواردی باید مشکل واشر را حل کنید. چکه کردن آب از شیر توالت ممکن است در اطراف نقطه ی اتصال بدنه به شیلنگ خود را نشان بدهد و به دلیل آب بند نبودن واشر شلنگ توالت می باشد. حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که قبل از اقدام کردن به عوض کردن شیرآلات و یا شلنگ ها باید از آب بند بودن واشر شلنگ توالت اطمینان داشته باشید.
اگر بخواهیم به دلیل چکه کردن از آب از بدنه ی شیر آب را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که گاها به دلیل وجود سوراخ های سوزنی در بدنه باعث چکه کردن آب می شود. اگر بخواهیم به طور کلی به این موضوع بپردازیم می توانیم بگوییم که چکه کردن آب از بدنه ی شیر آب به دلیل فرسودگی قطعات و ترک خوردن برخی از قطعات بر اثر تنش های وارد شده به وجود می آید.
تعمیر چکه کردن شیر آب
قدم اولی که باید برای تعمیر چکه کردن شیر آب برداشته شود این است که باید آب را قطع کنید. سپس در زیر شینک دو شیلنگ حصیری وجود دارد که برای آب سرد و گرم مورد استفاده قرار می گیرد. و شیر آب شما را به سیستم لوله کشی متصل می کند و در انتها این شلنگ ها به پیسوار متصل می شوند. در واقع برای قطع کردن جریان آب باید پیسوار را ببندید و جریان آب را قطع کنید.
در برخی شیرآلات در قسمت سر پیج ها قطعه ی پلاستیکی ای وجود دارد که روی پیچ ها قرار گرفته است. برای جدا کردن این قسمت باید از لبه ی پیچ گوشتی استفاده کنیم. با برداشتن این پلاستیک ها متوجه خواهید شد که پیچ باعث شده تا سرپیچ به شیر متصل شود. همچنین برای باز کردن پیج های نیز نیاز به پیچ گوشتی دارید. در صورتی که نمی توانید پیچ ها را باز کنید در صورت زنگ خوردگی سفت شده اند، ما به شما استفاده از کمی روغن را پیشنهاد می دهیم تا راحت تر بتوانید پیج ها را باز کنید. در صورتی که دچار ضربه و یا خوردگی شده بودند، می توانید برای باز کردن آن ها از انبر قفلی استفاده کنید. وقتی سرپیچ ها باز شوند می توانید مغزی شیر را مشاهده کنید. همچنین برای باز کردن مغزی شیر نیاز به آچار دارید و باید از این ابزار استفاده کنید. به دلیل اینکه پس از تعمیرات شما به این مغزی کار خواهید داشت که توصیه می شود که این کار به آرامی انجام شود و بیرون بکشید. حتما توجه داشته باشید که دچار شکستگی یا پارگی نشود. اگر مغزی و واشر را باز کردید و همچنان مشکل چکه کردن شیر آب را داشتید و از صدای خسته کننده ی آن خلاص نشدید، باید مشکل را از جاهای دیگر بررسی کنید. گاها پیش می آید که رسوب ذرات ریز آب باعث می شود تا قسمتی از مغزی باعث به وجود آمدن شیار هایی شود.
بهترین روش های جلوگیری از چکه کردن شیرآب

چکه کردن آب از شیرآلات یکی از عذاب آور ترین صداهایی است که می تواند در منزل شما باشد و آرامش و استراحت روزانه و شبانه ی را از شما بگیرد. به این دلیل ما سعی کردیم در این مقاله به بهترین روش های جلوگیری از چکه کردن شیر آب و همچنین نحوه ی تعمیر چکه کردن شیر آب بپردازیم. سایت کانیبل عرضه کننده انواع شیرآلات با کیفیتی عالی می باشد که با خرید اینترنتی شیر آلات فروشگاه کانیبل تا سالیان سال درگیر چکه کردن آب و خرابی آن ها نخواهید بود.
ترفند های تمیز کردن لکه های سیاه روی شیرآلات
بسیاری از طراحان دکوراسیون، شیرآلات را عضو مهمی در منزل می بینند. پس با این اوصاف باید همیشه شیرآلات شما تمیز و براق باشد تا نشانه ای از پاکی و تمیزی در منزل شما موج بزند و دومین دلیل آن نیز این است که امروزه بسیاری از افراد توان خریداری شیرآلات نو را ندارند و پس این دلیل نیز می تواند یکی از مهم ترین دلایل برای تمیز کردن و از بین بردن لکه های سیاه بر روی شیرآلات شما باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد ترفند های تمیز کردن لکه های سیاه روی شیرآلات صحبت کنیم، با چند ترفند کاربردی همراه ما باشید.
علت سیاه شدن و به وجود آمدن لکه بر روی شیرآلات
اگر بخواهیم به علت سیاه شدن و به وجود آمدن لکه بر روی شیرآلات بپردازیم می توانیم به جرم گیر های بسیار قوی اشاره کنیم. اگر ناخواسته جرم گیر شما بر روی شیرآلات ریخته است، تا زمان زیادی نگذشته است باید سریعا آن محل را تمیز کنید و آب سرد بر روی شیرآلات خود بگیرید. سپس با مایع ظرفشویی و اسفنج نرم روی شیرآلات را تمیز کنید تا لکه ای بر روی آن باقی نماند.
استفاده از محلول آب و صابون برای از بین بردن لکه سیاه
استفاده از محلول آب و صابون برای از بین بردن لکه سیاه، یکی از راه های عالی می باشد. آبی که ما استفاده می کنیم، سرشار از منبع غنی و املاح معدنی و نمک می باشد. به این دلیل است که باعث به وجود آمدن لکه های سفید و سیاه می شود. این املاح به مرور زمان باعث به وجود آمدن رسوب می شود و زیبایی شیرآلات را از بین می برد. برای از بین بردن این لکه های سیاه و سفید می توانید از محلول آب و صابون استفاده کنید. البته که باید توجه داشته باشید که این راهکار زمانی کارآمد می باشد که فاصله ی رسوبات کمتر باشد و هرچه این زمان کمتر باشد می توان آن را با محلول آب و صابون پاک کرد. اما هرچه زمان بودن رسوبات بر روی شیرآلات بیشتر باشد، نمی توانید به راحتی از شر این لکه ها مزاحم و زشت خلاص شوید.
نکته ی قابل توجهی که وجود دارد و باید به آن دقت شود این است که تا جایی که امکان دارد از مواد شوینده ی اسیدی و شیمیایی همچون جرم گیر ها یا مایع سفید کننده استفاده نکنید. به دلیل اینکه بیشتر شیرآلات از روکش نیکل است و استفاده از این مواد شیمیایی مضر برای شست و شو می باشد.
استفاده از سرکه و دستمال بهترین راه برای از بین بردن لکه سیاه
استفاده از سرکه و دستمال بهترین راه برای از بین بردن لکه سیاه می باشد. قبل از اینکه از اسید ها و شوینده های قوی استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از سرکه و دستمال برای تمیز کردن لکه های سیاه می باشد. سرکه یک اسید خانگی و بدون ضرر می باشد. با مخلوط سرکه و آب می توانید یک محلول ضعیف اسیدی درست کنید. برای اکثر شیرآلات 1 تا 2 قاشق غذاخوری از سرکه و آب جواب می دهد و می تواند موثر باشد. مخلوط سرکه و آب را بر روی شیر آلات بریزید و پس از گذشت 15 دقیقه تا نیم ساعت با یک دستمال نخی سطح شیرآلات را تمیز کنید و رسوبات را پاک کنید. همچنین استفاده از آب داغ می تواند روند از بین بردن لکه های سیاه بر روی شیرآلات را بالا ببرد. اگر با این کار نتیجه ی مطلوبی نگرفتید باید چندین بار تکرار کنید تا از شر لکه های سیاه خلاص شوید.
استفاده از جوش شیرین به همراه مایع ظرفشویی برای از بین بردن لکه های سیاه
استفاده از جوش شیرین به همراه مایع ظرفشویی برای از بین بردن لکه های سیاه، پیشنهاد ویژه ی ما می باشد. جوش شیرین جز مواد سنتی می باشد. و کاربرد های بی نظیری در تمیز کاری و نظافت دارد. شما می توانید برای شست و شو وان، روشویی، حمام، شیرآلات، و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید و می توانید روی این ماده حساب باز کنید. برای اینکه بتوانید از جوش شیرین برای تمیز کردن شیرآلات استفاده کنید، فقط کافی است که جوش شیرین را با مقداری از آب مخلوط کنید و ماده ی خمیری را به وجود بیاورید. سپس بر روی شیرآلات بریزید و پس از گذشت 15 دقیقه، به آرامی با یک دستمال تمیز سطح شیرآلات را تمیز کنید و با آب داغ سطح شیرآلات خود را بشویید. افزودن مایع ظرفشویی به این دلیل است که به سطح شیرآلات براقیت و تمیزی ببخشد و باعث به وجود آمدن لبخند رضایت بر روی لب هایتان باشد.
خرید اینترنتی شیرآلات با کیفیت
ما در این مقاله سعی کردیم به ترفند های تمیز کردن لکه های سیاه روی شیرآلات بپردازیم و امیدواریم که مطالب برایتان مفید واقع گردیده باشد. اما باید به این نکته نیز توجه داشت که خرید اینترنتی شیرآلات با کیفیت نیز می تواند راهی موثر برای به وجود نیامدن لکه های سیاه بر روی سطح شیرآلات باشد. برای مثال شیر روشویی کوتاه مدل مونا کروم، به دلیل استفاده از جنس بدنه ی برنج دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و می توانید این شیر روشویی را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. سایت کانیبل عرضه کننده ی انواع شیرآلات با کیفیت و درجه یک می باشد و توانسته در صنف کاری خودش جز بهترین ها باشد.

با تحویل سال 1401 همه به دنبال تغییر در دکوراسیون خودشان می باشند و به دنبال این هستند که وسیله های جدید بخرند. به خصوص فرش ماشینی زیبا که امروزه جزئی از وسایل جدانشدنی منازل ما و یکی از ملزومات خانه و کاشانه شما به حساب می آید. امروزه مردم به دنبال طرح های جدید فرش ماشینی و پرفروش ترین فرش ماشینی ویژه ی نوروز سال 1401 هستند و با توجه به اینکه تولید کنندگان نیز در ماه های پایانی سال و علاوه بر آن با ماه های آغازین سال 1401 به فکر تولید فرش های جدید و رنگ های ترند سال می باشند. با توجه به سابقه ی چندین ساله ی فروشگاه فرش واگره، در سال 1401 نیز با هم روال مردم به دنبال فرش ماشینی با طرح جدید و پروفروش ترین فرش های ماشینی می باشند.
معرفی پرفروش ترین و جدید ترین فرش های 1401
فرش های ماشینی طرح ها و شاخه ها و دسته بندی مختلفی دارد و به همین دلیل مورد استقبال افراد قرار می گیرد.هدف ما از نوشتن این مقاله این است که شما را با پرفروش ترین و جدید ترین طرح ها آشنا کنیم و امیدواریم که مطالب برایتان مفید واقع گردد.
فرش ماشینی کلاسیک از طرح های جدید سال 1401
فرش ماشینی کلاسیک از طرح های جدید سال 1401 می باشد. به طور کلی به فرش هایی گفته می شود که سبک سنتی دارند و با الهام گرفتن از طرح فرش دستبافت اصیل ایرانی تولید می شود. فرش های کلاسیک به تنهایی به چندین دسته بندی تقسیم می شود همچون فرش ماشینی 700 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه، فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1500 شانه. همچنین می توان گفت که فرش های ماشینی کلاسیک دارای طرح های بسیار زیبا و خاص می باشد و مورد استقبال اکثر افراد قرار می گیرد. اگر بخواهیم به طرح های جدید سال 1401 برای فرش های کلاسیک اشاره کنیم، می توانیم به فرش ماشینی 1000 شانه 10 رنگ اشاره کنیم. این دسته از فرش های ماشینی به دلیل داشتن تنوع رنگ یکی از پرفروش ترین و جدید ترین طرح های کلاسیک سال 1401 محسوب می شود. همچنین فرش های 1200 شانه گل برجسته نیز یکی از بهترین و خاص ترین محصولات فروشگاه فرش واگره می باشد که در دسته ی فرش های ماشینی کلاسیک قرار می گیرد و دارای طرح و رنگ بی نظیری می باشد و به همین دلیل مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در تصویر زیر می توانید چند نمونه از محصولات پر فروش فرش ماشینی گل برجسته را مشاهده نمایید.
فرش ماشینی مدرن از پرفروش ترین فرش های سال 1401
امروزه به دلیل طراحی دکوراسیون مدرن در منازل، افراد بیشتر مایل به خرید فرش ماشینی مدرن می باشند. فرش ماشینی مدرن طراحی کاملا متفاوتی با فرش ماشینی کلاسیک دارد و اکثر فرش ماشینی مدرن با طرح ها و رنگ های فانتزی وارد بازار می شود و به دلیل دارا بودن از این تنوع رنگی باعث می شود تا فرش ماشینی مدرن از پرفروش ترین فرش های سال 1401 قرار بگیرد.
اگر بخواهیم به پرفروش ترین فرش ماشینی مدرن نام ببریم می توانیم در دسته ی اول به فرش های کلاریس اشاره کنیم که با طرح های چهل تیکه، کهنه نما، سنتی، مدرن، مناسب آشپزخانه، طرح مناسب کودک و همچنین فرش کلاریس چاپی در بازار به فروش می رسد. همچنین گلیم فرش مدرن نیز یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی می باشد که در دسته ی مدرن قرار می گیرد که می توانید تصاویر محصولات پر فروش گلیم فرش مدرن در سال 1401 را در تصویر زیر مشاهده کنید.
فرش ماشینی وینتیج یا کهنه نما یکی از پرفروش ترینم فرش های سال 1401
فرش ماشینی وینتیج یا کهنه نما یکی از پر فروش ترین فرش های ماشینی سال 1401 شناخته شده است. امروزه قیمت فرش های دستبافت به شدت بالا رفته و هرکسی توانایی خرید این نوع فرش ها را ندارد. به همین دلیل است که افراد ترجیح می دهند فرش وینتیج یا کهنه نما را خریداری کنند. دلیل آن این است که روش های کهنه کردن فرش از قدیم مرسوم بوده است و اکثر افرادی که خواهان فضای قدیمی می باشند طرح و رنگ های فرش وینتیج را می پسندند و فرش ماشینی وینتیج می تواند اولین انتخابشان باشد. فرش های وینتیج طراحی ای مشابه طراحی کلاسیک دارند. شما می توانید طرح های جدید فرش وینتیج و فرش کهنه نمای کاشان را در مقاله ای مجزا مطالعه کنید تا از جدید ترین طرح ها باخبر شوید.
فرش های وینتیج به دو دسته ی فرش وینتیج کلاریس 700 شانه و فرش وینتیج 1200 شانه گل برجسته تقسیم می شود. در سال 1401 فرش ماشینی وینتیج کلاریس 700 شانه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. به این دلیل که دارای تنوع رنگی زیباتر می باشد و به رنگ فرش وینتیج سرمه ای و بسیاری از رنگ های دیگر وارد بازار می شود.
خرید اینترنتی جدید ترین فرش ماشینی
ما در این مقاله سعی کردیم به پر فروش ترین فرش ماشینی ویژه نوروز سال 1401 بپردازیم و امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. اگر به دنبال خرید اینترنتی جدید ترین فرش ماشینی می باشید و نمی دانید به چه سایتی می توانید اعتماد کنید و با توجه به اینکه در سال های اخیر فروشگاه های اینترنتی فرش ماشینی افزایش پیدا کرده است و شما را گمراه کرده تا به کدام سایت اطمینان حاصل کنید. پیشنهاد ما به شما عزیزان سایت فرش واگره می باشد به دلیل اینکه فرش های ماشینی ما دارای گارانتی می باشد و دارای خدمات پس از فروش می باشد. همچنین تیم ما شبانه روز در تلاش می باشد تا جدید ترین طرح و نقشه فرش ماشینی برای عید نوروز را تولید کند تا منزل شما در این ایام خاص و شاد مثل همیشه بدرخشد. فرش واگره عرضه کننده انواع فرش ماشینی وینتیج و فرش ماشینی با طرح کلاسیک و همچنین فرش ماشینی طرح مدرن می باشد. پس از انتخاب طرح مورد نظر خودتان و خرید آن در کمترین زمان ممکن فرش ماشینی را به دستتان می رسانیم تا برای چیدن منزلتان برای عید نوروز 1401 به مشکلی بر نخورید و از ما رضایت کامل را داشته باشید.



چطور یک سرویس بهداشتی مدرن داشته باشیم؟
از پر رفت و آمد ترین بخش های منازل می توان به سرویس بهداشتی اشاره کرد. همین امر باعث می شود که به اهمیت سرویس بهداشتی و دکوراسیون آن پی ببریم. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن در سرویس بهداشتی می بایست به دکوراسیون داخلی، روشویی و یا کابینت های روشویی و همچنین شیرآلات آن توجه خاصی شود. دقت در انتخاب بهترین جنس شیرآلات، روشویی و یا سایر اجزای مهم سرویس بهداشتی، با بسیار دقت شود به این دلیل که محیطی زیبا، کاربردی و ایمن را برای شما فراهم می آورند و از اهمیت خاص خودشان برخوردار هستند. یک سرویس بهداشتی مدرن می بایست دارای طراحی های زیبا باشد و جایگذاری تمام اجزا مهم آن مشخص باشد. به این دلیل که سرویس بهداشتی یکی از مکان هایی است که برخی از افراد آرامش می گیرند و باید مسیر مناسبی برای عبور افراد باشد. به دلیل اهمیت سرویس بهداشتی تصمیم گرفته ایم تا در مورد چطور یک سرویس بهداشتی مدرن داشته باشیم؟ صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.
سرویس بهداشتی مدرن با روشویی کابینتی
روشویی کابینتی یکی از مهم ترین اجزا در سرویس بهداشتی است و می توان گفت که سرویس بهداشتی مدرن با روشویی کابینتی تشکیل می شود. کابینت های روشویی که در بخش بالا و یا زیر روشویی قرار می گیرد، می تواند مخزنی برای نگهداری از وسایل و مواد شوینده های مورد استفاده در سرویس بهداشتی باشد. اگر بخواهید نکات مهم خرید روشویی کابینتی را بدانید، می توانید مقاله ی لینک شده را مطالعه کنید. اما در کل باید به شما عزیزان بگوییم که روشویی کابینتی جنس پی وی سی از کیفیت و مرغوبیت بسیاری برخوردار است و و زیبایی خاصی را به سرویس بهداشتی شما هدیه می دهد. برخی از کابینت های روشویی دارای آینه های زیبا و کشو هستند، که می توانید مسواک و سایر وسال مورد نیاز را در کشو های روشویی کابینتی قرار بدهید تا فضایی از سرویس بهداشتی را اشغال نکنند. به دلیل اینکه دکوراسیون مدرن در منازل ککوچک بیشتر استفاده می شود و امروزه اکثر منازل کوچک هستند و فضای کمی را دارند، خرید روشویی کابینتی می تواند کمک بزرگی به شما برای ایجاد نظم در سرویس بهداشتی کند. کابینت و کاسه ی روشویی از مهم ترین بخش های سرویس بهداشتی به شمار می روند و می توانند فضای شما را شکیل تر و مدرن تر به نمایش بگذارند.
سرویس بهداشتی مدرن با شیرآلات و شیر روشویی
شیرآلات یکی دیگر از وسایل مهم برای ساختن دکوراسیون مدرن در سرویس بهداشتی است. شیرآلات سرویس بهداشتی دارای تنوع بسیاری است و باید با توجه به دکوراسیون مدرن خود انتخاب شود. پیشنهاد ما این است که در سرویس بهداشتی با دکوراسیون مدرن، از شیرآلاتی با طرح های ویژه استفاده کنید تا امکانات جالبی همچون تنظیم دما با چرخش شیر و یا چشم اتوماتیک را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. در واقع شیرآلاتی که در سرویس بهداشتی های مدرن به کار برده می شود، می بایست از جنس نیکل و یا کروم باشند. بیشتر شیرآلات مدرن با امکاناتی به روز و پیشرفته ای در بازار به فروش می رسند. برای مثال شیرآلات روشویی ای که فروشگاه اینترنتی کانیبل به فروش می رسند از مدرن ترین طرح ها برگرفته شده اند و زیبایی دکوراسیون مدرن شما را دو چندان می کنند. جنس شیرالات سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد و در مدت زمان طولانی زیبایی خودش را از دست ندهد. شیر روشویی می بایست در دسترس همگان باشد و حس خوب و راحتی را به افراد انتقال دهد. پس متوجه شدیم که سرویس بهداشتی مدرن با شیرآلات و شیر روشویی تشکیل می شود و می توان گفت بسیاری از شیرآلات در بازار وجود دارند که دارای طرحی مینیمال هستند و فضای شما را لوکس تر و خاص تر می کنند. شیرآلات توالت اغلب در رنگ های برنجی و طلایی به فروش می رسند، به این دلیل که ترکیب این دو رنگ با هر روشویی کابینتی و با هر دکوراسیونی می تواند همخوانی داشته باشد و انتخابی ایده آل را برای شما رقم می زند.
سرویس بهداشتی مدرن با اکسسوری و لوازم تزئینی
اکسسوری های استفاده شده در سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش های دکوراسیون داخلی به حساب می آیند. به این دلیل که در دکوراسیون داخلی به جزئیات اهمیت به سزایی می شود. بنابر این جزئیاتی همچون اکسسوری و لوازم تزئینی تاثیر بسیار زیادی در سرویس بهداشی شما دارد. البته که باید در انتخاب اکسسوری از دقت بالایی استفاده شود به این دلیل که اگر به این موضوع توجه نشود باعث ایجاد ناهماهنگی در سرویس بهداشتی شما می شود و پس از مدتی باعث دلزدگی و خستگی اتان می شود. اکسسوری های استفاده شده در سرویس بهداشتی باید رنگ و شکل ظاهری هماهنگ و یکسانی را داشته باشند تا در فضای کلی سرویس بهداشتی شما نظم و زیبایی به چشم خورد. پس می توان گفت که سرویس بهداشتی مدرن با اکسسوری و لوازم تزئینی نیز ساخته می شود.
سرویس بهداشتی مدرن با کاشی و سرامیک
یکی دیگر از مهم ترین عناصر برای تشکیل سرویس بهداشتی با دکوراسیون مدرن، کاشی و سرامیک است. کاشی ها دارای انواع مختلفی هستند و امروزه در مدل ها و طرح های مختلفی دیده می شوندو قابلیت تمیز شوندگی را دارند و می توانید آنها را تمیز و پاکیزه کنید تا نظافت سرویس بهداشتی به درستی صورت گیرد و باعث ناراحتی افراد نگردد. در دکوراسیون مدرن به دلیل اینکه از طرح های ساده استفاده می شود، به همین دلیل از کاشی یا سرامیک هایی با طرح های ساده اما شیک استفاده می شود. اما این موضوع بدین معنا نیست که کاشی و سرامیک ها دارای طرحی ساده هستند، بلکه امروزه کاشی و سرامیک ها دارای طرح ها و رنگبندی های مختلفی هستید و می توانید بر اساس سلیقه ی خودتان آنها را انتخاب کنید. می بایست کاشی و سرامیکی در سرویس بهداشتی شما استفاده شود که دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل هر گونه ضربه باشد و زیبایی سرویس بهداشتی شما را دو چندان کند.
کلام آخر برای سرویس بهداشتی مدرن
همانطور که متوجه شدید سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین مکان های خانه محسوب می شود. پس باید به انتخاب و چینش عناصر داخلی آن توجه شود تا یک سرویس بهداشتی مدرن و لوکس را بسازید. می توانید برای دریافت مشاوره با طراحان دکوراسیون داخلی فروشگاه اینترنتی کانیبل تماس بگیرید تا شما را در مورد خرید بهترین و مدرن ترین وسایل راهنمایی کنند. فروشگاه اینترنتی کانیبل عرضه کننده ی انواع بهترین شیرآلات، روشویی و بسیاری از موراد دیگر است. می توانید با خیال راحت پس از ثبت سفارشتان در فروشگاه ما، در کمترین زمان ممکن محصولتان را درب منزل تحویل بگیرید.
دستگاه جوجه کشی مناسب عروس هلندی چیست؟
عروس هلندی از خانواده ی طوطی و کوچک ترین عضو این خانواده از نظر جثه به حساب می آید. این پرنده به عنوان پرنده های خانگی محبوبیت بسیاری دارند و بیشتر افراد علاقه مند به خرید این پرنده ی زیبا به عنوان یک حیوان خانگی هستند. این پرندگان زیبا پس از مرغ عشق به عنوان محبوب ترین پرندگان زینتی به حساب می آیند و زیبایی و بانمک بودن آنها، افراد را به خود جلب می کند. همچنین باید بگوییم که تکثیر این پرندگان نیز نسبت به سایز طوطی سانان راحت تر است. امروزه بیشتر افراد به دنبال روش های ساده و آسان برای تکثیر عروس هلندی هستند و می خواهند در سریع ترین زمان این تفاق رخ دهد تا باعث کسب درآمد بالا برای آنها شود. باید بگوییم که جوجه کشی از عروس هلندی به وسیله ی دستگاه جوجه کشی یکی از سریع ترین و به صرفه ترین راه ها برای افزایش عروس هلندی و رساندن شما به درآمد بالا است. به همین دلیل است که در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا در مورد دستگاه جوجه کشی مناسب عروس هلندی چیست؟ صحبت کنیم تا شما در مورد خرید بهترین دستگاه جوجه کشی آگاه سازیم.
بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی
امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به پرورش و نگهداری پرندگان زینتی هستند. اما مهم ترین مشکلی که بسیاری از افراد با آن رو به رو هستند این است که کدام دستگاه جوجه کشی می تواند مناسب باشد؟ با توجه به این که تخم نطفه دار عروس هلندی دارای قیمت بسیار بالایی است، پس باید در انتخاب بهترین دستگاه جوجه کشی عروس هلندی دقت داشته باشید. اگر بخواهیم بهترین دستگاه برای جوجه کشی از عروس هلندی را نام ببریم. پیشنهاد ما به شما عزیزان خرید دستگاه جوجه کشی تایی آرکام است. این دستگاه دارای قابلیت های بی نظیری است. می توانید با مناسب ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی دام و طیور این دستگاه شگفت انگیز را خریداری کنید.
ویژگی های دستگاه جوجه کشی استاندارد
امروزه تولید کنندگان بسیاری در زمینه ی تولید دستگاه جوجه کشی ایرانی وجود دارند، که بهترین دستگاه ها را تولید و روانه ی بازار می کنند. به همنین دلیل می بایست دقت داشته باشدی که در میان این همه محصول با کیفیت در بازار، کدام یک را انتخاب کنید. با توجه به اینکه تخم های عروس هلاندی بسیار حساس هستند و هر دستگاهی توانایی جوجه کشی از آنها را ندارد. به همین دلیل باید محصولی را خریداری کنید که دارای استاندارد ها و ویژگی های منحصر به فرد خودش باشد. در ادامه می خواهیم به برخی از ویژگی های دستگاه جوجه کشی استاندارد بپردازیم.
از مهم ترین عوامل برای افزایش راندمان در جوجه کشی می توان به دما و رطوبت اشاره کرد. به همین دلیل مورد اولی که می بایست به آن توجه شود این است که دستگاه شما دارای تنظیم دما و رطوبت باشد و هیچ گونه مشکلی در هنگام جوجه کشی برای دما و رطوبت پیش نیاید. دومین عاملی که می بایست به آن توجه شود چرخش تخم ها است. برخی از تولید کنندگان چرخش محصولات خودشان را به گونه ای طراحی کرده اند که گهواره ای باشد. اما باید بگوییم که در چرخش گهواره ای اگر موتور چرخش کننده از قدرت کافی برخوردار نباشد، باعث می شود تا شوک به تخم ها وارد شود و در این صورت راندمان جوجه ها پایین می آید و جوجه کشی شما ناموفق خواهد بود. سومین عاملی که باید به آن اشاره کنیم، نوع طراحی دستگاه جوجه کشی است. بدنه ی دستگاه و جنس استفاده شده در آن می تواند جز مهم ترین عامل برای خرید دستگاه جوجه کشی باشد. به دلیل اینکه اگر جنس بدنه ی دستگاه جوجه کشی شما مناسب نباشد باعث می شود تا دما و رطوبت داخل دستگاه یکسان نباشد و آسیب به تخم های نطفه دار عروس هلندی وارد شود. امروزه بسیاری از دستگاه هاس جوجه کشی از بدنه ی پی وی سی ساخته می شوند که پاسخ خوبی به نیاز افراد داده است. اما باید بگوییم که برخی افراد سودجو دستگاه جوجه کشی با بدنه فلزی را نیز به فروش می رسانند که اصلا از کیفیت خوبی برخوردار نیست و تنها به تخم های نطفه دار شما آسیب وارد می کند.
خرید بهترین دستگاه جوجه کشی عروس هلندی
در این مقاله سعی کردیم به اهمیت انتخاب دستگاه جوجه کشی برای عروس هلندی بپردازیم و امیدواریم که مطالب برایتان مفید بوده باشد. فروشگاه اینترنتی دام و طیور عرضه کننده ی انواع دستگاه جوجه کشی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت است. می توانید با دیدن انواع دستگاه جوجه کشی و خواندن توضیحات مربوط به محصولات، دستگاه خود را انتخاب و پس از خریدتان، تیم ما تلاش می کنند تا در کمترین زمان بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به دستگاه شما وارد شود، ماشین جوجه کشی را درب منزل به شما عزیزان تحویل دهد. می توانید با خیال راحت خرید اینترنتی دستگاه جوجه کشی عروس هلندی را در فروشگاه اینترنتی ما انجام دهید.
روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار
امروزه به دلیل وجود کرونا، یکی از دغدغه های افراد رعایت بهداشت و سلامت اعضای خانواده است. از ساده ترین راه ها برای رعایت بهداشت در سرویس بهداشتی و یا حمام، استفاده از روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار است. حتما می دانید که فضای مرطوب حمام و یا سرویس بهداشتی باعث رشد انواع میکروب و باکتری می شود. خرید روشویی کابینتی باعث می شود تا بتوانید وسایل شخصی همچون حوله، مسواک و بسیاری از وسایل دیگر را درون آن قرار دهید. علاوه بر حفظ تمیزی و پاکیزدگی در این محیط، باعث می شود تا تاثیر شگفت انگیزی بر روی دکوراسیون شما داشته باشد. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید تغییر دکوراسیون در حمام و یا سرویس بهداشتی اتان دهید، بهترین راه خرید روشویی کابینت دار است. روشویی ها دارای تنوع های بسیاری هستند که این موضوع باعث شده با هرگونه سلایقی سازگار باشند.
ویژگی های روشویی کابینتی پایه دار که قبل از خرید باید بدانید
اگر بخواهیم در مورد ویژگی های روشویی کابینتی پایه دار که قبل از خرید باید بدانید، صحبت کنیم باید بگوییم که اگر محدودیت در فضای سرویس بهداشتی ندارید، بهترین انتخاب برایتان می تواند روشویی کابینتی ایستاده یا پایه دار باشد. اصلی ترین ویژگی این روشویی جا دار بودن آن است. این ویژگی کمک می کند تا نظم و ترتیب در سرویس بهداشتی شما برقرار شود و موجب دل زدگی شما عزیزان از دکوراسیون سرویس بهداشتی نشود. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به مقاوم بودن آنها اشاره کرد. همچنین ست روشویی کابینتی پایه دار نیاز به نصب ندارد و به راحتی می توان پس از مدتی جای آنها در سرویس بهداشتی تغییر داد. در ادامه به برخی از ویژگی های مهم و اساسی دیگری که باید بدانید، خواهیم پرداخت.
جنس کابینت (اچ 3)
یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قبل از خرید اینترنتی روشویی باید در نظر بگیرید، جنس کابینت آن است. کیفیت روشویی تا حد زیادی به جنس کابینت بستگی دارد. در قدیم الایام برای ساخت کابینت از فلز و یا چوب استفاده می کردند. اما با گذر زمان تولید کنندگان متوجه شدند که چوب نمی تواند در مقابل آب خوب عمل کند و پس از مدتی ظاهر زیبای خودش را از دست می دهد و این موضوع باعث نارضایتی مشتریان شده بود. در عین حال فلز نیز بدین گونه بود که پس از مدتی دچار زنگ زدگی می شد و نمیتوانست پاسخگوی نیاز کاربران باشد. به همین دلیل بعد از مدتی روشویی کابینتی ام در اف تولید شد که در مقابل با چوب از مقاومت بهتری برخوردار بود. اما باز نمی توانست در مقابل حرارت و رطوبت مقاومت زیادی داشته باشد و پس از چند سال دوام و مقاومت خودش را از دست می داد. تا اینکه در نهایت روشویی کابینتی روانه ی بازار شد که تا به امروز جز بهترین متریال برای ساخت روشویی کابینتی شناخته شده است.
کاسه یا سنگ روشویی(اچ 3)
در واقع کاسه یا سنگ روشویی فضایی برای شستن دست و صورت است. کاسه ی روشویی را در دو مدل توکار و روکار می توانید تهیه کنید. در مدل توکار کاسه کاملا متصل به کابینت و درون آن قرار می گیرد و فضای کمتری را اشغال می کند در این صورت می توانید روشویی کابینتی عرض کم را تهیه کنید. اما در مدل های روکار، سنگ روشویی به صورت مجزا بر روی کابینت نصب می شود که در این صورت می بایست شیرآلات پایه بلند را به صورت جداگانه خریداری کنید. گاها در برخی از روشویی کابینتی با آینه، شیرآلات پایه بلند نیز قرار داده شده است که می توانید به صورت فول ست آنها را خریداری کنید.
ابعاد استاندارد روشویی (اچ3)
اگر بخواهیم در مورد ابعاد استاندارد روشویی صحبت کنیم، باید بگوییم که اکثر روشویی های استاندارد 80 سانتی متر ارتفاع دارند. طول مناسب و استاندارد آن بین 40 الی 60 و عرض یا عمق آن بین 40 الی 55 سانتی متر است. نکته ای که قبل از خرید روشویی باید در نظر بگیرید این است که می بایست حتما اندازه ی سرویس بهداشتی خانه اتان را بررسی کنید. برای اینکه در هنگام نصب برایتان مشکلی پیش نیاید به نکاتی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، دقت داشته باشید.
به دلیل اینکه درب سرویس بهداشتی روبه داخل باز می شود، حتما اگر محل قرار گیری روشویی کابینتی پایه دار شما پشت در است، توجه داشته باشید که ابعاد مورد نظر را چک کنید تا در صورت باز و بسته شدن در سرویس بهداشتی برایتان مشکلی پیش نیاید و مورد اذیت آزار شما واقع نگردد.
عمق روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار شما نباید به گونه ای باشد که فضای سرویس بهداشتی را اشغال کرده باشد و می بایست فضا برای رفت و آمد افراد در نظر گرفته شود تا راحتی و آسایش اهل خانواده برقرار باشد.
محل قرار گرفتن لوله ها و اتصالاو قبل از خرید روشویی می بایست چک شود.
مزایای استفاده از روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار (اچ 2)
اگر بخواهیم در مورد مزایای استفاده از روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار صحبت کنیم، باید بگوییم که دو گروه از افراد به وجود روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی یا حمام تاکید دارند. گروه اول افرادی هستند که متخصص حوزه ی سلامت هستند. قرار دادن وسایل در روشویی باعث می شود تا بهداشت رعایت شود و دیگر نیاز به استریل کردن و تمیز کردن روشویی به صورت مداوم نیست. گروه دوم افرادی هستند که تاکید بر زیبایی دکوراسیون دارند. باید بگوییم که از مزایای کابینت پی وی سی روشویی بخشیدن زیبایی به محیط شما است. همچنین استفاده از روشویی باعث می شود تا فضای کمتری از سرویس بهداشتی شما اشغال شود و بزرگ تر نمایش داده می شود.
مدل های روشویی کابینتی
اگر بخواهیم در مورد مدل های روشویی کابینتی صحبت کنیم، باید بگوییم که امروزه به دلیل تنوع سلیقه های افراد، تولید کنندگان تصمیم به تولید انواع روشویی کابینتی با انواع تنوع رنگ را گرفته اند. برخی از آنها خواهان این هستند که روشویی کابینتی ارزان قیمت را تولید کنند تا تمامی افراد توانایی خرید روشویی را داشته باشند. اما به طور کلی مدل روشویی کابینتی جدید است و به تازگی است که مورد استقبال افراد قرار گرفته است. در ادامه به انواع مدل ها و سبک های روشویی کابینتی خواهیم پرداخت.
روشویی کابینتی کلاسیک (اچ3)
اگر به دنبال فضایی مجلل و شاه نشین و در عین حال لوکس هستید، روشویی کابینتی پایه دار کلاسیک می تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. این روشویی ها دارای یک کابین مجلل و زیبا به همراه پایه های انحنا دار است که جزئیات و کنده کاری هایی که بر روی این روشویی ها استفاده شده، باعث منحصر به فرد شدن روشویی کابینتی کلاسیک شده است. استفاده از رنگ های طلایی و کرم در این روشویی ها پرطرفدار هستند و زیبایی آن ها را تکمیل می کنند. روشویی کابینت دار پی وی سی سلطنتی یکی از پر طرفدار ترین مدل های این دسته است که با استقبال بسیاری از افراد رو به رو شده است.
روشویی کابینتی مدرن (اچ 3)
اگر به دنبال فضایی خلوت، مرتب و در عین حال ساده و زیبا هستید، قطعا انتخاب سبک مدرن می تواند برای شما مناسب باشد. امروزه به دلیل اینکه بیشتر افراد آپارتمان نشین شده اند و دارای فضای کمی هستند، دکوراسیون مدرن می تواند بهترین انتخاب برایشان باشد. می توانید در سبک های مینیمال و مدرن از کابینت پی وی سی روشویی استفاده کنید. قطعا جنس پی وی سی برای افرادی که خواهان خریداری روشویی کابینتی مد رن هستند می تواند بهترین انتخاب باشد. می توانید روشویی کابینتی فول ست را برای دکوراسیون مدرن خریداری کنید تا زیبایی سرویس بهداشتی یا حمام شما عزیزان دو چندان شود.
قیمت روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار
به طور کلی قیمت روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار به گونه ای نیست که افراد نتوانند آن را خریداری کنند. نوسانات به وجود آمده برای قیمت روشویی به دلیل جنس مواد اولیه و ابعاد آنهاست که در هنگام خرید اینترنتی و یا خرید حضوری باید به آن توجه داشته باشید. روشویی کابینتی قیمت ارزان از حدود 500 هزار تومان شروع می شود و قیمت روشویی کابینتی پی وی سی سلطنتی تا حدود 30 میلیون تومان می رسد. البته که این اعداد و ارقام برای قیمت روشویی کابینتی پی وی سی به دلیل نوسانات قیمت وسایل بازار، ممکن است تغییر کند و ثابت نخواهد بود. نکته ای که باید ذکر کنیم، این است که روشویی پی وی سی ایرانی قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های خارجی دارد. برخی برند ها اجناسی که تولید می کنند با نمونه های روشویی خارجی برابری می کند و از همان کیفیت برخوردار است.
خرید روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار
همانطور که پیش تر اشاره کردیم، خرید آنلاین روشویی کابینتی یکی از الزامات منازل است و می بایست به صورت اصولی و دقیق انتخاب شود. حتما می دانید عدم پوسیدگی و دوام بالا از ویژگی هایی است که یک محصول را نسبت به سایر محصولات متمایز می کند. روشویی پی وی سی کابینتی، یکی از اجناسی است که با دوام و کیفیت بالا توانسته مورد استقبال تمامی افراد قرار بگیرد و تولید کنندگان بسیاری دست به تولید این جنس پرطرفدار کنند. نکته ای که باید ذکر کنیم، این است که فروشگاه اینترنتی کانیبل به دلیل تمامی محصولات آن دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است، توانسته اعتماد مشتریان عزیز را به خود جلب کند و سالانه محصولات بسیار زیادی را به فروش برساند. قطعا خرید روشویی کابینتی پی وی سی پایه دار از فروشگاه ما، جز بهترین خرید هایتان محسوب خواهد شد و پس از دیدن محصول لبخند رضایت بر روی لبانتان خواهد نشست. می توانید با مشاوران سایت ما تماس بگیرید تا در مورد فروش کابینت روشویی پی وی سی شما عزیزان را راهنمایی کنند.
سینک جدید فستر
تولید انواع سینک های ظرفشویی با استفاده از به روز ترین تکنولوژی و امکانات ساخته می شود. این موضوع باعث شده است تا سالانه بسیاری از سینک های باکیفیت در ایران عزیزمان تولید و توزیع گردد. در سال جدید تولید سینک های جدید و مدرن بیشتر مورد استقبال افراد قرار گرفته است و تولید این سینک ها نیز بیشتر شده است. اگر بخواهیم یک نمونه از سینک های جدید را نام ببریم می توانیم به سینک جدید فستر اشاره کنیم و می خواهیم در این مقاله به بررسی این سینک های جدید بپردازیم.
مشخصات سینک توکار فستر
بسیاری از افراد معتقدند که آشپزخانه قلب منزل به حساب می آید و اصلی ترین قسمت خانه محسوب می شود. به همین دلیل باید در انتخاب و خرید وسایل آن دقت بسیار بالایی داشت. سینک های ظرفشویی نیز یکی از اصلی ترین وسایل داخل آشپزخانه به حساب می آیند به دلیل اینکه بیشتر وقت روزانه ی خود را به صرف گذراندن و استفاده کردن از سینک توکار می گذرد. یکی از شیک ترین و و مقاوم ترین سینک هایی که می توان به آن اشاره کرد سینک توکار فستر می باشد. اگر بخواهید از مشخصات سینک توکار فستر بدانید. ماقصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم.
جنس این محصول از فلز می باشد. به این دلیل است که کمتر دچار خط و خش می شود و صدمه نمی بیند.
عمق لگن استفاده شده در سینک توکار فستر، زیاد می باشد. و این خصوصیت سینک باعث شده تا فرد به هیچ عنوان خیس نشود اگر بخواهیم یک سینک ایتالیایی با عمق زیاد را به شما معرفی کنیم می توانیم سینک توکار فستر ایتالیا کد 739 معرفی کنیم که در سایت کانیبل نیز به فروش می رشد.
سینک توکار فستر دارای ضمانت چندین ماهه می باشد. کسانی که قصد خرید این محصول را دارند بهتر استن هرچه زودتر به خرید آن اقدام نمایند و خریدی آسوده محصول را خریداری کنند.
سینک توکار فستر دارای سینک بزرگی می باشد که پس از شستشو می توان از این سینی به راحتی استفاده نمود و باعث می شود کابینت شما خیس نشود اگر بخواهیم یکی از سینک های فستر را نام ببریم که دارای سینی بزرگ می باشد می توان به سینک توکار استیل فستر مدل 301 اشاره نمود.
دیگر مشخصات سینک های توکار فستر وزن آن می باشد، بیشتر سینک های فستر دارای وزن 3 تا 5 کیلوگرمی می باشند. نکته ی بعدی ای که می توان گفت جنس بدنه ی این سینک ها می باشد که از جنس استیل است. سینک های توکار فستر دارای سیفون دایره ای و مربعی می باشند. این سینک ها ضد زنگ می باشند و به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهد و ضخامت بالایی دارند و به همین دلیل بسیاری از افراد اولین انتخابشان سینک جدید فستر می باشد. همچنین سینک جدید فستر پس از کثیف شدن، به راحتی با یک دستمال تمیز و به حالت قبلی خود باز می گردد که این مزیت، سینک فستر را بی نظیر کرده است. همچنین این محصول با کیفیت از تولیدات برتر شرکت فستر ایتالیا می باشد. بنابر این اگر به دنبال سینکی با کیفیتی بی نظیر می باشید، سینک توکار فستر می تواند بهترین گزینه برای خرید شما باشد.
خدمات پس از فروش سینک جدید فستر
اگر بخواهیم به خدمات پس از فروش سینک جدید فستر بپردازیم می توانیم به 24 ماه ضمانت و 120 ماه خدمات پس از فروش این محصول بپردازیم و این موضوع باعث اطمینان و اعتماد بسیاری از افراد به فروشگاه اینترنتی کانیبل می شود. همچنین از دیگر خدمات فروشگاه کانیبل، نصب و آموزش رایگان می باشد و به همین دلیل باعث شده تا سایت کانیبل بیش از پیش مورد استقبال افراد قرار بگیرد.
دیگر محصولات ارائه شده در سایت کانیبل
از دیگر محصولات ارائه شده در سایت کانیبل می توان به انواع شیرآلات، انواع هود های با کیفیت، انواع گاز های صفحه ای، فر و ماکروویو، انواع اکسسوری بپردازیم. همچنین می توانید در قسمت مقالات علمی ما هر موضوعی در مورد سینک، گاز و بسیاری از موارد دیگر، که در آن اطلاعاتی ندارید و دغدغه ی ذهن شما شده است را مطالعه نمایید.
خرید اینترنتی سینک جدید فستر در سایت کانیبل
با توجه به افزایش تعداد متقاضی برای خرید اینترنتی سینک جدید، در بیشتر نقاط ایران تولید کنندگان سعی می کنند تا متنوع ترین سینک های جدید با بهترین کیفیت را در اختیار مردم بگذارند و فروشندگان نیز سالانه بسیاری از این اجناس را در اختیار مردم قرار می دهند. فروشگاه اینترنتی کانیبل توانسته عرضه کننده انواع سینک های ظرفشویی توکار و روکار باشد و قیمتی مناسب تر از سایر فروشگاه های اینترنتی را در اختیار شما مردم عزیز قرار دهد. اگر شما هم قصد خرید اینترنتی سینک جدید فستر در سایت کانیبل را دارید می توانید با پس از ثبت محصول خودتان در سریع ترین زمان ممکن محصول خودتان را درب منزل تحویل بگیرید.
طب سنتی و استفاده از عرقیات از گذشته تا به حال برای انواع بیماری ها استفاده می شده و روش های درمانی بسیاری نیز وجود دارد به خصوص برای درمان بیماری های زنانگی. در این مقاله ما می خواهیم به چند نوع از عرقیات گیاهی برای درمان عفونت رحم بپردازیم.
عفونت رحم چیست؟
عفونت رحم در دستگاه تولید مثل زنان صورت می گیرد. رحم در قسمت پایین شکم یا به اصطلاح تحتاتی شکم قرار دارد که شامل لوله های فالوپ، دهانه ی رحم و همچنین تخمدان ها می شود. این بیماری یعنی عفونت رحم بسیار رایج می باشد و سالانه بسیاری از زنان به این بیماری مبتلا می شوند. انواع مختلفی از باکتری ها می توانند باعث به وجود آمدن این بیماری بشوند، در واقع با ورود باکتری ها به واژن عفونت ایجاد می شود و به مرور زمان باکتری ها و عفونت به داخل رحم شما نیز سرایت می کنند. نکته ی بسیار مهم این است که اگر عفونت وارد خون شود ممکن است بسیار خطرناک باشد و حتی مرگ آور باشد. از علائم متوجه شدن عفونت رحم می توان به تب و لرز، خستگی شدید، تکرار ادرار، تهوع و استفراغ اشاره کرد.
با شربت پونه عفونت رحم را درمان کنید
یکی از عرقیات برای درمان عفونت رحم شربت پونه می باشد. این شرت به دلیل دارا بودن خاصیت ضد میکروبی، به از بین بردن عفونت رحم و مجاری ادراری، کلیه کمک می کند. همچنین از روغن پونه کوهی نیز برای درمان عفونت رحم و بیماری های زنانه استفاده می شود، زیرا خاصیت ضد قارچی دارد و مناسب برای از بین بردن قارچ ناحیه ی تولید مثل زنان می باشد.
عرق رازیانه تسکین دهنده ی درد عفونت رحم
رازیانه یکی دیگر از موارد گیاهی و طبیعی است که بسیار برای درمان درد عفونت رحم و همچنین قاعدگی کاربرد دارد. کافی است شما یک لیوان عرق رازیانه را هر شب با یک قاشق مرباخوری عسل مخلوط کنید و در طول ماه آن را مصرف کنید و این روش گیاهی و طبیعی را تا تقریبا حدود 3 ماه انجام دهید تا درد قاعدگی و عفونت رحم شما کمتر شود. در صورتی که درد قاعدگی و عفونت رحم شما بسیار زیاد تر می باشد حتما با یک پزشک متخصص مشاوره بگیرید و می توانید از دمنوش چایی و دارچین نیز برای رفع درد استفاده کنید.
همچنین عرق رازیانه بسیار کاربرد برای درمان کیست تخمدان و تنبلی تخمدان دارد. بسیاری از متخصصان طب سنتی استفاده از عرق رازیانه را برای تسکین درد های ذکر شده تجویز می کنند و به جرئت می توان گفت یکی از کاربردی ترین عرقیات می باشد.
دمنوش آویشن تسکین دهنده و مسکن درد عفونت رحم
دمنوش آویشن به دلیل خاصیت ضد عفونی کننده ای که دارد باعث از بین رفتن عفونت در بدن شما می شود عفونت شما را درمان می کند و مصرف این دمنوش به دلیل زیر نظر گرفتن کانون اصلی عفونت در بدن، آن را تسکین می دهد و از بین می برد. شما می توانی روزی دو الی سه لیوان این دمنوش بسیار عالی را دم کرده و مصرف کنید. همچنین در صورت امکان با جوشانده ی آن را به روش حمام واژینال، تندرستی و سلامتی خود را حفظ کنید.
عرق گل گاوزبان راهی برای درمان عفونت رحم
عرق گل گاوزبان یکی دیگر از راه های درمان و کم کردن عفونت رحم می باشد. مصرف عرق گل گاوزبان به دلیل دارا بودن ویتامین سی علاوه بر رساندن ویتامین به بدن، خاصیت تسکین دهنده ی درد قاعدگی و عفونت رحم نیز می باشد. همچنین عرق گل گاوزبان برای بیماری عصبی و افسردگی نیز کاربرد بسیاری دارد. طریقه مصرف عرق گل گاوزبان این است که شما می توانی در هر موقع شبانه روز مصرف کنی اما اکثرا در مواقع خواب از عرق گل گاوزبان استفاده می کنند. اما باید دقت داشته باشید که هر پنج روز یک بار مصرف آن را قطع کنید تا خطرات بعدی ای شما را تهدید نکند. یک استراحت و وقفه ی سه روزه برای مصرف این عرق گل گاوزبان و ایجاد نشدن مشکل، کافی می باشد.
عرق ماریانا تسکین دهنده ی درد عفونت رحم
عرق ماریانا گیاهی دارویی می باشد که از طبیعت گرفته می شود. عرق ماریانا از ترکیب ماریانا، زنیان، پونه، رزماری، زوفا، آویشن، نعناع و کاکوتی تشکیل شده است. عرق ماریانا دارای خواص شگفت انگیزی می باشد و از قدیم یکی از راه های درمان عفونت و رفع بوی بد واژن استفاده از عرق ماریانا بوده است. اما باید در نظر داشت که درمان گیاهی عفونت و بوی بدن واژن با استفاده از عرقیات مختلف باید تحت نظر پزشک باشد.
عرق پنیرک یکی دیگر از راه های درمان عفونت رحم
عرق پنیرک خاصیت بسیار زیادی برای مبارزه با عفونت و باکتری دارد. عفونت های رحم و واژن را می توانیم با استفاده از این عرق درمان می شود.A,B,Cکنیم. همچنین استفاده از عرق پنیرک باعث تامین کردن ویتامین

مصرف عرقیات گیاهی برای درمان و یا پیشگیری از انواع مختلفی از بیماری هاست که یکی از بیماری ها می توان به عفونت رحم اشاره کرد. پس شما باید با عرقیات درجه یک و اعلا و سطح کیفیت بالا از به وجود آمدن این بیماری ها جلوگیری کنید. خرید از فروشگاه زرین گلاب، عرقیاتی با کیفیت را به دست شما خواهد رساند. زیرا هدف فروشگاه ما سلامتی و آسایش شما مردم عزیز می باشد.

قیمت وان جکوزی به چه عواملی بستگی دارد؟
امروزه استفاده از وان های ساده و وان جکوزی ترند شده است و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. مدل های مختلفی از وان ها نیز تولید شده و روانه ی بازار شده اند که می توانند برای هر منزلی مناسب باشند. هر یک از مدل ها وان بر داشتن فضای کافی تاکید دارند و می بایست در صورت داشتن فضای بزرگ از آنها استفاده شود تا ظاهری زشت را به حمام شما ندهند. در واقع مقدار فضایی که شما در اختیار دارید یکی از مهم ترین عوامل برای خرید اینترنتی وان جکوزی حمام است. نکته ای که پس از توجه به فضای حمام باید به آن توجه داشته باشید، قیمت وان جکوزی است. به همین دلیل است که تصمیم گرفته ایم در مورد قیمت وان جکوزی به چه عواملی بستگی دارد؟ صحبت کنیم و امیدواریم که مطالب گفته شده برایتان مفید باشد.
وان جکوزی چیست؟
بی شک تاکنون تجربه ی استراحت کردن و خوابیدن در آب از جمله استخر، دریا و بسیاری از موارد دیگر را داشته اید. مطمئنا آرامشی که در این مکان ها دریافت کرده ایم قابل مقایسه با هیچ جای دیگر نیست، به همین دلیل است که برخی افراد مایل به خرید وان جکوزی برای حمامشان هستند و دوست دارند آن را نصب کنند. اگر بخواهیم به سوال وان جکوزی چیست؟ پاسخ دهیم، باید بگوییم که وان جکوزی در واقع همان وان های ساده و قدیمی است که با پیشرفت تکنولوژی توانستند آپشن های بیشتری از جمله پمپاژ آب، داشتن ماساژور و بسیاری از موارد دیگر را دارند. همین آپشن های وان جکوزی باعث می شود تا خستگی یک روز پرکار و پر استرس را از خود دور کنید و به آرامش برسید. برخی از پزشکان به این نتیجه رسیده اند که اگر در مدت زمان متوالی و طولانی از جکوزی استفاده کنید، باعث می شود تا بدنتان انرژی های خوبی را به دست آورد و به اصلاح پزشکی ریکاوری شود. استفاده از وان جکوزی برای افرادی که دارای مشکل پوکی استخوان هستند، بسیار مفید است، به دلیل اینکه باعث تحرک و شادابی آنها می شود.
چه عواملی بر قیمت وان جکوزی تاثیر دارد؟
برخی از افراد از ما می پرسند که چه عواملی بر قیمت وان جکوزی تاثیر دارد؟ و ما قصد داریم در این مقاله به این سوال پاسخ دهیم. باید بگوییم که عواملی همچون جنس وان، سیستم تهویه آب، جت های پاششی، اندازه جکوزی، موتور وان جکوزی و بسیاری از موارد دیگر می تواند بر قیمت وان جکوزی موثر باشد. در ادامه هر یک از این موارد را به صورت تخصصی بررسی خواهیم کرد.
موتور وان جکوزی
از مهم ترین تفاوت هایی که بین وان های ساده و وان جکوزی وجود دارند این است که وان جکوزی ها دارای موتور های باکیفیت هستند. به دلیل اینکه فشار زیادی که از جت های ماساژور نصب شده در داخل وان به داخل جکوزی وارد می شود، از موتور پمپ جکوزی است. بیشتر تولید کنندگان برای وان جکوزی های تک نفره از موتور با قدرت 1 استفاده می کنند و برای وان جکوزی های دو نفره از موتور 1.5 استفاده می کنند. اینکه چه نوع موتوری برای وان جکوزی شما استفاده شود، می تواند به انتخاب خودتان باشد و قابل تغییر است. موتور وان جکوزی و جت های پاششی یکی از عواملی است که باعث می شود تا قیمت وان جکوزی افزایش پیدا کند و هرچه موتور آن بالا تر و بهتر باشد باعث گران تر شدن وان شما می شود و افزایش پیدا می کند. همچنین حس آرامشی که شما در وان جکوزی تجربه می کنید را نمی توانید در وان های ساده تجربه کنید و این حسا قابل توصیف نیست!
سیستم تصفیه آب وان جکوزی
یکی دیگر از آپشن هایی که بر روی برخی از وان ها است، سیستم تصفیه آب وان جکوزی است. قطعا اگر استخر رفته باشید، این آپشن را دیدید و با آن آشنا هستید. در واقع این تکنولوژی بکار رفته در وان جکوزی برای افرادی مناسب است که دارای بیماری های پوستی هستند و بهتر است به صورت مداوم آب تصفیه شود تا به پوست آنها آسیب وارد نشود. استفاده از سیستم تصفیه آب در وان جکوزی یکی دیگر از عواملی است که باعث می شود قیمت آنها افزایش پیدا کند و گران تر شود.
جنس وان جکوزی
از مهم ترین عواملی که می تواند بر قیمت وان موثر باشد، جنس وان جکوزی است. امروزه بیشتر وان هایی که در بازار دیده می شوند از جنس کامپوزیت است. این بدین معنا نیست که جنس دیگری ندارند، اما باید بگوییم که بهترین جنسی که امروزه تولید می شود کامپوزیت است. وان کامپوزیت از ترکیب فولاد سنگین، نوعی رزین خاص و لعاب چینی ساخته شده است. از مزایای وان جمام کامپوزیت می توان به وزن کم نسبت به وان چدنی و همچنین مقاوم بودن در مقابل هر گونه سایش اشاره نمود. به همین دلیل است که باعث شده است قیمت و کیفیت وان جکوزی بالا رفته و وان های کامپوزیت جز بهترین جنس ها قرار بگیرند.
سطح غیر لغزش وان جکوزی
از دیگر عوامل افزایش قیمت وان، سطح غیر لغزش وان جکوزی است. یکی از مهم ترین مسائل سطح درونی آنها است. باید سطح داخلی آنها به گونه ای طراحی شود تا افراد بدون هیچ لغزشی داخل آن قرار گیرند و آرامش را حس کنند. این موضوع باعث می شود تا در زمانی که شما عزیزان درون وان ایستاده اید هیچ گونه لغزشی نداشته باشید و اگر برای شست و شوی کودک دلبندتان از وان جکوزی استفاده می کنید، باعث آسیب دیدن به آنها نشود. قطعا این آپشن باعث شده است تا تفاوت بین وان جکوزی و وان ساده حس شود و قیمت آنها نیز افزایش پیدا کند.
قیمت وان جکوزی
تا به حال سعی کردیم از عوامل موثری که بر روی قیمت وان جکوزی ها موثر است صحبت کنیم و امیدواریم که از مطالب گفته شده لذت برده باشید. اگر بخواهیم از قیمت حدودی وان جکوزی ها صحبت کنیمف می توان گفت که این وان ها از قیمت 400 هزار تومان شروع می شوند و به 800 میلیون تومان نیز می رسند. این قیمت ها کاملا بستگی به آپشن های آنها دارد و هر فردی می توانر بر اساس نیاز خودش وان جکوزی را خریداری کند. برای انتخاب وان جکوزی مناسب باید در ابتدا بودجه و سلیقه ی خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین وان را خریداری کنید. باید بگوییم که فروشگاه اینترنتی کانیبل عرضه کننده ی انواع وان جکوزی با قیمت های بسیار مناسب است. به دلیل اینکه فروشگاه ما با هیچ گونه واسطه ای کار نمی کند و تمامی محصولات از کارخانه تولید شده به دست شما عزیزان می رسند. تیم ما در تلاش است تا بهترین محصولات را در کمترین زمان ممکن درب منزل به شما تحویل دهد تا لبخند رضایت بر روی لبانتان بنشیند.

نحوه ی تمیز کردن گاز شیشه ای
همیشه یکی از دشوار ترین کارهای منزل برای خانم ها تمیز کردن گاز شیشه ای بوده است و همیشه به دنبال راهی برای پاکسازی گاز شیشه ای بوده اند. همچنین گاز های رومیزی شیشه ای ظاهری مدرن، شیک، مینیمال دارند که بسیار مناسب برای خانه هایی که دارای آشپزخانه ی کوچک هستند، می باشد. با اینکه تمیز کردن گاز های رومیزی شیشه ای از بقیه گاز های رومیزی بسیار آسان تر است ولی با این حال پس از مدتی که گاز را تمیز نکنید متوجه لکه های زشت و زننده ای بر روی سطح گاز شیشه ای خواهید شد. ما در این مقاله سعی داریم تا شما را با نحوه ی تمیز کردن گاز شیشه ای آشنا کنیم. همچنین بسیاری از افراد سردگم هستند که گاز شیشه ای بهتر است یا استیل، ما سعی کردیم در یک مقاله ی مجزا در این باره نیز صحبت نماییم.
اصول اولیه تمیز کردن گاز شیشه ای
قبل از تمیز کردن باید به چند نکته دقت نمایید تا مشکلی برای گاز شیشه ای شما پیش نیاید. مورد اولی که می توان به آن اشاره کرد این است که وقتی اجاق گاز سرد می باشد، آن را تمیز نمایید. مورد بعدی این است که از ابزار های نرم و ملایم تری استفاده نمایید مثلا از سیم اصلا استفاده نکنید به این دلیل که باعث ایجاد خط و خش بر روی سطح گاز می شود. مورد بعدی این است که زیاده روی نکنید. به این معنی که از شوینده های بسیار قوی نیازی نیست که استفاده نمایید. مورد بعدی ای که می توان برای اصول اولیه تمیز کردن گاز شیشه ای به آن اشاره کرد این است که مواد غذایی را فورا از روی سطح گاز پاک کنید تا گاز شیشه ای نو داشته باشید و باعث ایجاد لک نشود.
تمیز کردن گاز شیشه ای به صورت روزانه
اگر می خواهید گاز شیشه ای ایرانی خود را به صورت روزانه می توانید از اسپری آب یا سرکه سفید استفاده نمایید. ابتدا باید صبر کنید تا گاز خنک شود، سپس آب یا سرکه سفید را روی آن اسپری کنید. بعد از اسپری کردن با یک دستمال تمیز (می توانید از دستمال میکروفایبر نیز استفاده نمایید) مایع اسپری شده را پاک کنید. پس از آن با یک دستمال خشک تمام رگه ها و آثار باقی مانده را بر روی سطح گاز شیشه ای پاک نمایید.
تمیز کردن گاز شیشه ای فوق العاده کثیف
اگر شما هر دو الی یک ماهی گاز شیشه ای خود را تمیز می نمایید. دیگر با آب و سرکه سفید گازتان تمیز نمی شود و نیاز به مواد بیشتری دارید. شما می توانید از جوش شیرین، سرکه سفید تقطیر شده برای تمیز کردن گاز شیشه ای استفاده نمایید. ابتدا باید صبر کنید تا گازتان خنک شود، سپس سرکه سفید را اسپری کنید و بعد از آن مقدار زیادی جوش شیرین بر روی سرکه سفید اسپری شده بریزید. پس از آن حوله ی تمیزتان را در آب داغ فرو کنید و آب آن را بگیرید و روی سطح گاز قرار دهید. بگذارید 15 دقیقه روی سطح گاز باقی بماند که باعث پاک شدن چرک و کثیفی شود. پس از آن حوله را بردارید و با یک دستمال میکروفایبر سطح گاز شیشه ای خود را تمیز نمایید.
آیا می توانیم از شیشه پاک کن برای تمیز کردن گاز شیشه ای استفاده نماییم؟
در مجله های آمریکایی، متخصصان می گویند برای تمیز کردن گاز شیشه ای اصلا نباید از شیشه پاک کن استفاده نماییم. به دلیل اینکه آمونیاک موجود در شیشه پاک کن باعث خط افتادن و ایجاد لک بر روی سطح گاز شیشه ای شما می شود. برای تمیز کردن روزانه و سریع می توانید از محصولات پاک کننده ی گاز شیشه ای به جای شیشه پاک کن استفاده نمایید، تا از ایجاد خط و خش جلوگیری نمایید. محصولات پاک کننده ی چند منظوره ی اجاق گاز بسیار در عملکرد بهتر از شیشه پاک کن می باشند و بیشتر مورد استفاده ی شما قرار می گیرد.
چگونه لکه های باقی مانده از غذاهای سوخته را پاک نماییم؟
استفاده از خمیردندان برای پاک کردن باقی مانده ی غذاهای سوخته بسیار مناسب می باشد. شما می توانید با ریختن مقداری خمیردندان بر روی لکه های غذای سوخته، پس از آن به آرامی با یک مسواک قدیمی بر روی آن بکشید و بگذارید حداقل 15 دقیقه بماند، سپس با یک دستمال مرطوب روی سطح گاز شیشه ای را پاک نمایید.
تمیز کردن گاز شیشه ای
ما در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه ی تمیز کردن گاز شیشه ای آشنا کنیم. امیدواریم که برایتان مفید واقع گردیده باشد. فروشگاه آنلاین کانیبل عرضه کننده ی انواع گاز، فر، سینک، شیرآلات و غیره با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد. سایت رسمی کانیبل توانسته خواسته و نیاز انواع افراد با هر نوع سلیقه ای را بر طرف نماید و با قرار دادن تیم پشتیبانی باعث شده است تا با مردم عزیز 24 ساعته در ارتباط باشد.



نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش