سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فرش 700 شانه ارزان قیمت - طرح گلریز رنگ فیلی

62 بازدید1 سال پيش
carpetfarshima

carpetfarshimaکاربر carpetfarshima

carpetfarshima - فرشیماکانال carpetfarshima - فرشیما

امروزه خریداران زیادی به سوی فرش ۷۰۰ شانه ارزان روی آورده‌ اند تا در کنار کیفیت مطلوب فرشی مقرون‌ به‌ صرفه برای محیط خود تهیه کنند. فرش گلریز فیلی با طرح افشان از سری فرش ارزان‌ قیمت است که با نخ ورژن تولید می‌ شود و در دسترس تمامی افراد قرار گرفته است.
فرش گلریز در زمینه‌ های متنوع سرمه‌ ای و کرم و فیلی در پالت 8 رنگ با تراکم 2100 یکی از طرح‌ های پرطرفدار امروزی است. زیبایی گل‌ های پیچان با شاخه‌ های اسلیمی هر مخاطبی را مجذوب خود می‌کند. فرش گلریز 700 شانه ارزان‌ قیمت ورژن مناسب دکوراسیون سنتی و مدرن است و بر اساس نیاز و میزان بودجه افراد بهترین کفپوش نرم و عایقی گرم است.
فرش گلریز فیلی با ضخامت بالایی که دارد در کنار ارتفاع خاب بلند دارای بافت نرم و لطیف است. این لطافت فرش ورژن زبانزد همگان می‌‌باشد. دکوراسیون هایی که بدون مبل توسط فرش دیزاین می‌‌شوند می‌‌توانند از فرش گلریز فیلی کمک بگیرند تا مهمانی‌ های دوستانه خود را با حس آرامش برگزار کنند.
عدم پرزدهی فرش مناسب سالمندان و کودکانی است که حساسیت پوستی و مشکل تنفسی دارند و به عبارتی می‌توان گفت ضامن سلامتی افراد است. فرش گلریز ورژن مانند دیگر فرش‌ ها قابلیت شستشو در طولانی‌ مدت را دارد و بدون آنکه تغییر رنگ دهد، تار و پود ها با ثبات رنگ زیبایی خود را حفظ می‌ کنند.
دکوراسیون شیک و مدرن با گلریز فیلی بدون محدودیت ابعاد طرح افشان فرش گلریز با حذف لچک و ترنج، گل‌ های فرش را در سراسر زمینه پراکنده و سبب می‌ شود تا محیط دلباز تر و وسیع‌ تر نشان داده شود. رنگ روشن کرم در حاشیه فرش فضا را از حالت بی‌ روحی خارج می‌ کند و آرامش و شور و اشتیاق را به محیطتان می‌بخشد. محیط‌ های کوچک با فرش گلریز جلوه‌ ای زیبا پیدا می‌‌کنند و دکوراسیون را شیک و مجلل نشان می‌ دهند.
استفاده از رنگ‌ های مکمل و هم‌ خانواده به‌ ندرت در چیدمان استفاده شود تا یکرنگی طیف فیلی محیط را سرد نکند. گلبوته های نارنجی و آبی در فضای غالب فیلی جولان می‌ دهند و نشاط و سرزندگی را در افراد پدید می‌ آورد. استفاده از رنگ نقره‌ ای، طلایی، آبی، نارنجی و کرم بهترین دکوراسیون را با فرش ارزان‌ قیمت گلریز تقدیم نگاه مخاطب عزیز می‌ کند.
همانطور که پیش تر ذکر کردیم، نخ به ‌کار رفته شده در فرش گلریز 700 شانه ارزان‌ قیمت نخ ورژن است که براقیت بالایی دارد، به‌ گونه‌ ای که گل های زمینه همچون گل‌ های طبیعی و زنده جلوه می‌ کند. براقیت فرش به‌ مرور زمان تغییر نمی‌‌کند و مانند روز اول بافت زیبای خود را در معرض نمایش قرار می‌ دهد.
وجود نخ ورژن که با قیمت ارزان تهیه می‌ شود کمک شایانی به هر خریدار می‌ کند تا صاحب یک فرش زیبا و دلفریب شوند، لذا قیمت ارزان فرش به شما کمک می‌ کند در کوتاه‌ مدت بتوانید دکوراسیون خود را تغییر دهید و فرش منزل خود را تعویض نمایید.
مراجعه به فروشگاه معتبر برای خرید فرش از ملزومات داشتن یک فرش با کیفیت است. فرش فرشیما از فروشگاه‌ های معتبر فرش است که در دهه اخیر محصولات پرفروش را در اختیار مصرف‌ کنندگان به صورت حضوری و غیرحضوری با قیمت نازل قرار داده است، لذا مراجعه به فروشگاه فرش فرشیما به‌ صورت غیر حضوری در ثبت سفارش شما خللی ایجاد نمی‌ کند و حتی با حذف واسطه‌ ها و هزینه‌ های رفت‌ و آمد سبب می شود تا فرشی با قیمت پایین‌ تر از دیگر فروشگاه‌ ها تهیه نمایید. تنوع فرش با شانه و
باید بگوییم که امروزه یکی از بهترین محصولات فروشگاه فرش فرشیما، فرش 700 شانه ارزان قیمت است. به دلیل اینکه تمامی افراد توانایی خرید آن را دارند و خیالشان می تواند از بابت کیفیت فرش ماشینی راحت باشد و خریدی مطمئن را تجربه کنند.
https://carpetfarshima.com/cheap-carpet-700-reeds/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش