سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خرید موبایل در اهواز - بهترین موبایل فروشی اهواز - پارستل کم

192 بازدید1 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
parstell

parstellکاربر parstell

parstellکانال parstell

لیست موبایل فروش های اهواز فعالان موبایل در استان خوزستان
https://virgool.io/parstell/ahvaz-mobile-phone-shops-list-iov6rybk3afk
لیست بهترین موبایل فروشی اهواز به همراه شماره تماس و آدرس برای شما عزیزان در جدول زیر جمع آوری شده است همچنین موبایل فروشی های وی آی پی را قبل از جدول می توانید مشاهده بفرمایید.

لیست موبایل فروشی ها و خدمات تلفن همراه در اهواز
لیست موبایل فروش های اهواز فعالان موبایل در استان خوزستان
لیست موبایل فروش های اهواز فعالان موبایل در استان خوزستان
پارستل کمپانی

کیان پارس خیابان شهید چمران، حد فاصل خیابان چهارم و خیابان پنجم غربی

هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز پاسخگو شما
لیست بهترین موبایل فروشی اهواز به همراه شماره تماس و آدرس
لیست بهترین موبایل فروشی اهواز به همراه شماره تماس و آدرس

شماره تماس و واتساپ: ۰۶۱۳۳۹۱۴۲۷۸ ️ ۰۹۱۲۳۳۰۱۷۰۸

آدرس ایمیل: info@parstell.co
آخر آسفالت

طول شهر اهواز 7925 کیلومتر، جمعیت 1425891، بین 48 درجه و 2 دقیقه و 49 درجه و 20 دقیقه طول شرقی و 30 درجه و 35 دقیقه و 31 درجه و 45 دقیقه عرض شمالی، با دمای 48 درجه سانتیگراد در تابستان است. میانگین دمای آن در زمستان 4 درجه است و تا تهران 800 کیلومتر فاصله دارد.
آسیه‌آباد

شهرداری اهواز مرکز سیاسی، اداری و تجاری استان خوزستان است که دارای 5 شهر (اخواز، موراتانی، سیوان، ویس و حمیدیه)، 3 بخش (مرزاری، باوی و حمیدیه)، 12 دهستان و 439 آبادی است.
امانیه (اهواز)

آوحاجی از بالا با شهرستان های دزفول و شوشیتری، از شرق با راموهوریموجی، از غرب با دشت آزادیگانی و از جنوب با شهرستان های بندرماهشهر، شادگانی و خرمشهر همسایه است. این شهر دارای جمعیتی از اقوام مختلف مانند عرب، بهکتیاری، بهبهانی، دژفولی، رامهرمجی، شوشتری و غیره است.
باغ معین

منطقه شهرداری در سال 1364 تشکیل شد و امروزه به 5 ناحیه خدمات شهری (1.، 2.، 3.، 4. ناحیه و ناحیه ویژه) تقسیم شده است.
کوی باهنر (اهواز)

این منطقه از شمال به خیابان رضوی و ادامه راه آهن حریم - از جنوب به خیابان یانت - از شرق به حاشیه راه آهن و امتداد بزرگراه آیت ا... بهاهانی از میدان جماری تا بهش شهدا محدود می شود. از غرب تا ساحل کارون. در محدوده خدماتی یک شهرداری ۱۸ محله وجود دارد که عمدتاً بخش مرکزی شهر یعنی حیاتی ترین و مهم ترین نقطه شهر اهواز را شامل می شود.
حصیرآباد

اهواز مرکز استان خوزستان و یکی از بزرگترین شهرهای ایران است. این شهر سومین شهر بزرگ ایران از نظر وسعت و هفتمین شهر پرجمعیت ایران از نظر جمعیت است. استان لرستان در شمال، کهگیلویه و بویراحمد در شرق، خلیج فارس در جنوب و عراق موقعیت مهم و منحصر به فردی را از غرب به این شهرستان بخشیده است.
شهرک دانشگاه (اهواز)

شرکت های حفاری داخلی، اهواز را به یکی از مهم ترین مناطق ایران تبدیل کرده اند. و همین امر باعث سفرهای کاری زیادی به اهواز شده است وجود اقساط موبایل های زیادی که گردشگران را به خود جذب می کند و در مجاورت این شهر شهرهای تاریخی وجود دارد مانند: آبادان، دزفول، شوش، شوشتر، اندیمشک و خرمشهر افراد زیادی را به خود جذب می کند. بیا تو این شهر فقط برای تفریح اهواز دو کوه و دشت با آب و هوای گرم و تقریباً کویری دارد و بسیار گرم است به طوری که دمای هوا در بعضی روزها به 50 درجه بالای صفر می رسد!
شهرک رزمندگان

از آنجایی که اهواز از مرکز کشور دور است، از اکثر شهرهای بزرگ کشور نیز دور است. نزدیکترین مرکز استان به اهواز خرم آباد است که بیش از 320 کیلومتر با اهواز فاصله دارد. همچنین وجود رشته کوه زاگرس در شمال شرق استان مسیر زمینی اهواز به اکثر شهرها را بسیار پر پیچ و خم کرده بود. به عنوان مثال، اگرچه فاصله مستقیم اهواز تا شهرکرد زیاد نیست، اما نزدیکترین جاده اهواز به شهرکرد حدود 460 کیلومتر است.
زرگان

بوشهر یکی دیگر از استان های نزدیک به شهر اهواز است. فاصله بوشهر تا اهواز با نزدیکترین جاده زمینی 440 کیلومتر است که با ماشین شخصی حداقل 5.5 ساعت طول می کشد. در واقع به غیر از بوشهر، یاسو، شهرکرد، ایلام و خرم آباد، سایر مراکز استان در فاصله 500 کیلومتری یا بیشتر از اهواز قرار دارند. فاصله تهران تا اهواز 817 کیلومتر است و با ماشین حداقل 9.5 ساعت طول تعمیرات موبایل می کشد. بنابراین اگر زمان برایتان مهم است، بهتر است به فکر بلیط هواپیما اهواز-تهران باشید و اتوبوس را برای مسیرهای کوتاهتر ترک کنید.
زیتون کارگری

به طور کلی راه های مختلفی برای رسیدن به اهواز وجود دارد که به غیر از خودروی شخصی، از بسیاری از شهرهای ایران سه گزینه برای رسیدن به اهواز وجود دارد. گزینه اول بلیط هواپیما اهواز است که برای شهرهایی که در شمال، غرب و شرق این شهر قرار دارند راحت تر است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش