سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ماشین ظرفشویی صنعتی و رستورانی | اطلاعات جامع و خلاصه

198 بازدید1 سال پيش
negintabkh

negintabkhکاربر negintabkh

negintabkhکانال negintabkh

یکی از ویژگی های رستوران های امروزی تسریع در امور رستوران داری است و یکی از امور رستوران داری شست و شو است.
ماشین ظرفشویی صنعتی یا رستورانی می تواند شست و شو را به بهترین شکل ممکن سرعت ببخشد. شاید در ذهن خود بپرسید چرا نمی توانید از ماشین ظرفشویی خانگی استفاده کنید. پاسخ سرعت و حجم ظروف است. ماشین های ظرفشویی خانگی برای 14 نفر یا نهایتا 24 نفر طراحی شده است. اما ماشین ظرفشویی های رستورانی برای تعدادی بیش از 50 نفر طراحی شده است.
یکی دیگر از مورادی که حضور ماشین ظرفشویی را در رستوران ضروری می کند؛ نگهداری خوب و مناسب از ظروف است. ظروفی که توسط کارگر شسته می شود احتما این را دارد که شکسته شود و یا تمیز شسته نشود اما نوع صنعتی، مشکلات مربوط به کارگر را تضمین می کند.
از طرفی، ماشین ظرفشویی رستورانی، معایبی نیز دارد. از جمله اینکه باید ظروف مرتب در ماشین چیده شود و هر ظروفی را نباید در ماشین گذاشت. چون هستند ظروفی که در گرمای ماشین ظرفشویی آسیب می بینند و رنگ آنها از بین می روند.
توجه داشته باشید برای خرید ماشین ظرفشویی برای رستوران خود، باید جای کافی برای نگهداری داشته باشید. در غیر اینصورت باید ماشینی متناسب با رستوران خود بردارید.
نگین طبخ خاورمیانه انواع ماشین ظرفشویی صنعتی را با شرایط ویژه برای رستوران داران و هتلداران ارائه می دهد. جهت خرید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از آنها مشاوره بخواهید و استعلام قیمت بگیرید.
نگین طبخ، شامل انواع ماشین ظرفشویی از نوع صنعتی، نیمه صنعتی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را عرضه می کند.
ماشین ظرفشویی رستورانی، شامل انواع زیر کانتری، هود تایپ، ریلی و تونلی می باشد که برندهای مختلف از جمله الکترولوکس، زانوسی و نگین طبخ عرضه می شود.
تمامی ماشین های عرضه شده توسط نگین طبخ شامل گارانتی 5 ساله الی 10 ساله با خدمات پس از فروش هستند. نصب و آموزش توسط ما به صورت رایگان ارائه می شود.
این ویدیو که توسط نگین طبخ خاورمیانه تهیه شده است، تعاریف و تصاویر بسیار کلی از ماشین ظرفشویی صنعتی را نشان می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02122145181 تماس بگیرید و یا به لینک زیر مراجعه کنید.
https://negin-tabkh.com/product-category/%d8%aa%d8%ac%d9%87%db%8c%d8%b2%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%b4%d9%88/industrial-dishwasher/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش