سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خودروهای جدید پارکینگ مانی خوشبین

1,706 بازدید4 سال پيش
amirfeli

amirfeliکاربر amirfeli

ماشین بازکانال ماشین باز

خودروهای جدید پارکینگ مانی خوشبین
مانی خوشبین در سن ۱۴ سالگی، ضمن تحصیل، در تعطیلات آخر هفته ها، کالاهای دست دوم می فروخت، از همان ابتدا سنت به سنت درآمدش را پس انداز میکرد، در سن ۱۶ سالگی، اولین شغل واقعی اش را در شرکت کی مارت (Kmart) در شهر سانتا آنا (Santa Ana)، بدست آورد. وی بابت جمع آوری چرخدستی خرید مشتریان در پارکینگ مبلغ ۱۵/۳ دلار به ازای یک ساعت دستمزد میگرفت. مانی خوشبین در طی یک سال ۴ مرتبه به عنوان کارمند نمونه انتخاب شد. وی در همان سال به عنوان دستیار معاون فروش،و سپس به عنوان معاون ترفیع یافت.

مانی خوشبین از همان ابتدا بلند پرواز بود. او چیزی بیشتر از مواجب کارمندی میخواست. او به عنوان بازاریاب در یک شرکت فروش آجیل و آبنبات مشغول به کار شد.او با فروش خانه به خانه کیسه های آجیل و آبنبات در ۲ ماه اول کارش به عنوان بازاریاب پرفروش انتخاب شد.
در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده به آمریکا مهاجرت کردند و او تا مدتی حتی به سختی میتونست انگلیسی صحبت کنه و ارتباط برقرار کند،او با پدر و سه خواهر و برادرش در ماشین استیشنشان چند ماه زندگی کردند چون پول کافی برای اجاره کردن خانه نداشتند ، مانی این داستان را بارها و بارها بازگو کرده. با شور و شوق از اولین کارش تعریف میکند که در کی مارت شروع به کار کرده و حتی با وجود دستمرد کم از پس انداز کردن قافل نشد و تا آخرین سنت ممکن را هم پس انداز میکرد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش