سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

خلاصه بازی والیبال ایران و مصر در رقابت های جام جهانی ژاپن

434 بازدید4 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
Volleyball

Volleyballکاربر Volleyball

والیبالکانال والیبال

خلاصه بازی والیبال ایران و مصر در رقابت های جام جهانی ژاپن
جام جهاني واليبال مرحله گروهی (هفته 1)
مصر 3 _ ایران 1؛ غافلگیری بزرگ
مصر 3 _ ایران 1؛ غافلگیری بزرگ
خبرگزاری آریا
خبرگزاری آریا- مصاف تیم‌های مصر و ایران در چارچوب مسابقات جام جهانی والیبال، با برتری سه بر یک مصر به پایان رسید.

به گزارش آریا، تیم ایران بازی را خیلی خوب کار را شروع کرد و درخشش فیاضی و یلی با چاشنی اشتباهات تیم مصر در زدن سرویس‌ها و حملات باعث شد ایران با برتری 8 به 5 از حریفش پیش بیافتد.

در ادامه تیم ایران با مدیریت بازی، اختلافش را با حریف حفظ کرد و معروف با طراحی یک حمله، باعث شد تا مجرد ایران را 13 به 10 پیش بیاندازد. بعد از این امتیاز، تیم مصر درخواست وقت استراحت فنی کرد ولی بعد از این وقت استراحت هم تیم ایران بود که توسط فیاضی با یک جای خالی به امتیاز رسید.

با ادامه این ست، تیم ایران با حساب 16 به 14 از حریفش افتاد تا دو تیم برای استراحت زمین را ترک کنند. بعد از این استراحت تیم مصر به بازی برگشت و اختلاف را کمتر کرد. دفاع روی تور محمد مسعود باعث شد تا دو تیم در امتیاز 18 باهم برابر شوند.

یلی در ادامه این بازی با یک اسپک خوب امتیاز 21 را برای ایران بدست آورد و عبادی پور هم امتیاز 22 را کسب کرد تا ایران با دو امتیاز اختلاف پیش بیافتد. در نهایت عبادی پور موفق شد با گرفتن امتیاز 25، ایران را 25 به 22 در این ست پیروز کند.

ست دوم:

عبادی پور اولین امتیاز را در این ست برای ایران کسب کرد و علی اصغر مجرد هم موفق شد سه بر یک ایران را پیش بیاندازد. توپ گیری حضرت پور و ضربه پر قدرت یلی در ادامه باعث شد ایران 5 به 2 از حریفش پیش بیافتد. بعد از این امتیاز، تیم مصر درخواست وقت استراحت فنی کرد. پس از این استراحت، احمد صلاح موفق شد امتیاز سوم را برای تیمش کسب کند و بلافاصله مصر به امتیاز چهار هم رسید.

در ادامه پاس فیاضی به عبادی پور، ایران را 8 به 6 از حریفش پیش انداخت تا دو تیم برای استراحت زمین بازی را ترک کنند.

در ادامه این ست یک رالی جذاب در بازی ایجاد شد که صلاح مصر امتیاز 13 را برای تیمش گرفت و در ادامه محمد مسعود مصر را به امتیاز 14 رساند تا بازی در عدد 14 به تساوی کشیده شود. این تیم با یک سرویس به امتیاز 15 رسید و با یک حمله آن‌ها 16 به 14 به عنوان برنده زمین را برای استراحت ترک کردند.

در ادامه تیم ایران موفق شد در امتیاز 18 بازی را به تساوی بکشاند. بعد از این امتیاز، مجرد با دفاع یک نفره مقابل محمد مسعود، ایران را یک امتیاز پیش انداخت. این روند خوب ادامه داشت تا اینکه ایران 23 به 21 از حریفش پیش افتاد ولی مصر به بازی برگشت و درخشش صلاح و مسعود باعث شد تا مصر 26 به 24 این ست را به سود خود کند.

ست سوم:

احمد صلاح امتیاز اول و دوم را در این ست برای تیمش با زدن سرویس رقم زد. احمد عمر با یک دفاع خوب بازی را سه بر صفر کرد. تیم ایران در ادامه دو امتیاز گرفت ولی تیم مصر مجددا سه امتیاز پیاپی بدست آورد تا بازی 6 بر 3 شود. در ادامه یک رالی جذاب ایجاد شد ولی بازهم مصر بود که در امتیاز گرفتن موفق بود و در نهایت این تیم 8 بر 4 به عنوان برنده برای استراحت زمین را ترک کرد.

روند خوب مصر در این ست ادامه داشت و آنها اختلاف 4 امتیازی خود را حفظ کردند و 16 به 12 از ایران پیش افتادند. بعد از وقت استراحت فنی دوم، تیم ایران با رسیدن به امتیاز 16، اختلاف را یک امتیاز کرد ولی بار دیگر تجربه احمد صلاح به کمک مصر آمد و این تیم دوباره 4 امتیاز اختلاف با ایران پیدا کرد.

در اواخر این ست، برتری تیم مصر مشخص بود و آن‌ها با حساب 25 به 18 پیروز این ست شدند.

ست چهارم:

ایران دو امتیاز اول را بدست آورد ولی مصر بازی را به تساوی کشاند. در ادامه تیم ایران که تلاش داشت اشتباهاتش را کمتر کند، موفق شد با برتری 8 به 6 و به عنوان برنده راهی استراحت فنی اول شود.

روند برتر ایران ادامه داشت و با دو امتیاز یلی، ایران 14 به 11 از مصر پیش افتاد. در ادامه ایران با برتری 16 به 12 به عنوان برنده راهی وقت استراحت فنی دوم شد. در ادامه تیم مصر تلاش کرد به بازی برگردد ولی حرکت پایپ عبادی پور، ایران را 20 به 17 پیش انداخت. با اینحال تیم مصر عقب نکشید و موفق شد بازی را در عدد 20 به تساوی بکشاند.

در اواخر این ست بازی پایاپای دنبال شد تا دو تیم در امتیاز 23 باهم مساوی باشند. در ادامه یلی ایران را 24 به 23 پیش انداخت ولی مصری‌ها دوباره بازی را به تساوی کشیدند.

در نهایت تیم مصر با دفاع روی ضربه عبادی پور به امتیاز 25 رسید و با گرفتن امتیاز سرویس، 26 به 24 این ست را هم به سود خود کرد

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش