سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

روونمایی از سری جدید بوگاتی Bugatti Centodieci

3,190 بازدید4 سال پيش
pishtaztech

pishtaztechکاربر pishtaztech

دنیای خودروکانال دنیای خودرو

روونمایی از سری جدید بوگاتی Bugatti Centodieci
طراحی استثنایی و قدرت گسترده از ویژگی های بارز وسایل نقلیه بوگاتی برای حدود 110 سال است. تولیدکننده فرانسوی اتومبیل هایپر اسپرت اکنون با نسخه ویژه جدید Centodieci1 پیوسته این مسیر را دنبال می کند. علاوه بر این ، بوگاتی در حال تکرار تاریخ اخیر خود با یک سری کوچک منحصر به فرد و خارق العاده است.
طراحی جدید سه بعدی
بسیاری از مناطق وجود دارد که نسخه جدید Bugatti Centodieci با نسخه ویژه اتومبیل سوپر اسپرت سابق دهه 1990 تکرار می شود. اچیم انشیدیت ، رئیس طراح در می گوید: "این چالش این نبود كه خود را بیش از حد با طراحی وسیله نقلیه تاریخی اسیر كرده و صرفاً به صورت گذشته نگر انجام دهیم ، بلكه در عوض ایجاد تفسیری مدرن از فرم و فناوری آن زمان است." بوگاتی حتی اسپرت تر و افراطی تر از اتومبیل هایپر اسپرت Bugatti Chiron2 و Divo3 و در عین حال ظریف و بی انتها مانند La Voiture Noire4 ، یک نوع از یک نوع بوگاتی برای علاقه مندان است.
رادیاتور مسطح به شکل نعل اسب در جلو عمق آن را فقط از نمای جانبی نمایان می کند ، با اسپویلر جلویی تازه توسعه یافته و دارای عمق زیاد و ورودی های هوای سه بخش یک مسابقه عالی را ارائه می دهد. قسمت جلوی Centodieci بسیار پایین می افتد. اسب نژاد Bugatti نمادین بر همین اساس کاهش یافته است ، در حالی که آرم Bugatti Macaron روی کاپوت قرار دارد که توسط یک عنصر سیاه در مرکز قطع می شود. اچیم آنسچید می گوید: "این به ما امکان می دهد خاطرات EB110 را دوباره زنده کنیم." بخش جلوی بهینه شده با اسپلیتر جلوی پیشرفته و جریان هوا از طریق هود باعث افزایش آیرودینامیک خودرو می شود.
جلو با وجود سطح خنک کننده اصلی و اصلی آن ، وابسته به هندسه عموما کم خودرو است. چراغهای جلو تازه توسعه یافته ، پیچیده و بسیار باریک با چراغهای در حال اجرا در روز LED یکپارچه سازی کامل را ارائه می دهد. با تشکر از عناصر روشنایی تازه توسعه یافته ، ما در بخش های جلو و عقب از نظر استایل کاملاً آزاد بودیم تا ادای احترام به EB110 انجام دهیم و در عین حال این یادآوری بصری جذاب را نیز به فناوری مدرن منتقل کنیم. "
این طراح می گوید: "ما طراحی گوه را در فرایند توسعه گنجانیده ایم اما آن را در جهت جدیدی گرفتیم." بوگاتی به جای کپی کردن از کلاسیک کلاسیک ایتالیایی که در آن عضله از عقب به چرخ جلو حرکت می کند و یک جهش پویا را به جلو نشان می دهد ، در مسیری جدید در Centodieci حرکت می کند. خط غالب Bugatti غالب ، خط C بر روی ستون B ، طرحی جدید را به طرز چشمگیری کوچکتر از Chiron2 ایجاد می کند ، پنج درج هوایی دور - که به صورت الماس قرار گرفته اند - از ورود هوای کافی برای موتور 16 سیلندر نمادین اطمینان می دهد. . به این ترتیب ، بوگاتی گوه پرش بصری EB110 SS را به هزاره جدید منتقل کرده است.
Centodieci بجای گرافیکی عقب دو بعدی EB110 با دو چراغ دم قرص شکل ، به یک بازوی گسترده هوا برای ترمال های موتور کارآمد تکیه می کند و عناصر چراغ دم پرواز را در خویشاوندی گرافیکی با EB110 تکیه می کند. چندین ماه طول کشید تا راه حل هایی برای اطمینان از دمای متعادل تهیه شود. مانند EB110 ، موتور در پشت سطح شیشه ای شفاف دیده می شود. قسمت عقب به یک سوراخ تهویه منفرد تبدیل می شود ، که با هشت عنصر نور عقب ، 2 عدد لوله خاموش کننده اگزوز که در قسمت انتهایی یکدیگر قرار دارند در انتهای آنودایز شده با مات سیاه و یک دیفیوزر عملکرد برای بهبود قدرت پایین قرار دارد. بال عقب بیش از حد دائمی به طور دائمی به سبک اصلی EB110 SS وصل شده است. این باعث افزایش قدرت می شود. Downforce توسط درب آیرودینامیکی و یک پنجره عقب بهینه سازی شده با جریان پشتیبانی می شود.
موتور 16 سیلندر اکنون 1600 اسب بخار نیرو می بخشد
به جای V12 ، Centodieci از موتور 8.0 لیتری W16 نمادین با 1،176 کیلو وات / 1600 اسب بخار در 7000 دور در دقیقه بهره می برد. یک ورودی هوای اضافی در ناحیه کولر روغنی با اطمینان می تواند دمای موتور افزایش یافته عملکرد را تنظیم کند. Centodieci از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 2.4 ثانیه ، تا 200 کیلومتر در ساعت در 6.1 ثانیه و تا 300 کیلومتر در ساعت در 13.1 ثانیه حرکت می کند. سرعت بالاتر به صورت الکترونیکی با سرعت 380 کیلومتر در ساعت قطع می شود. این خودرو فقط یک اتومبیل هایپر اسپرت نیست بلکه حداکثر سرعت است. با Centodieci ، ما یک بار دیگر نشان می دهیم که طراحی ، کیفیت و عملکرد به همان اندازه مهم هستند "، می گوید Stephan Winkelmann. در مقایسه با Chiron2 ، Centodieci 20 کیلوگرم وزن ناخوشایند را ذخیره می کند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش