سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

17 تمرین موثر بدنسازی برای عضله سازی پا ،ران و ساق پا

275 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

آموزش بدنسازیکانال آموزش بدنسازی

17 تمرین موثر بدنسازی برای عضله سازی پا ،ران و ساق پا را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
17 تمرین برتر پا که می توانید انجام دهید. آموزش پاهای شما مهم است ، اما قطبی. بعضی از بچه ها آنقدر گرفتار کارهایی هستند که "روز پا را نکشید" که فراموش می کنند (یا هرگز یاد نمی گیرند) که هر شکاف بدن پایین لزوماً یکسان به نظر نمی رسد. بسیاری از بچه ها فکر می کنند این بدان معناست که شما باید برای یک روز پا ساعت ها را در قفسه چمباتمه زدن بگذرانید تا واقعاً حساب کنید. همیشه اینگونه نیست. چمباتمه سنگین و بن بستها قسمت مهمی از یک رژیم تمرین قدرت سالم هستند - آنها به یک دلیل معمولاً به عنوان "تمرین" یا "ساختاری" خوانده می شوند ، اما آنها تنها راهی نیستند که بتوانید نیرومندی بسازید ، مجموعه کاملاً خوب
تمرینات پا فقط برای چهار سر و انسداد نیست بلکه این تمرینات تمرین عضلات اصلی شما را تقویت می کند ، تعادل شما را بهبود می بخشد و مزایای دیگری مانند قدرت گرفتن را به شما اعطا می کند. به خاطر نتایج بدنی و تمرینی ، در اینجا 17 تمرین قدرت بدنی در زیر بدن وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که هرگز از روز پا رد نمی شوید.

تمرین اصلی
1: وضعیت باریک اسکوات (4x10) این بار دیگر یک تمرین غالب است و همچنین متوجه می شوم که ATG نمی روم و در بالای سطح قرار ندارم تا تنش های چهار سرم را حفظ کنم.
2: بدون نوار (4x10) دوباره همین قاعده از 1a اعمال می شود.
3: Quad Contract + hold (4x10secs) این یک راه جالب و عالی برای بدست آوردن اتصال عضلانی ذهنی است و واقعاً قرار دادن چهارپایه شما پس از 1a ، 1b تحت فشارهای زیادی است و اگر به درستی انجام شود به من اعتماد کنید. چهار جان خود را برای زندگی عزیز فشار داده و برای 10 ثانیه نگه دارید.
4: باربل اسپلیت اسکوات (هر پا 4x10) این تمرین را به یکی از بسیاری از مواردی که کاملاً با شور و شوق بر می خورم اضافه خواهم کرد ، مجدداً برای اینکه این یک تمرین متمرکز چهار محوره تر باشد ، از پاهایتان استفاده کنید که نزدیک به نیمکت کار می کنند و دوباره نیستند. کاملاً در قسمت بالا بکشید تا چهار سر خود را تحت فشارهای مداوم قرار دهید. .
5: سنگین تمپو DB Goblet (3x 10) با هدف 2-3 ثانیه انجام می شود و تکنیک مجدداً باید اسکوات را از 1A آینه کند.
6: بدون DB (3x10)
7: تپانچه های Single Leg Box (3x10) 2sec سرعت و سعی کنید هنگام ایستادن از حرکت بسیار کمی استفاده کنید.
8: KB Front Rack Lunges (3 x 12Steps) Lunges Step Short Lunges برای تمرکز بیشتر روی چهارپایه ها ، تماشای این فیلم با احتیاط که متوجه خواهید شد قدم های بزرگی بر نمی دارم.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش