نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
سه مورد از بهترین دمنوش های لاغریآموزش بدنسازی
انصراف

11 تمرین حجیم کردن عضلات پشت بدن با آندری دیو را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
اگرچه کار کمر برای مراقبت از وضع حمل و جلوگیری از آسیب دیدگی توصیه می شود ، اما همچنین می توانیم به دنبال رشد عضلانی باشیم که به ما امکان می دهد به دلیل ضخامت آن یک تنه تحمیل شونده را نشان دهیم. برای انجام این کار ، امروز ما 5 تمرین خوب را برای بزرگتر کردن پشت خود آورده ایم.
اگر بخواهیم کمر را گسترده کنیم ، عضلات کار می کنند
بدن کار شده نه تنها در پاها و بازوها تجسم می شود بلکه حتی در زیر لباس نیز می توانیم به لطف تمرین ، یک تنه خوش فرم و توسعه یافته را کشف کنیم ، به دلیل ضخامت آن که به پشت می دهد. اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید ، با شناختن عضلات اجازه می دهیم که قسمت عقب باز شود.

بنابراین شما نمی توانید این ویدئو را با 11 تمرین برای بازگشت ، 11 تمرین برگشت ، ساخته شده توسط مدل آندری دیو ، از دست ندهید ، امیدواریم که این ویدئو را دوست داشته باشید.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.