نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
سیزده ماده غذایی که هر چقدر بخورید چاق نمیشویدآموزش بدنسازی
انصراف

آموزش 12 تمرین برای رشد عضله های پشت گردن و شانه را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
ماهیچه های کوچک که در مقایسه با ماهیچه های بزرگتر عقب مانده اند. شاید بتوان جداسازی دلتوئید خلفی (شانه های خلفی) را کمی پیچیده دانست.

بنابراین حرکات مطبوعاتی از نظر ارتفاعات عقب که نیاز به غلظت دارند ، می توانند به قسمتهایی که دارای جلو و وسط هستند حمله کنند تا از عدم تحرک عضلات کمر ، بتوانند تمام کارها را انجام دهند.
یکی دیگر از کلیدهایی که می توان در شانه های خلفی ورزش کرد ، استفاده نکردن از وزن زیاد است ، زیرا این نوع ماهیچه ها کوچک هستند ، بنابراین شما باید یک بار سبک را حفظ کنید تا در این روش بدن نتواند تمام کارها را برای دیگران انجام دهد. عضلات بزرگی که تمرین را کامل می کنند.

بنابراین می توانید با دمبل ، قرقره ، دستگاه و یک بار در یک زمان با تجهیزات ورزشی کار کنید که هر از گاهی متفاوت است.
تعداد زیادی از افراد با دلتنگی خود بی تفاوت رفتار می کنند ، یکی از عضلات کوچک است که در مقایسه با ماهیچه های بزرگ پشت سر می ماند. جداسازی خلفی دلتوئید خلفی می تواند کمی پیچیده باشد. بنابراین مطبوعات برای حمله به قسمت هایی که دارای قسمت جلویی و میانی هستند ، حرکت می کند ، از نظر ارتفاعات عقب که نیاز به غلظت دارد تا از بی تحرک به عضلات کمر جلوگیری کند ، تمام کارها را انجام می دهد.
یکی دیگر از کلیدهای اصلی برای تحمل دلتوئید خلفی ، استفاده بیش از حد از وزن نیست ، زیرا این نوع ماهیچه ها کوچک هستند ، بنابراین شما باید یک بار سبک را حفظ کنید تا بدن تمام کارها را به دیگران از عضلات بزرگی که ورزش را کامل می کنند ، نرساند. . بنابراین می توانید با دمبل ، قرقره ، وسایل و یک بار در یک زمان با تجهیزات ورزشی کار کنید که هر از گاهی متفاوت است. 12 تمرین برای رشد شانه ها

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.