نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
ده غذایی که شکم شما را بزرگ می کندآموزش بدنسازی
انصراف

14 تمرین برای شانه ها و پشت را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
در این ویدیو ترکیبی از تمرینات را برای کار و توسعه هر دو قسمت پشت و شانه ایجاد کرده ایم ، امیدواریم که از آن لذت ببرید و برای شما مفید خواهد بود که آن را در کارهای روزمره خود قرار دهید.

کمر بسیار ناحیه ای پیچیده است ، بسیار بیشتر از آنچه مردم فکر می کنند ، عضلات زیادی را با کارکردهای مختلف تشکیل می دهد و یکی از گروه های عضلانی است که به دلیل ویژگی هایی که دارد می تواند تمرینات مختلف و زوایای مختلف کار را با هم ترکیب کند. عضلات ارائه می دهد.

دلتوئید عضله اصلی شانه است که حرکات لازم در فشار ، بلند کردن ، کشیدن و حرکت مفصل شانه را تسهیل می کند. قسمتهای قدامی ، جانبی و خلفی دلتوئید علاوه بر اینکه مسئولیت نسل موفق پرس شانه را بر عهده دارند ، در چرخش ، خم شدن و گسترش بازو نیز دخیل هستند. برای جلوگیری از آسیب دیدگی در دلتوئیدها ، قبل از انجام فشارهای شانه ، تمریناتی مانند بالا بردن بازوها در بالای سر را با کشیدن هر بازو به طرف مقابل شانه ها انجام دهید.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.