نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
پنج روش كاهش وزن بدون گرسنگیآموزش بدنسازی
انصراف

ورزش در خانه - حرکت "رورس کرانچ" مخصوص فرم دهی و تقویت عضلات ناحیه شکم - Reverse Crunch را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
حرکت "رورس کرانچ" رو مشاهده میکنید که از جمله حرکات مقاومتی سطح متوسط است و برای انجام آن به هیچ تجهیزات خاصی نیاز ندارید.
این حرکت عمدتا برای تقویت و فرم دهی عضلات کلی ناحیه شکمی مورد استفاده قرار میگیرد بطوری که اگر به صورت منظم و متناوب انجام بگیرد علاوه بر استحکام ناحیه شکم باعث تقویت عضلات لگن، پایین کمر و ستون فقرات میشه.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.