نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
سه مورد از بهترین دمنوش های لاغریآموزش بدنسازی
انصراف

14 تمرین بدنسازی برای رشد عضلات کول را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
درباره آموزش ذوزنقه چه باید دانست؟ ذوزنقه در قسمت فوقانی پشت قرار دارد. عملکرد آن تثبیت شانه و کمک به انجام برخی حرکات مانند کوچک کردن یا بالا بردن بازوها از جمله موارد دیگر است. اگرچه اندازه آن تا حدی به قانون اساسی بدن ما بستگی دارد ، اگر درست باشد که با یک آموزش خوب برنامه ریزی شده ، می تواند تحول کاملاً قابل توجهی را ارائه دهد. وقتی در مورد تمرین صحبت می کنیم ، ما به برآمدگی های معمولی که معمولاً در انتهای تمرین شانه یا پشت انجام می شود ، اشاره نمی کنیم ، این یک تمرین به خوبی برنامه ریزی شده و ساختار یافته است ، دقیقاً مانند سایر گروه های عضلانی. بهترین تمرین ذوزنقه 6 بهترین تمرین در ذوزنقه 1. مکث شانه با مکث ایستادن ، دو دمبل روی هر بازو با بازوهای کشیده شده است. انقباض را برای مدت زمان 3 ثانیه نگه دارید و به صورت کنترل شده پایین بروید. حرکت کوتاه است اما باید با وزن سنگین انجام شود که به ما امکان می دهد چند تکرار انجام دهیم. می توانید به جای دمبل ها از نوار استفاده کنید و یا حتی با دمبل هایی که روی یک نیمکت نشسته اید این کار را انجام دهید

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.