نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
سیزده ماده غذایی که هر چقدر بخورید چاق نمیشویدآموزش بدنسازی
انصراف

کاهش چربی های شکم و پهلو با ورزش در منزل بدون ابزارکمک ورزشی
برنامه فوق قسمت شماره 1 از مجموعه 10 قسمتی برنامه تمرینی : کاهش چربی های شکمی سیکس پک هست که این دوره تمرینی بسیار ساده و موثر برای عزیزانی تهیه شده که وقت باشگاه رفتن ندارند و میخواهند در منزل ورزش کنند و از مزایای بی نظیر این برنامه تمرینی استفاده کنند.
هدف از اجرای این برنامه ها که دارای قسمت عمده :سرد کردن ،تمرین اصلی و گرم کردن می باشد اهسته بالا بردن ضربان قلب و انجام حرکات سبک و کششی برای گرم کردن و تمرین در آستانه هوازی به مدت تقریبی 30 ثانیه می باشد که با این کاری سیستم سوخت و سازی بدن خود را برروی چربی سوزی قرار میدهیم و همزمان تمرکز تمرینی خود را بر لایه های عضلات میان تنه گذاشته و آنها را تقویت میکنیم تا به سادگی با یکی دو ماه ورزش کردن کاهش سایز این قسمت از بدن را مشاهده کنیم.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.