نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
ده ماده غذایی برای عضله سازی سریع در مردان و زنانآموزش بدنسازی
انصراف

بهترین تمرینات پا و ساق پا را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
تمرینی که به اندازه عضلات ایجاد می شود ، تعداد بیشتری تمرین را نشان می دهد که هدف از این کار ، باقی ماندن عضلات به طور کامل در زمان اتمام تمرین است.

تا زمانی که به عضلات خود فرصت کافی برای بهبودی بدهید ، با بهبودی آنها از نظر اندازه بیشتر می شوند. تمرینات آموزشی زیادی با وزنه های مرکب وجود دارد که برای حمله همزمان باسن ، چهار سر ران ، همسترینگ و گوساله موثر است.
همچنین تمرینات مفصلی منحصر به فرد وجود دارد که این گروه های عضلانی را جدا می کند. در این مقاله تمرینی بر روی افزایش تمرینات پاها و باسن برای خانم ها انجام شده است ، که شامل تمرینات ترکیبی یا چند ذره ای است.
اسکوات و لنگ ها دو تا از بهترین تمرینات پا برای تن کردن و شکل دادن به نیمه پایینی هستند. ران ، همسترینگ ، باسن را تن کنید.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.