سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش تمرین برای حجبم کردن شانه ها

322 بازدید4 سال پيش
teyyeb

teyyebکاربر teyyeb

آموزش بدنسازیکانال آموزش بدنسازی

آموزش تمرین برای حجبم کردن شانه ها را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
کاهش درد عضلانی تنها دلیل گرم شدن خوب قبل از شروع تمرینات نیست. آمادگی صحیح به شما امکان می دهد تمرین خود را برای بلند کردن و افزایش حداکثر مزایا آغاز کنید ، نه اینکه راه خود را در میان اولین مجموعه هایی که قادر به انجام روشی هستید که برنامه ریزی کرده اید نتوانید.

به یاد داشته باشید ، این بیش از هر چیز در مورد ارتباط ذهن و ماهیچه است. مطمئن باشید که نفس خود را در درگاه بررسی کرده و برای هر نوع تمرینی فرم خوبی را در خود نگه دارید. گروه عضلانی را که در آن کار می کنید جدا کنید و به طور خاص روی انقباض آن گروه عضلانی تمرکز کنید.
برای ایجاد یک پشت بزرگتر ، قوی تر ، باید یک شاه دام شوید.

تله هایی که به خوبی توسعه یافته اند (مثل ذوزنقه ، یا عضلات ذوزنقه ای) می توانند کلید عقب مانده و خوشحال کننده باشند. عضله دراز و مثلث شکل ، یک تن از املاک و مستغلات را در قسمت بالای پشت خود به خود اختصاص می دهد ، بنابراین می توانید با ساختن آن ، توپوگرافی بدن فوقانی خود را به طور جدی تغییر دهید.

علاوه بر افزودن اندازه به پشت و شانه ها ، تقریباً در هر بالابر بدن فوقانی نیز بهبود خواهید یافت - تله ها کلید حرکت خزنده و نخاعی هستند ، بنابراین همه چیز از کوچک کردن شانه های شما تا حمایت از بازوهای شما از عضله سرچشمه می گیرد.

به بلند کردن وزنه ها فکر کنید و تصویری که به ذهن می رساند احتمالاً کسی است که یک دمبل را پیچیده می کند. این تا حدودی به این دلیل است که این چنین تمرین انزوای موثری است ، به شما کمک می کند تا عضلات خود را جمع کنید و در هنگام ناخن کردن آسانسورهای دیگر مزایای دیگری به همراه بیاورید.

دو سر بدن یک تن از املاک و مستغلات اصلی را در قسمت جلوی بازوی شما به خود اختصاص می دهد ، و احتمالاً آنها ساده ترین قسمت بدن شما هستند تا بدون توجه به اوضاع ، یا اینکه چه کسی در تلاش هستند تحت تأثیر قرار بگیرید. چه پیراهن لباس بپوشید و چه تانک بالایی ، مجموعه قوی اسلحه ها مطمئناً موج ایجاد می کنند. برای کمک به شما در باز کردن این بازوها ، ما این فهرست را برای کار با عضلات شما ایجاد کردیم. برخی از اینها کلاسیک هستند. برخی جدید هستند برخی از آنها سنگ زنی هستند. بعضی ها سرگرم کننده هستند برخی به سر بلند عضله برخورد می کنند. برخی از آنها روی سر کوتاه تمرکز می کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش