نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
کاهش وزن شگفت انگیز ۱۲ کیلوگرمی در دوماهآموزش بدنسازی
انصراف

آموزش تمرینات بالا سینه و قفسه سینه را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
همانطور که بدن شما ترجیح می دهد ، چیزی بهتر از آموزش وجود ندارد. با توجه به کارکردهای هر گروه عضلانی. این به بدن شما اجازه می دهد همانطور که ساختاری بود ، کار کند. بنابراین ، تمرین عضلات در کنار هم که عملکرد مشابهی دارند ، باعث می شود عملکرد ورزشی بهتر در تمرین ، انقباض و تحریک بهتر عضلات ، ریکاوری بیشتر و غیره انجام شود. به همین دلیل ما روال کاملی را برای عضلات ایجاد کرده ایم که از هر چیزی که فشار می آورد ("فشار") مراقبت می کند: قفسه سینه و سه سر.
همچنین در صورتی که روزهای زیادی برای آموزش نداشته باشید به شما کمک می کند بار کمتری در هفته تمرین کنید. یادتان باشد که قبل و بعد از انجام این روال تمام بدن خود را دراز کنید و بین هر سری بین 60-90 دقیقه استراحت کنید. توصیه ما این است که حداکثر روال را دو بار در هفته و حداقل دو روز اختلاف بین هر تمرین انجام دهید.

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.