نمایش دهنده ثابت
تاریک نمودن حاشیه
پنج روش كاهش وزن بدون گرسنگیآموزش بدنسازی
انصراف

آموزش 10 تمرین برای حجیم کردن پشت بازو را در این کلیپ میتوانید تماشا کنید
ممکن است تریپس ها همان حافظه نهان زاده های فرهنگی خود را در کنار دیگر هومروس نداشته باشند ، اما در دنیای قدرت ، آنها به همان اندازه مهم هستند - اگر نه بیشتر! چه بدن ساز باشید و چه کسی که به دنبال قوی تر شدن در پرس های خود هستید ، ارزش این را دارد که مقداری اندازه خود را به قسمت پشت بازوهای خود اضافه کنید. شما می توانید با استفاده از متغیرهای تنظیم دقیق مانند انتخاب و ترتیب تمرین ، دامنه های تکرار ، شدت ، حجم و دوره های استراحت ، صد روال مختلف سه سرعتی را در کنار هم قرار دهید. اما من به جای اینکه شما را به نشستن بنشینید تا همه این موارد را امتحان کنید ، من اینجا را با شش تمرین سه سرعتی ساده و مؤثر برای شما انجام داده ام. هر کدام بر اساس تجربه و اهداف آموزشی شما کمی متفاوت از دیگران است. هر یک از آنها شامل حرکات خانوادگی از تمرینات سه سر راننده است - پرس و میز شیب نزدیک ، فشارهای جمجمه ، فشارهای پایین ، پسوندهای سربار و ضربات پشت - که روی یک یا بیشتر از سه سر تمرکز دارد (جانبی ، بلند و طولانی). داخلی) البته ، شما نمی توانید یک سر خاص را جدا کنید ، اما می توانید با تغییر در موقعیت دست و بدن ، تمرکز را تا حدی تغییر دهید. روال مورد نظر خود را انتخاب کنید ، 4-8 هفته آن را امتحان کنید ، سپس به تمرین منظم خود برگردید یا دیگری را از لیست امتحان کنید. آن را در هر کجا که بیشترین حس را در تقسیم شما ایجاد کند ، بگذارید و به من بگویید که چگونه در نظرات کار کرده است!

∨بیشتر...
برای دریافت فایل باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
برای اعمال نظر باید وارد سایت شوید یا " + ثبت نام کنید.
نظرات :
Error
برای ارسال نظر باید وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید.
ویدیوهای مرتبط | نظرات
ویدیوی بعدی
نمایش خودکار
اشتراک گذاری با دنبال کنندگان
نام دنبال کننده :
    ویدیو برای دوستان ارسال شد.