سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تریلر بازی Power Rangers: Battle for the Grid

323 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

معرفی بازی های PC-Xbox-PS4کانال معرفی بازی های PC-Xbox-PS4

تریلر بازی Power Rangers: Battle for the Grid
سان فرانسیسکو - 2019 ژانویه 17 - برای بیش از 25 سال قدرت رنجرز یکی از محبوب ترین حق رای دادن در جهان است. به عنوان یک برند برتر 10 NPD سالمندی، نام تجاری جهانی مشهور دارای نمایشهای تلویزیونی، فیلم، اسباب بازی، کمیک، سرگرمی و بازیهای زنده است. امروز، توسعه دهنده و ناشر پشت Power Rangers: Legacy Wars، بازی چند نفره تلفن همراه با بیش از 45 میلیون دانلود، با Hasbro و رهبر محتوا جهانی Lionsgate همکاری می کند تا Power Rangers: Battle for Grid را اعلام کند. این بازی مبارزه با پلتفرم جدید به عنوان یک دانلود دیجیتال برای 19. 99 دلار برای پلیاستیشن 4، Xbox One و Nintendo Switch در آوریل 2019 در دسترس خواهد بود و پس از آن به عنوان نسخه PC در سال آینده عرضه خواهد شد.

این بازی در حال حاضر در دسترس است برای پیش سفارش در www.battleforthegrid.com. قبل از سفارش PlayStation 4 به زودی شروع خواهد شد. کسانی که سفارش می دهند قبل از راه اندازی پاداش منحصر به فرد از پوست شخصیت Green Ranger V2 و کتاب هنر دیجیتال دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، یک نسخه ویژه جمع آوری دیجیتال برای پیش پرداخت 39.99 دلار در دسترس خواهد بود که شامل دانلود کامل بازی، Season One Pass (که شامل سه شخصیت جدید، داستان بازی و یک پوست جنگجوی جدید) خواهد بود و منحصر به فرد Lord Drakkon Evo II و توانایی های مورفین Power Rangers Pink Ranger شخصیت های پوسته.

Taehoon Kim، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت nWay، گفت: "طرفداران Power Rangers از چندین کنسول و رایانه ای که از کنسول و رایانه های شخصی استفاده می کنند، در حال مبارزه با رنجرز و خائنانی هستند که در سراسر قدرت چندگانه Power Rangers قرار دارند." "ما می خواستیم این را به طرفداران ارائه دهیم و اطمینان حاصل کنیم که قابلیت های متقابل و پیشرفت های متقابل وجود دارد، زیرا ما معتقدیم بازی با دوستان در سراسر سیستم عامل های مختلف در همان زمان جایی است که آینده بازی را هدایت می کند."

قدرت رنجر: نبرد برای شبکه آسان برای یادگیری است، اما سخت به کارشناسی بازی مبارزه است که ارائه مدرن را در حق رای دادن قدرت رنجرز. این بازی ویژگی های گرافیک خیره کننده با جزئیات روشن و چاله های جدید و کلاسیک رنجرز و خائنانی در برابر یکدیگر در جنگ های تیم. این سیستم دارای یک سیستم مبارزهی ساده است و این بازی با استفاده از کنترلهای ساده، تازه واردان را به این ژانر می بخشد، در حالی که حفظ عمق و جزئیات رقبای با شدت و باتجربه. بازیکنان به چالش کشیده خواهند شد تا مهارت های خود را آنلاین در برابر دوستان و دیگر بازیکنان در سراسر جهان ترسیم کنند و قابلیت بازیابی بی پایان را فراهم کنند. با استفاده از محتوای جدید و حالت های بازی منتشر شده در طول سال، این بازی به طور مداوم به جامعه راه های جدیدی برای بازی و رقابت ارائه می دهد.


با بازی متقابل در سراسر سیستم عامل های مختلف، همه بازیکنان، چه در Xbox One، Nintendo Switch و چه PC، در یک استخر بازی می شوند و توانایی رقابت در برابر یکدیگر را در زمان واقعی دارند. حتی زمانی که بازیکنان پلتفرم خود را عوض می کنند، پیشرفت ماموریت آنها برای رسیدن به آن ها هنوز برای آنها در دسترس است، به طوری که برای پیشرفت های متقابل و گیم پلی واقعی بدون در نظر گرفتن هر جایی بازی می کنند.


"از زمان دریافت Power Rangers IP، ما منتظر است تا تجارب Power Rangers طرفداران خاطره انگیز را به ارمغان بیاورد. مارک بلچر، معاون ارشد امور استراتژی و کسب و کار شرکت Hasbro گفت: با Power Rangers: Battle for Grid، ما نمونه کارهای بازی های بزرگ Power Rangers را به سیستم عامل های بیشتری گسترش می دهیم.

دانیل Engelhardt، معاون ارشد موسسات و بازی های تعاملی و بازی در Lionsgate گفت: "قدرت رنجرز ثابت کرده است که پدیده جهانی پایدار در بین مخاطبان در تمام سنین است. "ما هیجان زده هستیم تا بر اساس بازی های موفق بازی های موبایل، Power Rangers: Legacy Wars، برای ارائه یک فرصت منحصر به فرد برای طرفداران برای لذت بردن از یک تجربه جدید مبارزه با بازی پلت فرم در کنسول و کامپیوتر."

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش