سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه با موبایل

963 بازدید5 سال پيش
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه با موبایل
روش غیر منتظره برای استفاده از قلاب آشپزخانه
استفاده مجدد از رول توالت خالی
مورد تلفن بالون
اسلحه داغ اسلحه هک

شما می توانید مورد تلفن خود را با پر، نایلون، جواهرات و غیره تزئین کنید! تماشای ویدیوی ما برای ایجاد یک مورد تلفن سرد، ما کل مجموعه ای از ایده ها را داریم!
لهستانی ناخن یک مورد بسیار چند منظوره است که در خانه دارید! این می تواند نه تنها برای یک مانیکور بلکه برای تزئین چیزهای مختلف استفاده شود. با استفاده از له کننده حرارتی ناخن یک مورد تلفن ایجاد کنید.
جعبه تلفن روشن را با یک لایه رنگ سفید پوشانده و پس از آن با لهستانی زرد ناخن پوشانید. هنگامی که کاملا خشک می شود، پوشش با ناخن لهستانی رنگ را پوشش دهید. اجازه دهید خشک و در حال حاضر شما می توانید از آن استفاده کنید!
یک کهکشان خود را با ستاره های درخشان در مورد گوشی ایجاد کنید. این مورد تلفن بسیار جالب است که دوستانتان از شما می خواهند که یک گوشی تلفن مشابه برای آنها ایجاد کنید. به هر حال، این می تواند یک هدیه تولد بسیار جذاب برای دوستان شما باشد.
شما به یک جعبه سیاه ساده تلفن، آبی، صورتی و زرق و برق رنگ ناخن نیاز دارید. از یک اسفنج استفاده کنید و نقاط مختلف را اضافه کنید. خلاق باشید و به یک تصویر از کهکشان برای الهام نگاه کنید! محصول نهایی را با له شدن براق ناخن رنگ کنید. انجام شده!
خجالتی و تماشای آرشیو رول کاغذ توالت داغ ما برای شما آماده شده! دارنده تلفن، قیچی های خود را ببرید!
بررسی کنید که چگونه یک جعبه تلفن را با یک اسلحه چسب گرم کنید. گوشی هوشمند خود را با سلوفان بچرخانید، الگوی موردنظرتان را پیدا کنید و به راحتی گوشی را ایجاد کنید!
پرهای موارد عالی برای تزئین تقریبا همه چیز هستند، نحوه تزئین مورد خود گوشی با استفاده از پرها را بررسی کنید. شما یک مورد تلفن صریح، پر رنگ های مختلف، چسب و رزین خواهید داشت. پرهای چسب را به صورت تلفن و با رزین پر کنید.




نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش