سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه برای آقایان

349 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه برای آقایان
چگونه یک کراوات کراوات
درهم و برهم درخشان
چگونه پول را عوض کنیم
اتو کردن تنبل
آیا می دانید که چگونه سریع کراوات را بچرخانید؟ توجه داشته باشید زمان و تکرار پس به شما آموزش خواهیم داد که یک کراوات را در 10 ثانیه به هم بزنید. اگر این ترفند را تسلط دارید، به 10 روش دیگر برای اتصال یک کراوات نگاه کنید.
این خیلی خسته کننده است که از میان ده ها تن از لباس ها، اندازه مناسب انتخاب شود. به شما نشان می دهیم که چگونه لباس های خود را بدون نیاز به لباس انتخاب کنید. فقط کمربند خود را در گردن خود قرار دهید. این باید کاملا مناسب باشد.
آیا پیراهن شما می تواند باشد؟ چگونه در یک پیراهن شیک نگاه کنید؟ چگونه پیراهن را در شلوار درست کنید؟ ترفند را به شما نشان خواهیم داد. من همچنین به شما نشان خواهیم داد که چه کاری با یقه ای انجام دهید که نمی خواهد ایستاده باشد. در حال حاضر به آرامی آستین پیراهن خود را بالا ببرید. آستین نازک نورد به نظر رسیده و شیک نیست. نکته مهم دیگر - چگونگی زیبایی پوشاندن دستمال را انجام دهید.
چگونه کفش های کتانی اصل را بسازیم؟ آنها را با توری های درخشان توری کنید. شما می توانید خودتان را مانند چنین بند انگشتی بسازید. آنها را به مدت 5 دقیقه در مخلوطی از Schweppes، پراکسید و سودا خیس کنید. به هر حال، به شما آموزش خواهیم داد که چگونه تا 2 سانتیمتر کفشهای کتانی خود را توری کنید. کفش های جدید پا را می پوشند؟ پاشنه خود را با دئودورانت درمان کنید برای اینکه کفشهای چرمی شما براق شد، آنها را با پوست موز بشویید. چگونه کفش های کتانی برفی سفید، مانند جدید را بسازیم؟ از پاک کن استفاده کنید. چگونه کفش های کتانی را از گرد و غبار تمیز کنیم؟ از جاروبرقی استفاده کنید.
آیا کفش های ورزشی خود را بوی بد دارد؟ در اینجا یک دستور العمل برای بوی نامطبوع کفش است. این مخلوط را آماده کنید و بعضی از آنها را در کفش های ورزشی خود قرار دهید. مخلوط ذرت، نوشابه، پودر پخت و یک قطره اسانس.
آیا می دانید چطور می توانید صورتحساب هایی مانند یک رئیس را حساب کنید؟ من به شما نشان می دهم چگونه یک لایحه را مانند یک حلقه بسازید. دوست دختر شما با این هدیه خوشحال خواهد شد! البته، اگر از لایحه یک دلاری استفاده نکنید، من همچنین به شما نشان خواهم داد که چگونه چهار عدد را فقط یک عدد بفروشید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد اگر پول نقد را ندهید. فقط به سرعت رستوران را ترک کنید 🙂 من همچنین یک گزینه برای دوستداران غذاهای سریع وجود دارد - اگر شما در مورد نحوه ارائه پول به روش اصلی فکر می کنید.
اگر شما تنبل هستید یا زمان زیادی ندارید، به شما آموزش می دهیم که تی شرت بدون آهن در حالی که بر روی مبل گنجانده می شود! و برای یک میان وعده، است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش