سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بررسی تخصصی لپ تاپ گیمینگ شیائومی Xiaomai 6A

367 بازدید5 سال پيش
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

بررسی تخصصی لپتاپکانال بررسی تخصصی لپتاپ

بررسی تخصصی لپ تاپ گیمینگ شیائومی Xiaomai 6A
در میان خبرهای معرفی این دستگاه‌ها، خبر رونمایی از اولین لپ تاپ گیمینگ شیائومی قدری گم شده بود که عدم انتظار ساخت چنین دستگاهی، مزید بر علت بود. شیائومی که بیشتر برای تلفن‌های هوشمندش معروف است، گستره‌ی وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی را تولید می‌کند که از حالا باید لپ‌تاپ‌های گیمینگ را نیز به این لیست اضافه کنیم.
البته این اولین لپ تاپ این شرکت نیست و قبلاً چشممان به جمال Mi Notebook Air که در دو نسخه 12.5 و 13.3 اینچی موجود است، روشن شده بود. لپتاپ گیمینگ شیائومی صفحه نمایش 15.6 اینچی داشته و مجهز به ویندوز 10 و البته خصوصیاتی قابل توجه است. این لپ تاپ دارای هفتمین نسل پردازنده‌های شرکت اینتل، کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060، حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایت، حافظه HDD با گنجایش 1 ترابایت و البته 16 گیگابایت RAM است.
طراحی ظاهری این لپ تاپ بسیار مینیمالیستیک بوده و کیبورد آن دارای نوردهی از پشت دکمه‌های می‌باشد که نمای زیبایی را به آن بخشیده است. در سمت چپ این کیبورد 5 کلید اضافه با قابلیت برنامه‌ریزی وجود دارد که می‌تواند برای هر عملکردی داخل بازی‌ها قابل تنظیم است.
به منظور خنک نگه داشتن دستگاه، این لپ تاپ از فن خنک‌کننده 12 ولتی و 4 خروجی فن و لوله‌های بزرگ خروجی هوای داغ بهره می‌برد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد که لپ تاپ گیمینگ شیائومی قدری حجیم‌تر از سایر لپ تاپ‌هاست که سیستم خنک‌کننده آن نقش اصلی در این افزایش اندازه را ایفا می‌کند.
لپ تاپ گیمینگ شیائومی دارای 3 پورت USB-A، پورت میکروفون و هدفون و درگاه اتصال SD کارت است. در پشت دستگاه نیز خروجی‌های تصویر و پورت شبکه جای گرفته‌اند.
Mi Gaming Laptop از 24 فروردین با قیمت حدوداً 6000 الی 9000 یوان برای مدل پرقدرت‌تر در چین عرضه خواهد شد. هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا لپ تاپ گیمینگ شیائومی راهی به بازارهای جهانی خواهد یافت یا صرفاً در کشور زادگاه خود، چین، به فروش خواهد رسید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش