سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

تیتر امشب - اولویت ها و برنامه های مجلس دهم چیست

947 بازدید7 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
monazereh

monazerehکاربر monazereh

برنامه تیترامشب شبکه خبرکانال برنامه تیترامشب شبکه خبر

یک نماینده مجلس گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی و تعمیق فرهنگی از اولویت های مجلس دهم خواهد بود.
عبدالرضا مصری نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه تیتر امشب با اعلام این مطلب گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری اولویت ما در دو بخش اقتصاد مقاومتی و ژرفای فرهنگی است.
وی در خصوص ژرفای فرهنگی گفت: فرهنگ صرفا در حجاب و پوشش افراد خلاصه نمی شود، بلکه در مسایل جاری زندگی همچون گسترش ژرف سازی و عمق بخشیدن به فرهنگ است. تمام صفاتی که بر اساس قرآن کریم باید داشته باشیم، و تمام صفات خوبی که در فرهنگ ایرانی وجود داشته است را باید در جامعه گسترش دهیم.
مصری در خصوص برنامه مجلس شورای اسلامی برای روز دوم فعالیت خود نیز گفت: همچنانکه مستحضر هستید، تنها جایی که همه رفتارها بر اساس قانون باشد، مجلس شورای اسلامی است. همه اینها قانون است. برنامه روز اول انتخاب هیئت رئیسه سنی است (که امروز انجام شد). فردا (یکشنبه) همان هیئت رئیسه سنی باید هیئت رئیسه موقت را انتخاب کنند. برنامه مجلس آغاز می شود برای برنامه هایی که به ترتیب آغاز خواهد شد.
این نماینده مجلس افزود: بعد از انجام مراسم اینها به شعب مختلفی تقسیم می شود. همه نمایندگان به 15 شعبه تقسیم می شوند که اعتبار نامه نمایندگان را بررسی می کنند. قانون سه روز فرصت داده به شعب که اگر غیر از مطالبی که در پرونده ها موجود است، اگر سند جدیدی به دستش رسیده باشد ارائه بکند. پرونده آن نماینده بر اساس اسناد شخص معترض مورد بررسی قرار می گیرد. اعتبار نامه افراد توسط مجلس رای گیری می شود.
مصری در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رایزنی ها در این خصوص گفت: نمایندگان در دل فراکسیون ها جلسه تشکیل می دهند، رای گیری درست مثل صحن علنی مجلس انجام می شود و آن افرادی که در فراکسیون ها رای آورده اند با اندک تفاوتی انتخاب می شود. در خصوص فرد یا افراد خاصی نمی توانم نظر و یا پیش بینی انجام دهم.
مصری همچنین در خصوص انتخاب نائب رئیس نیز گفت: از هر فراکسیون دو نفر کاندید خواهد شد. برای نواب مجلس و دبیران و نایبین هر کس اکثریت نسبی را به دست بیاورد، به عنوان نواب موقت انتخاب خواهد شد.
همچنین در این برنامه تاجگردون در گفتگوی تلفنی در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس نیز گفت: امروز مدل تعاملی مطرح شد ولی تا کنون به توافق نرسیده ایم. تقریبا از مدل تعاملی نتیجه گرفته نشده است. وی از نام بردن اسم شخص خاصی برای ریاست مجلس امتناع کرد.
تاجگردون در خصوص کمیسیون های مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون صنایع و امور اقتصادی نیز بیشترین تقاضا دارد. کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی نیز از اقبال زیادی برخوردار است. کمیسیون فرهنگی و کمیسیون اصل 90 از جمله کمیسیون هایی است که کمتر به آن اقبال می شود.
این نماینده مجلس در خصوص اولویت مجلس دهم شورای اسلامی نیز گفت: مسئله اقتصادی و ساماندهی به اقتصاد کشور از اولویت های مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
تاجگردون گفت: بحث های اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد، جز با همکاری دولت و مجلس. انتظار از مجلس نظارت بر قوانین و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است. مجلس باید تسهیل کننده اقتصاد مقاومتی برای دولت باشد و این می تواند در سال جاری و سال های آتی یکی از مهمترین برنامه های مجلس دهم باشد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش