سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ایده های خلاقانه برای درست کردن مو

1,117 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

ایده ها و ترفندهای خلاقانهکانال ایده ها و ترفندهای خلاقانه

ایده های خلاقانه برای درست کردن مو
موها تعریف زیبایی است و گاهی اوقات ما با موهایمان مبارزه می کنیم؛ در حقیقت، ما هرگز از نحوه نگاه آنها راضی نیستیم. چند روز موهای ما خیلی خشک است و ما همه تلاش خود را برای هضم آنها انجام می دهیم، برخی از روزهای دیگر روغن آنها را می گیریم و سعی می کنیم آنها را روغن کمتری ظاهر کنیم. کسی می تواند بگوید که موها ذهن خود را دارند و ما برای یافتن راهی مناسب برای کار با آنها دشوار است.
به دنبال موهای بی نظیر، رویای زیبایی نهایی و با این ویدیو است، این چیزی است که ما قصد انجام آن را داریم - به شما کمک می کند که مدل موهای خود را با استفاده از این هک های بسیار جذاب دریافت کنید. در این ویدیو ما راه های مختلفی برای سبک موهای کوتاه با استفاده از حداقل به هیچ گرما ارائه نمی دهیم. ما همچنین راه های شگفت انگیز را برای سبک موهای طولانی و موی متوسط ​​و نحوه ساخت لوازم جانبی مو خود داریم. گاهی اوقات مراقبت از موهای شما دشوار است و ما راه های مقرون به صرفه ای برای کمک به موهای خود را با استفاده از ماسک مو و روغن های خانگی شفاف تر و ضخیم تر پیدا می کنیم.در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید، به جای مهمانی موی خود را سه راه، شما می توانید آن را دو راه بخشی. این باعث می شود که کمی گیج کننده باشد. سپس هر قطعه را در زیر موی قبلی قرار دهید با جمع آوری موهای بیشتر از طرف دیگر. آن را تقریبا یکسان با یک برزیل فرانسوی، اما بیشتر سرگرم کننده و swirly. ما همچنین یک مدل موهای دخترانه بسیار جذاب داریم. موهای شما را به نصف می رسانید و نیمی از مو را از بالای سرتان می برید و آن را به یک کراوات مو می دهید.
یکی دیگر از ایده های مدل موی فوق العاده ما این است که چگونه یک پنبه 5 قسمت به جای یک نوار معمولی سه طرفه بسازیم. اول، شما موهای خود را 5 راه می اندازید. سپس با شروع از وسط، هر قطعه ای از مو را به زیر متصل می کنید تا همه را به طرف مقابل برسانید، سپس با سایر موهای شما هم همین کار را انجام می دهید.
اگر روی موهایتان صابون دارید، راهی عالی برای برداشتن آن بدون نیاز به برش پیدا کردید. شما فقط یک نوشابه سرد را در یک کاسه شیشه قرار داده اید و سپس موهایتان را چند ثانیه نگه دارید. شما خواهید دید که سودا شروع به بلند کردن آدامس از موهای شما خواهد کرد.
آیا شما به دنبال بهترین ماسک موی آرایش DIY هستید، و سپس بیشتر از این ویدیو نگاه کنید. در یک بطری، مخلوطی از روغن کرچک، روغن آوکادو و بعضی از نارگیل، بطری را بلافاصله بلافاصله لرزاند و شما آن را دارید.
روغن کرچک برای رشد سریع موهای شما مناسب است
- روغن آووکادو تغذیه موهای شما
- روغن نارگیل شرایط موهای شما.
شما می توانید از این ماسک معجزه آسا برای رشد مژه ها یا ابرو خود استفاده کنید.
- موهای کوتاه آسان
- شگفت انگیز 5 قسمت تسمه
- طعم بسیار معطر بافته شده
- موی عنکبوتی
- مدل موهای بلند با کمان
- مدل موهای قلب عشق آسان
- نحوه حذف آدامس از مو
- سرم موهای بدنسازی DIY
- لوازم جانبی موهای DIY

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش