سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بررسی تخصصی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy F

293 بازدید5 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jetdroid

jetdroidکاربر jetdroid

بررسی تخصصی انواع گوشی های تلفن همراهکانال بررسی تخصصی انواع گوشی های تلفن همراه

بررسی تخصصی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy F
پرچمدار Galaxy F گوشی قدرتمند و گران‌قیمتی خواهد بود
مقام ارشد بخش موبایل سامسونگ اخیرا در نشستی خبری اعلام کرد که نه تنها دو سری Galaxy S و Galaxy Note با هم ادغام نمی‌شوند، بلکه سری پرچمدار دیگری هم به آن‌ها اضافه می‌شود. او همچنین ادعا کرده است گوشی تاشوی Galaxy F از Note 10 هم پیشرفته‌تر و گران‌تر خواهد بود.
همان‌طور که می‌دانید، یکی از مقامات رسمی و اصلی سامسونگ مدتی در زندان به سر می‌برد و اخیرا آزاد شده است. مدیر بخش موبایل سامسونگ هم در غیبت این مقام اصلی تصمیم گرفته بود استراتژی توسعه محصول را بر ارتقای مدل‌های تازه نسبت به نسل قبلی بنا کند و به همین خاطر شاهد معرفی Galaxy Note 9 با تفاوت‌های اندک و محدود نسبت به Note 8 بودیم. همچنین Galaxy S9 و S9 Plus هم در ابتدای سال جاری میلادی با تفاوت‌های انگشت شماری نسبت به دوگانه Galaxy S8 و S8 Plus رونمایی شدند. اغلب کاربران و تحلیل گران صنعت موبایل بارها به این موضوع اشاره کردند و مدعی شدند که تفاوت این دو نسل مخصوصا از نظر ظاهری بسیار ناچیز بوده است.
تفاوت ناچیز میان این دو نسل چندان به مذاق کاربران خوش نیامد و نتیجه این امر هم در گزارش مالی سه ماهه دوم سال 2018 کاملا مشهود بود. به همین خاطر شایعه شد که سامسونگ به منظور کاهش هزینه‌ها، افزایش فروش و جلب توجه کاربران ممکن است تغییراتی اساسی در پرچمداران 2019 خود اعمال و بدین ترتیب دو سری مشهور و محبوب Galaxy S و Galaxy Note خود را ادغام کند. پس از این شایعه همچنین گزارش شد که سری Galaxy S10 احتمالا در ابتدای سال 2019 به سه مدل مختلف به بازار می‌آید و به قلم استایلوس مجهز می‌شود.

از طرفی روز گذشته به نقل از دی جی کو در نشست خبری رونمایی از Note 9 گزارش کردیم که سامسونگ حداقل برای آینده کوتاه پیش رو چنین قصدی ندارد و سال آینده شاهد رونمایی از دو گوشی Galaxy S10 و Galaxy Note 9 به طور مجزا خواهیم بود. همچنین به اولین گوشی هوشمند این سازنده که به صفحه نمایش تاشو مجهز می‌شود اشاره کردیم اما امروز می‌خواهیم نکته مهم دیگری را درباره این گوشی نوین توضیح دهیم. دی جی کو در نشست خبری Galaxy Note 9 ضمن رد شایعه مبنی بر احتمال ادغام دو سری Galaxy Note و Galaxy S اشاره کرد که این غول تکنولوژی سال آینده یک سری پرچمدار تازه هم معرفی می‌کند. این پرچمدار تازه سامسونگ درواقع همان گوشی مجهز به صفحه نمایش تاشو (منعطف) است و به قیمتی بیش از 1000 دلار یعنی گران‌تر از Galaxy S10 و Galaxy Note 10 روانه بازار خواهد شد. دی جی کو ادعا کرده است که گوشی هوشمند منعطف سامسونگ از Galaxy Note 10 هم پیشرفته‌تر و گران‌تر خواهد بود. او در ادامه اذعان داشته است که سامسونگ اولین گوشی هوشمند خود را با پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G در ماه مارس معرفی می‌کند.


نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش