سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

طرز تهیه پودینگ نان کارامل در چند دقیقه

450 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mali2000

mali2000کاربر mali2000

سرآشپزکانال سرآشپز

در این ویدیو می توانید طرز تهیه پودینگ نان کارامل را در چند دقیقه ببینید. این ویدیو را از دست ندهید و در آخر نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

کارامل

3 قاشق غذاخوری (45 میلی لیتر) آب
1 فنجان (200 گرم) شکر گرانول (شکر کاستر)
1 قاشق غذاخوری (15 میلی لیتر) شربت ذرت سفید یا آب لیمو
کرم 2/3 فنجان (160 میلی لیتر) (35٪) کرم
2 قاشق غذاخوری (30 گرم) کره بدون نمک
1 قاشق غذاخوری (5 میلی لیتر) عصاره وانیل
نمک


پودینگ

5 فنجان (1.25 لیتر) مکعب نان تخم مرغ
1 فنجان (250 میلی لیتر) موزهای پوره شده (پوره نشده) ، تقریبا 3 متوسط ​​
4 تخم بزرگ
2 زرده بزرگ تخم مرغ
¼ فنجان (50 گرم) شکر دانه دار (شکر کاستور)
1 فنجان شیر (375 میلی لیتر) شیر
1 فنجان (250 میلی لیتر) تمشک تازه
½ فنجان (125 میلی لیتر) تراشه شکلات

بادام زمینی پرالین

2 قاشق غذاخوری (30 میلی لیتر) آب
½ فنجان (100 گرم) شکر گرانول (شکر کاستور)
½ قاشق غذاخوری (8 میلی لیتر) شربت ذرت یا آب لیمو
1 فنجان (250 میلی لیتر) بادام زمینی شور و شور

دستورالعمل ها :

فر را از قبل گرم کنید تا 350 درجه فارنهایت (180 درجه سانتیگراد). شش رامکین 6 اونسی (180 میلی لیتر) را چرب کنید و سپس در قابلمه بو داده که می تواند با آب پر شود ، قرار دهید.
برای تهیه کارامل ، آب ، شکر و شربت ذرت (یا آب لیمو) را در یک قابلمه متوسط ​​قرار دهید و خامه و کره را اندازه گرفته و به صورت دستی تهیه کنید. بدون اینکه هم بزنید شکر را تا یک جوش کامل روی حرارت زیاد بریزید و به جوش ادامه دهید ، گاهی اوقات طرفین گلدان را با آب مسواک بزنید تا شکر حدود 5 دقیقه یک رنگ کهربا کمرنگ شود. گلدان را از روی حرارت برداشته و با ضرب و شتم درون کرم و کره ، مواظب بخار و حباب باشید. پس از فروکش کردن حباب ، وانیل و نمک را اضافه کنید. هنگام تهیه اجزای دیگر ، خنک شوید. (اما کارامل در هنگام استفاده هنوز گرم است)
مکعب های نان تخم مرغ را روی سینی پخت و پز بگذارید و حدود 10 دقیقه آنرا بجوشد تا خشک شود. آنها را درون یک کاسه بزرگ قرار دهید.
موز پوره شده را با ½ فنجان (125 میلی لیتر) سس کارامل (باقیمانده فنجان / 175 میلی لیتر برای آبکاری دسرها) مخلوط کنید. در یک کاسه بزرگتر ، تخم مرغ ها و زرده های تخم مرغ را با شکر دانه ای مخلوط کرده و در کارامل و شیر موز میل کنید. این را روی مکعب های تخم مرغ بریزید ، تمشک و چیپس شکلات را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا بپزد. کاستارد به سرعت نان را جذب می کند ، بنابراین کافی است یک یا دو بار آن را هم بزنید تا همه نان ها نرم شده باشند و سپس این ماده را درون رامکین های آماده شده قرار دهید. آب جوش را در اطراف رامکین ها بریزید و پودینگ های نان را حدود 50 دقیقه بپزید ، تا زمانی که یک تستر داخل مرکز یکی تمیز شود. رامکین ها را از حمام آب روی یک قفسه خنک کننده برداشته و بگذارید حداقل 30 دقیقه قبل از سرو آنها خنک شود. روش دیگر ، آنها می توانند از قبل تهیه شوند ، سرد شوند و دوباره گرم شوند.
برای پرالین بادام زمینی ، یک سینی پخت را با کاغذ перга بچسبانید. آب ، شکر و شربت ذرت را تا یک جوش در یک قابلمه متوسط ​​بریزید. جوش را ادامه دهید ، بدون اینکه هم بزنید اما گاهی اوقات طرف گلدان را با آب خنک بشویید تا از تبلور جلوگیری شود ، تا کارامل یک رنگ کهربا سبک باشد. از روی حرارت برداشته و بلافاصله بادام زمینی ها را به شکر کارامل شده اضافه کرده و هم بزنید تا بپزد. اگر فهمیدید که کارامل بر روی بادام زمینی متبلور می شود فقط روی حرارت کم گرم کنید تا دوباره شکر ذوب شود. این را روی سینی آماده شده پهن کنید و کنار بگذارید تا خنک شود. پس از خنک شدن ، تقریباً آب پالین را برای آبپاش خرد کنید.
برای خدمت ، یک چاقوی پالت را در اطراف لبه داخلی رامکین اجرا کنید و پودینگ نان را بیرون بیاورید (آن را بچرخانید تا قسمت بالای ترد به صورت صاف باشد) و روی یک صفحه قرار دهید. با سس کارامل گرم گرم کنید و با بادام زمینی خرد شده پرالین را خرد کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش