سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بازی اندرویدو ios شبیه ساز کشتی Ship Sim 2019 Android & iOS

93 بازدید4 سال پيش
mali2000

mali2000کاربر mali2000

علم و تکنولوژیکانال علم و تکنولوژی

به جالب ترین و واقع بینانه ترین بازی شبیه ساز کشتی خوش آمدید - Ship Sim 2019! بادبان در اطراف دریای مدیترانه به عنوان کاپیتان یک تانکر نفتی 400 متری ، یک کشتی باری غول پیکر یا یک کشتی تفریحی لوکس. کشتی خود را در یک نقشه جهان واقعی و دقیق و مأموریت های کامل در بسیاری از شهرهای بندری نمادین در اطراف مدیترانه جستجو کنید.
Ship Sim 2019 هر آنچه را که می خواستید در یک بازی شبیه ساز کشتی است. برای شروع ، بیش از دوجین کشتی وجود دارد که هر یک از آنها دقیق و واقع بینانه است و دارای بسیاری از دوربین های خارجی ، داخلی و عرشه ای است. و بهترین بخش این است: شما اساساً 3 بازی شبیه ساز قایق مختلف را در یک بازی دریافت می کنید:
شبیه ساز کشتی کروز - نقاط جغرافیایی گردشگری زیادی در دریای مدیترانه وجود دارد و وظیفه شما این است که هزاران مسافر را به مقصد خود سوار کنید. و هیچ بازی شبیه ساز قایق بدون برخی از برجسته ترین و لوکس ترین کشتی های کروز در جهان کامل نخواهد بود - آنها را بررسی کنید!
شبیه ساز کشتی باری - به عنوان فرمانده یک کشتی باری غول پیکر وظیفه شماست که صدها هزار تن کالا را از یک بندر به بندر دیگر منتقل کنید. با انجام مأموریت ها و کسب درآمد ، می توانید برخی از بزرگترین کشتی های باری که به دریاها سفر می کنند ، هزینه کنید.
شبیه ساز نفتکش نفتی - با یک کشتی نفتکش اندازه معمولی شروع کنید و راه خود را به سمت تانکرهای غول پیکر که دور هر کشتی دیگری در اطرافشان است ، آماده کنید. ماموریت ها شما را در بندرگاه های شهر و همچنین سکوهای نفتی که در وسط دریا قرار دارند ، می برند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش