سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی خودرو افرود تویوتا هایلوکس 2021

2,399 بازدید3 سال پيش
  • 6 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mali2000

mali2000کاربر mali2000

mali2000کانال mali2000

دامنه جسورانه تر و پرتحرک تر خودرو تویوتا هیلوکس 2021 باعث شده است تا اولین گل جهانی خود همراه با یک خط گسترده تر و پیشرفت های چشمگیر در عملکرد ، مصرف سوخت ، راحتی سوار ، بکسل و تجهیزات باشد. hilux به روز شده ، از اواخر ماه اوت وارد سالن های نمایشگاه استرالیا ، به دلیل داشتن چندین مؤلفه جدید و افزایش خنک کننده پیشرفته ، از موتور بزرگترین 2.8 لیتری توربو دیزلی خود بهره می برد. حداکثر توان به 150 کیلووات افزایش یافته است (3/15 درصد) در حالی که گشتاور اوج در مدل های اتوماتیک تا 500 نیوتن متر (11/11 درصد) افزایش یافته است. مصرف سوخت همچنین تا 11.1 درصد بهبود می یابد در حالی که پاسخ شتاب دهنده تنظیم شده کنترل بیشتر راننده را فراهم می کند. شان هانلی ، معاون رئیس جمهور و فروش و بازاریابی تویوتا استرالیا گفت که hilux آینده در ارتقاء عملکرد ، راحتی و کیفیت به ارتفاعات جدیدی می رسد.
آقای هانلی گفت: "بیش از هر زمان دیگر ، غذای مورد علاقه استرالیا برای مشتریانی که برای انجام کارهای خود به عنوان یک کارگاه حمل بار و تریلر تکیه می کنند ، اعتماد به نفس شما در هر جایی خواهد بود." وی گفت: "به همان اندازه ، آخرین تغییرات اعتبار hilux را در بین مشتریانی که خواستار دستیابی ، راحتی سواری و راحتی یک suv هستند پیش می برد." برد hilux به روز شده یک موتور 2.4 لیتری توربو دیزل و یک موتور بنزینی 2. سیلندر 2.7 لیتری چهار سیلندر را به همراه سه گیربکس ، درایو 4x2 و 4x4 ، سه سبک بدنه (کابینهای تک ، اضافی و دوتایی) ، دو پیکربندی (وانت) یا شاسی کابین) و پنج سطح تجهیزات (به ترتیب صعودی: workmate، sr، sr5، rogue و rugged x).
به روز رسانی سیستم تعلیق - از جمله تنظیم تنظیم شده در جذب کمک فنر ، بوش های جدید و طراحی بهاره برگ بهبود یافته - به راحتی در جاده های خشن و با بارهای کم و در عین حال قابلیت های خارج از جاده افسانه ای hilux را فراهم می کند ، راحت تر سوار شوید. در مدل های 4 4 4 با کنترل کمکی ، یک ویژگی کنترل اضافی کشش در هنگام استفاده از حالت 2wd گشتاور را برای کمک به گرفتن شرایط گل آلود یا چمن زنی در محل کار تغییر می دهد. ظرفیت بکسل برای انواع خودکار hilux 4x4 - از جمله شاسی های جدید دو کابین workmate و مشتقات sr5 - برای مطابقت با نسخه های دستی به حداکثر 3500 کیلوگرم ارتقا یافته است. در انواع 4x2 ، تمام اتوماتیک های دیزلی در حال حاضر با وزن 2800 کیلوگرم ، افزایش تا 300 کیلوگرم رتبه بندی شده اند.
یک ظاهر طراحی بیرونی تجدید شده حضور سخت و محکم در جاده را برای hilux فراهم می کند که بیشتر با خانواده جهانی تویوتا / کامیون همراه است و اعتبار مشهور برو به هر کجا پرفروش ترین وسیله نقلیه استرالیا را تقویت می کند.
حضور قوی تر در جاده ها توسط یک مشبک ذوزنقه بزرگ که بر طراحی جلویی حاکم است به دست می آید و عناصر افقی برجسته تری را ارائه می دهد که نمای وسیع تر و کاشته شده تری دارند. چراغهای اطراف تازه طراحی شده برای ظاهری "متوسط" کوچکتر هستند و خوشه های سبک شامل led در درجه بالا هستند.
در داخل ، همه مدلها با صفحه نمایش 8 اینچی با تشخیص صدا پیشرفته و جدیدترین عملکردهای ادغام تلفن هوشمند ، از جمله تصویب apple carplay®1 و android auto ™ 2 به روز شده اند. نمرات sr و بالاتر نیز به پیمایش ماهواره ای و رادیوی دیجیتال (dab) مجهز شده اند. یک صفحه نمایش چند اطلاعاتی 4.2 اینچی در مجموعه ابزار ، خواندن سرعت دیجیتالی را در بین سایر عملکردهای جدید به همراه دارد. شخصی سازی ویژگی برجسته hilux با طیف گسترده ای از لوازم جانبی است که باعث می شود مشتریان بتوانند وسایل نقلیه خود را متناسب با شرایط کاری یا تفریحی خود تنظیم کنند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش