سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی ویدیویی خودرو سدان هیوندا آزرا مدل 2020

966 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
mali2000

mali2000کاربر mali2000

mali2000کانال mali2000

خودرو هیوندا آزرا 2020 برخی از ویژگی های تعیین شده برای آزرا شامل یک سواری صاف ، یک پوشش ضمانت طولانی ، کابین جادار و ساکت ، یک صندوق عقب بزرگ و یک ویژگی جالب است. تاریخ انتشار آن باید در 2 q سال 2016 پیش بینی شود.
نصب برای شما برای مدل 2021 آزرا یک فناوری استارتاپ ، کنترل کروز تطبیقی ​​، عملکرد نگه داشتن اتومبیل ، ترمز پارکینگ الکترونیکی و ترفندهای بیرونی خفیف است.
چندی پیش ، خرید یک سدان بزرگ مانند خرید یک ماشین اجاره ای احساس می شود.
سرانجام ، این به لطف وسایل نقلیه ای با طراحی زیبا و مجهز مانند هیوندای آزرا جدید 2021 ، اکنون در گذشته است. این وسیله نقلیه با پیشرفت چشمگیری در بسیاری از زمینه ها از جمله سبک طراوت و احساس جذابیت ، کاربردهای زیادی و کارایی زیادی همراه است.
خطوط و خطوط شارپ طراحی بیرونی را تعریف می کنند در حالی که کابین ویژگی ها و فناوری های زیادی را ارائه می دهد که آن را به یک ماشین جذاب و کاربردی تبدیل می کند. وقتی آزرا طراحی شد ، هیچ چیز به چشم نمی خورد و ذهنیت ناوگان اجاره ای درباره آزرا جدید از هیوندای دیگر نیست.
خریدارانی که مدل پایه را انتخاب می کنند نیز از چیزهایی که در آنجا پیدا می کنند تعجب می کنند ، از جمله مجموعه ای از ویژگی های ایمنی و فناوری هایی مانند هشدار عبور و مرور ترافیکی عقب و سیستم هشدار نقطه کور. با توجه به سطح کاملاً جدید ، آراسته برتر آزرا محدود است که در کنترل کروز تطبیقی ​​، سیستم هشدار خروج از خط و هشدار برخورد فرونتال مؤثر است.
علاوه بر این ، هر آزربایجان دارای ویژگی های مجلل مانند پاندورا ، siri eyes free و یک سیستم ناوبری استاندارد است. با حرکت به زیر کاپوت ، خریداران باید از موتور پایه 3.3l v6 انتظار داشته باشند که باعث شود جرات بزرگ آزرا و اطمینان در بزرگراه حرکت کند.
برخی از کاربران ممکن است گیربکس شش سرعته اتوماتیک را کمی پاسخگو بدانند اما این سدان را با نرمی بدون دردسر جابجا می کند. تعادل خوبی بین کنترل و راحتی وجود دارد ، در حالی که یک صندوق عقب غرفه و یک اتاق مسافر عقب و جلو به معنای سفرهای طولانی و لذت بخش است.
لازم به ذکر است که طراحی مجدد هیوندای آزرا 2021 در دنیای خودش رقابت می کند و رقابت موجود هیچ چیز قابل تأمل نیست. برخی از رقبا شامل خودروهای کرایسلر 300 ، 2021 بیوک لاکروز ، و کیا کادنزا 2021 هستند.
trims موجود - hyundai aza
سدان هیوندای آزرا پنج سرنشین تمام اتومبیل 2021 در دو تریم: پایه و تریم های محدود دارای بالاترین سطح موجود است. هیبرید هیوندای آزرا 2021 به طور جداگانه بررسی می شود.
بروشور تصاویر بیرونی و داخلی - 2021 hyundai aza
تجهیزات استاندارد مورد انتظار از مدل پایه شامل کنترل خودکار آب و هوا (دو منطقه) ، ورودی و اشتعال بدون کلید ، چراغهای اتوماتیک ، چرخ های آلیاژی 18 اینچی ، اثاثه یا لوازم داخلی چرمی ، مه شکن ها ، صندلی راننده قدرت 12 طرفه ، سرنشین جلو 8 قدرت صندلی ، فرمت پایین صندلی ، تنظیم کمر قدرت ، تنظیمات حافظه درایور ، نظارت بر نقطه کور ، فرمان قابل تنظیم با تلسکوپی و شیب ، قابلیت تاشو 60/40 شکاف ، یک دستکش سرد ، صندلی های جلو تهویه و گرم شده و صندلی های عقب گرم. از ویژگی های الکترونیکی می توان به برنامه تلفن هوشمند یکپارچه ، رابط کاربری صفحه نمایش لمسی 8 اینچی ، ورودی صوتی کمکی ، دوربین عقب ، رادیو hd و ماهواره ای ، ارتباطات اضطراری blue link hyundai ، اتصال صوتی و تلفن بلوتوث ، سیستم صوتی 14 بلندگو و دوربین عقب اشاره کرد.
خودرو هیوندای آزرای مدل 2021 مجهز به چراغهای زنون ، عملکرد اتوماتیک نگه داشتن ، چراغهای چراغ دار ، چرخهای آلیاژی 19 اینچی ، روشنایی داخلی محیط ، آفتابگیرهای کنار پنجره دستی ، یک سانروف سقفی پانوراما ، ترمز الکترونیکی پارکینگ ، کروز تطبیقی کنترل ، کنترل پرتو اتوماتیک اتوماتیک ، ثبات شروع شروع ، سنسور پارکینگ عقب ، سیستم های هشدار برخورد به جلو ، و سیستم هشدار از حرکت خط.
مشخصات موتور - 2021 هیوندای آزرا
موتور 3.3l v6 با قدرت 293 اسب بخار و گشتاور 255 پوندی در زیر کاپوت هیوندای آزرا جدید 2021 قرار دارد. یک سیستم انتقال خودکار شش سرعته ، سیستم پیش فرض ، مانند پیشران چرخ است.
در طی آزمایش آزمایشی هیوندای آزرا ، ادموند 2021 ، فقط در 6.8 ثانیه از 0-60 مایل در ساعت حرکت کرد.
طبق گفته هیوندای ، رتبه بندی اقتصادی سوخت epa برای مدل پایه در سطح 20/29/23 mpg در سطح شهر / بزرگراه / ترکیبی قرار دارد. از طرف دیگر ، پایگاه آزرا 19/28/22 mpg را برمی گرداند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش