سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

حقایقی از وضعیت جامعه ایرانی : تهمینه میلانی

1,496 بازدید7 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
jooje.zesht

jooje.zeshtکاربر jooje.zesht

جوجه اردک زشتکانال جوجه اردک زشت

حقیقت گویی و تحلیل واقع بینانه کارگردان زن ایرانی باعث برآشفته شدن گروههای فشار و راستی های افراطی شده به نحویی که با نسبت های نارو سعی کردند تا حقایق بیان شده توسط وی را به زیر سئوال ببرند ...!
آخرین باری که میلانی دعوت به تنها برنامه ی سینمائی سیما( برنامه هفت) را پذیرفت - مناظره ی او با مجری (در حضور مسعود فراستی: منتقد سینما ) و خانم میلانی دست کمی از یک نزاع و دعوای تلویزیونی نداشت.
اما اینبار_ خانم میلانی_ فرصتی یافت تا نظراتش را نه تنها در باره ی فیلم تازه اکران یافته اش_آتش بس2 _( که تا کنون بیش از سه میلیارد تومان در گیشه ها فروخته است) که در باره ی دغدغه های اجتماعی اش نیز به تشریح بیان کند.
شاید اگر خودشیرینی های مجری برامه هفت در مورد فیلمهای(بقول او) جشنواره پسند و سیاه نما آنهم در برابر بانوی کارگردان و تهیه کننده ی موفق سینمای ایران نبود کار به اینجا نمی کشید، به جائی که تهمینه میلانی با صراحت از نارسائی های اجتماعی امروز ایران سخن بگوید، آنهم در یک برنامه زنده ی تلویزیونی!
ماجرا از آنجا آغاز شد که :در بخشی از گفتگو،آ قای گبرلوی در تایید فیلم اخیر خانم میلانی_ خواست تا با زدن یک ضربه به میخ و دیگری بر نعل_ بر فیلمهای (بادعای ایشان) جشنواره پسند بتازد که با واکنش منفی و البته غیر قابل پیش بینی خانم میلانی روبرو شد.
میلانی با عذر خواهی از مجری برنامه هفت سخنان او را نیمه کاره گذاشت و_ بسیار ظریف و هوشمندانه_ علت مخالفت با فیلمهای موفق ایرانی در جشنواره ها راتلویحا "حسادت" نامید و نه سیاه نمائی این فیلمها !در مورد وضعیت کنونی جامعه ی ایرانی و باین هم اکتفا نکرد و ترویج نظریه ی دشمنی غرب با ایران را از پایه زیر سوال برد.

او با اشاره باین مطلب که تاکید بر دشمن هراسی ! و خودسانسوری به بهانه ی "دشمن غربی داشتن !" به افسانه ها پیوسته است و فقط دستاویزیست برای سرپوش نهادن بر معضلات و مشکلات اجتماعی بار دیگر از دغدغه های اجتماعی اش سخن گفت.
میلانی در برنامه ی هفت _همچنین از نوعی گسست اجتماعی شدید در بین نسل جوان گفت و تاکید کرد که اعتماد و پیوستگی بین مردم( چسب اجتماعی) به کلی در حال نابودیست و دراین کشور هر کس صرفا به فکر منافع شخصی خود و "از آب بدر آوردن گلیم خود" است و برای این ادعای خود هم "مصرف بالای آب" در عین کمبود و بی آبی در کشور و بی اهمیت بودن اخطارها و تقاضاهای مسئولین درین باره برای مردم عنوان کرد.
میلانی همچنین از مشکل اش با کلمه ی" آبرو" و برداشتی که از این کلمه باشتباه در ذهن عموم جای گرفته سخن گفت و تاکید کرد که در بسیاری از مواقع حتا زنان و دخترانی که مورد تجاوز محارم! خود قرار می گیرند بخاطر" آبرو" ی خانوادگی_ صدایشان هم در نمی آید و همین سکوت به فساد دامن می زند.
مجری برنامه هفت( آقای گبرلوی) که دستپاچه گی وغافلگیری از چهره اش نمایان بود تنها کاری را که توانست برای خاتمه دادن به سخنان صریح خانم میلانی کند_ بهانه ی پایان یافتن وقت برنامه بود! در حالیکه برنامه هفت پس از پایان اجباری سخنان تهمینه میلانی تا حدود سه بامداد ادامه داشت.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش