سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی ویدیویی خودرو لوتوس evora gt مدل 2020

864 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
rezzza

rezzzaکاربر rezzza

دَرهَـــم بَرهَـــمکانال دَرهَـــم بَرهَـــم

خودرو لوتوس evora gt مدل 2020 در آمریکای شمالی جایگزین evora sport 410 و evora 400 شد.
در هر دو تنظیمات 2 صندلی و 2 + 2 و همچنین با گیربکس دستی و اتوماتیک ، evora gt جدیدترین خط evora است و قدرت و گشتاور بیشتری را از یک اتومبیل اسپرت که قبلاً مشهور است ، فراهم می کند.
با استفاده از اجزای الیاف کربن سبک وزن انتخاب شده به عنوان استاندارد ، جدید evora gt از یک siluette براق لذت می برد. با این حال ، مانند تمام اتومبیل های اسپرت lotus ، پایین آمدن آیرودینامیکی نیز یک الزام است و این کلاس کوپه کلاس gt تا 64 کیلوگرم نیروی پایین (دو برابر اوورا 400) تولید می کند و در مقایسه با رقبای مشابه قیمت ، آن را معیار جدید قرار می دهد.
evora gt از یک نسخه خاص با کالیبره شده و تنظیم شده با پیشرانه بالاتر از موتور 6 سیلندر فوق العاده شارژ شده ، 3.5 لیتری lotus با کولر یکپارچه آب به هوا بهره می برد و 416 اسب بخار قدرت را در 7000 دور در دقیقه و 317 پوند فوت (430 نانومتر) گشتاور از 3500 دور در دقیقه برای زمان 0-60 مایل در ساعت فقط 3.8 ثانیه. گزینه اتوماتیک دارای 332 پوند فوت (450 نیوتن متر) است و مدت زمان شتاب مشابه را برمی گرداند.
با وجود همه گزینه های سبک وزن ، جرم بیشتر به 3.104 پوند (1.408 کیلوگرم) کاهش می یابد. این باعث می شود در مقایسه با evora 400 وزن 71 کیلو وزن (32 کیلوگرم) صرفه جویی شود.
نیروی کار اضافی با مدیریت کارآمد جریان هوا در زیر و بالای خودرو ایجاد می شود. لب جلو ، زیر توری مشبک مشبک کامپوزیت سبک وزن ، باعث کاهش جریان هوای زیر باری ، لوارهای هوای چرخ قوس جلو و مجرای فیبر کربن مجسمه شده در پشت هر دریچه عقب هوای فشار قوی از قوسهای چرخ و یک دیفیوزر عقب مشتق شده از موتور می شود. پایین و جلو و عقب. پنل های خمیده پایین صفحه a ، جریان صاف در امتداد طرفین اتومبیل ، کاهش کشش. به طور تجمعی ، این evora gt را به رده های برتر اتومبیل های جاده ای آیرودینامیکی کارآمد ترین لوتوس ارتقا می دهد.
فیبر کربن با برخورداری از یک اتومبیل اسپرت با کارایی بالا ، نقش بسزایی در ساخت خودرو دارد. اجزای استاندارد کامپوزیت کربن شامل سپر عقب ، پانل های خمیده ، کانال های چرخ عقب و روکش های حاشیه است. کربن پکیج اختیاری شامل پانل دسترسی جلویی ، پنل سقفی ، یک دم دستی یک تکه لایه دار با اسپویلر یکپارچه و دیفیوزر است که همه را در فیبر کربن احاطه کرده و با کاهش 49 پوند (22 کیلوگرم) در کاهش جرم کمک می کند.
این تمرکز روی جرم بحرانی خودرو ، نسبت قدرت به وزن آن را تا 295 hp / تن و حداکثر سرعت آن به 188 مایل در ساعت (303 کیلومتر در ساعت) ارائه می دهد.
کاهش چرخ های آلومینیومی جعلی ، بسیار سبک وزن ، کاملاً ماشینکاری شده و کاملاً ماشینکاری شده (19 چرخ 8 اینچی 8 جبهه و 20 اینچی 10.5j در عقب 10.5j) در هر دو نقره با قدرت بالا یا براق سیاه به عنوان استاندارد موجود است. گزینه به روزرسانی به چرخ های عقب یک اینچ گسترده تر (10.5j) در ساتن برش الماس سیاه یا قرمز موجود است. متوقف کردن قدرت از کالیپرهای چهار پیستونی ap racing جلو و عقب با دیسک های ترمز متقاطع و تهویه سبک دو قطعه سبک (جلو 370mm x 32mm ، عقب 350mm x 32mm) برخوردار است.
با استفاده از بیشترین کشش در شیر ، evora gt از لاستیک michelin pilot sport cup 2 (michelin 245/35 zr19-93y در جلو و 295/30 r20-101y در عقب) با بسته تعلیق ورزشی eibach فوق العاده سبک استفاده می کند. چشمه های کم ارتفاع و میراگرهای ورزشی بیلشتاین - همگی استاندارد هستند.
کاهش بیشتر جرم برای evora gt از طریق اگزوز تیتانیوم اختیاری است ، که 10 کیلوگرم از آن خارج از محور عقب خودرو است.
علاوه بر گیربکس دستی شش سرعته lotus با گیربکس دستی شش سرعته با نوع دیفرانسیل لغزش محدود از نوع torsen (lsd) ، evora gt با گزینه انتقال خودکار نیز در دسترس است. جابجایی سریع چرخ دنده ها از طریق آلومینیوم های سبک وزن که بر روی فرمان نصب شده اند ، به زمان 0/60 مایل در ساعت 3.8 ثانیه کمک می کند.
جدید evora gt دارای چهار حالت esp قابل انتخاب درایور است - از طریق سوئیچ داشبورد انتخاب شده است. "رانندگی" ، "ورزش" ، "مسابقه" و "خاموش". تنظیمات ورزش و مسابقه پاسخ گاز دریچه گاز را افزایش می دهد ، به ترتیب باعث افزایش لغزش کشش می شود - قبل از مداخله امکان کنترل دقیق تری به راننده می دهد.
هر lotus evora gt جدید را می توان از طریق برنامه ای که به طور فزاینده ای محبوب lotus exclusive است ، شخصی سازی کرد. توسط تیم lotus design برای الهام بخشیدن به مشتریان ایجاد شده است ، صنایع دستی سنتی انگلیس را با بهترین طراحی های مدرن ترکیب می کند و به صاحبان این امکان را می دهد که وسایل نقلیه را مطابق با سلیقه شخصی خود تنظیم کنند. از زمان معرفی آن در سال گذشته ، تقریباً یک سوم از کل اتومبیل های جدید لوتوس اکنون به نوعی سفارشی سازی انجام می شوند.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش