سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نگاهی به مشخصات خودرو پورشه 911 توربو s 992

709 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
rezzza

rezzzaکاربر rezzza

دَرهَـــم بَرهَـــمکانال دَرهَـــم بَرهَـــم

خودرو پورشه 911 توربو s 992 استانداردهای جدیدی را در بسیاری از مناطق تنظیم می کند.
در مورد آیرودینامیک تطبیقی ​​، که پورشه در پرچمدار 911 نیز پیشرفت کرده است نیز صادق است. آیرودینامیک پورشه فعال (paa) ویژگی های آیرودینامیکی وسیله نقلیه را حتی دقیق تر با وضعیت رانندگی ، سرعت و حالت انتخاب رانندگی تطبیق می دهد. paa در نسل قبلی 911 توربو که در سال 2014 به بازار عرضه شد ، جشنوار celebrated جهانی خود را جشن گرفت. تمام خطوط مدل از 718 به panamera و taycan اکنون عناصر آیرودینامیکی فعال دارند.
فلپ های خنک کننده فعال هوا جدید هستند. همراه با لب اسپویلر جلوی متغیر و همچنین بال عقب کشش و کج ، مدل جدید از رده بالا از این رو دارای سه مؤلفه آیرودینامیکی فعال است. در بالای تنظیمات اصلی آیرودینامیکی 911 turbo ، یعنی paa speed ​​و عملکرد paa ، اکنون این امکان پیکربندی eco را فراهم می کند.
paa همچنین شامل یک عملکرد wet mode شده است که تعادل آیرودینامیکی را به سمت محور عقب برای پایداری بیشتر رانندگی در شرایط جاده مرطوب و همچنین عملکرد ترمز هوایی حرکت می دهد ، که در صورت ترمز کامل ، کشش بالاتری را به همراه دارد و نیروی کمتری بیشتری را ایجاد می کند. با سرعت بالا و در نتیجه باعث فاصله کم تر ترمز و پایداری بیشتر رانندگی می شود. paa همچنین برای سازگاری با جریان هوا تغییر یافته در اطراف وسیله نقلیه هنگام باز کردن سقف کشویی یا بالای قابل تبدیل استفاده می شود. این بدان معنی است که در مجموع هشت تنظیم مختلف آیرودینامیکی مختلف وجود دارد ، که هر یک با ترکیب خاصی از اجزای آیرودینامیکی فعال توصیف شده اند.
در خودرو خودرو پورشه 911 توربو s 992 پیشرفت های نه تنها در سازگاری با الزامات خاص در عملکرد رانندگی صورت نگرفته است بلکه در مورد خواص آیرودینامیکی نیز آمده است: اسپویلر جلو فعال و بال عقب جدید طراحی شده برای کاهش ضریب پایداری رانندگی و پویایی در بالاترین سطح ، 15 درصد نیروگاه را افزایش داده است. سرعت حداکثر افت فشار در موقعیت عملکرد (حالت ورزش پلاس فعال) اکنون در حدود 170 کیلوگرم است.
ضریب درگ (سی دی) از 911 توربو s بسته به تنظیم آیرودینامیکی متفاوت است. کارآمدترین پیکربندی با حداقل مقدار سی دی 0.33 با فلپ بسته و اسپویلرهای جلو و عقب جمع شده به دست می آید.
فلپ های خنک کننده کنترل شده تازه توسعه یافته ، باعث کاهش پایین تر و در نتیجه مصرف سوخت می شود. فلپ ها در ورودی های هوای راست و چپ پیش بند قرار دارند. آنها به طور مداوم قابل تنظیم هستند و توان هوای خنک کننده را از طریق رادیاتورها کنترل می کنند.
یک سیستم مدیریت انرژی هوشمند وظیفه دستیابی به تعادل بین نیاز خنک کننده فعلی ، نیروی الکتریکی مورد نیاز برای بهره برداری از فن رادیاتور و مزیت آیرودینامیکی فلپ های خنک کننده را بر عهده دارد. در نتیجه ، فلاپ هوا خنک کننده تا حد امکان از سرعت 70 کیلومتر در ساعت بسته می شود. این امر در عملکرد رانندگی روزانه به منافع مصرفی می رسد.
همانطور که از سرعت 150 کیلومتر در ساعت ، فلپ ها بصورت خطی باز می شوند تا به سرعت تعادل آیرودینامیکی مطلوب برسند. همچنین به دینامیک رانندگی نیز اولویت داده شده است و در صورت فعال بودن حالت های رانندگی sport ، sport plus و wet حالت خنک کننده ، فلاپ های خنک کننده هوا باز می شوند و هنگامی که مدیریت پایداری پورشه (psm) غیرفعال است یا دکمه اسپویلر فشرده می شود.
پورشه به طور مداوم آیرودینامیک 911 را از نسلی به نسل دیگر بهبود می بخشد. سازنده خودروهای اسپرت نیز در بسیاری از موارد سرعت در حوزه آیرودینامیک را تعیین کرده است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش