سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

معرفی ویدیویی خودرو هیوندا سانتافه 2021

956 بازدید3 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
rezzza

rezzzaکاربر rezzza

دَرهَـــم بَرهَـــمکانال دَرهَـــم بَرهَـــم

خودرو هیوندا سانتافه 2021 طراحی شده برای ارائه یک تجربه برتر در حالی که نیازهای کامل یک خانواده را برآورده می کند ، طراحی مجدد نسل چهارم سانتافه فراتر از یک چهره ساده است. یک ظاهر و احساس تازه در کنار ویژگی های جدید از همه طرف خودرو و همچنین فضای داخلی قابل مشاهده است.
بخش جلوی هیوندای سانتافه 2021 توسط مشبک وسیعی که در کل عرض خودرو امتداد دارد تعریف شده است. شکل گیرنده ورودی هوای پایین به طور هماهنگ خط افقی را برای برجسته تر شدن مواضع وسیع و خوب وسیله نقلیه گسترش می دهد.
این مشبک با روکش هندسی با امضای خود ، چراغهای جلو را نیز بهمراه دارد ، سبکی از امضا که در بسیاری از اتومبیل های هیوندای یافت می شود. چراغ های چشم نواز led (drl) که در طول روز چشم نواز است ، از بالای مشبک شروع شده و از طریق آن بریده می شوند تا هنگام روشن شدن ، شکل های منحصر به فردی در هر گوشه ایجاد کنند.
هر بخش جانبی از سانتافه جدید با یک خط بدون درز مشخص می شود که drl را به چراغهای روشن وصل می کند و ظاهری اسپرت تر به خودرو می بخشد. افزایش عرض در قوس های چرخ ، شخصیت ناهموار و قدرتمند suv را برجسته می کند ، که توسط چرخ های 20 اینچی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.
چراغهای طراحی مجدد سانتافه در سال 2021 توسط نوار نوری باریک که تکمیل طرح طراحی افقی در قسمت جلویی و دو طرف وسیله نقلیه است ، به طناب عقب وصل شده اند. موضوع بار دیگر توسط بازتابنده عقب گسترده و صفحه کشویی بیان شده است ، و یک ظاهر سه لایه منحصر به فرد ایجاد می کند.
طراحی داخلی جدید سانتافه اکنون فضای ، راحتی بیشتری را در مقایسه با مدل قبلی فراهم می کند. این خودرو با هر مؤلفه ای که در مواد نرم و لمسی با کیفیت عالی تمام شده است ، سطح جدیدی از لوکس را به خود اختصاص می دهد. کنسول مرکز بسیار بلند است و به راننده و سرنشین جلوی آن احساس نشستن در صندلی را می دهد.
دکمه ها برای استفاده بصری و ارگونومیک متمرکز شده اند. در وسط مرکز طراحی مجدد ، کنسول روی دکمه های تغییر دنده به همراه سایر عملکردهایی که اغلب استفاده می شود قرار دارد. سیستم انتقال سیم به طراحان اجازه می دهد دکمه ها را به جای دستگیره تغییر معمولی قرار دهند.
برای اولین بار ، سانتافه با یک انتخابگر terrain mode همراه است: یک دسته کنترل که در کنسول میانی قرار دارد تا به راحتی بین حالت های مختلف درایو ، بهینه سازی عملکرد و تنظیمات htrac all-wheel-drive (awd) برای انواع شرایط رانندگی تعویض شود. . این ویژگی شامل حالت های منحصر به فرد برای شن و ماسه ، برف و گل و همچنین حالت های اکو ، اسپرت ، راحتی و هوشمند است که آخرین مورد آن به طور خودکار سبک رانندگی را تشخیص می دهد و یک حالت را انتخاب می کند تا راننده مجبور نشود.
طرح کنسول مرکز جدید فضای بیشتری را برای ذخیره بیشتر در داشبورد پایین طراحی مجدد ایجاد کرده است. این کنسول همچنین دارای صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی avn (صوتی ، تصویری ، ناوبری) با نقشه های از قبل لود شده ، ناوبری هدایت شده با صدا ماهواره ای ، نمایشگر دوربین عقب و ویژگی های سرگرمی و اتصال کامل در اتومبیل است.

نمایش بیشتر
2 دیدگاه
2 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش