سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

چهار اداره با هشت رئیس، دسته گل جدید وزارت آموزش و پرورش در استان لرستان

1,115 بازدید6 سال پيش
feri.ferferi

feri.ferferiکاربر feri.ferferi

فریدونکانال فریدون

صبح روز چهارشنبه و در آموزش شهرستان پلدختر استان لرستان، اتفاق عجیبی افتاد که خیلی زود به صدر اخبار رسید و حاشیه های فراوانی را به دنبال داشت؛ اتفاقی که بر اساس آن در اداره آموزش و پرورش این شهرستان و همزمان دو رئیس حاضر شدند که هر دو مدعی داشتن حکم ریاست بر اداره را داشتند.
رضا شاهمرادی یکی از این افراد بود که ماه هاست در جایگاه ریاست اداره آموزش و پرورش پلدختر مشغول به فعالیت است و به رغم برگزاری جلسه تودیع او در روز دوشنبه سی ام بهمن ماه، از تحویل کلیدها به رئیس جدید امتناع کرد و ضمن معرفی خود به عنوان رئیس قانونی در محل کار حاضر شد.
از آن سو نیز عزت الله بیرانوند که روز دوشنبه و در جلسه ای با حضور معاون مدیرکل مراسم معارفه اش برگزار شده بود، در این اداره حاضر شد و با ادعای انتخابش به عنوان ریاست سعی کرد کلیدها و میز را از شاهمرادی تحویل بگیرد و کارش را به عنوان رئیس جدید شروع کند.
نعمت الله دستیاری، فرماندار شهرستان پلدختر که در جلسه معارفه روز دوشنبه حضور نداشته است، با اشاره به اینکه هیچ عزل و نصبی در سطح شهرستان بدون اطلاع و موافقت او وجاهت قانونی ندارد، از صبح امروز به شدت به مخالفت با این تغییر برآمد و به شاهمرادی دستور داد که در محل کار خود حاضر شود.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش