سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فروش مانیتور فابریک ( مانیتور تصویری ) خودرو

557 بازدید3 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
vocal

vocalکاربر vocal

vocalکانال vocal

فروش مانیتور فابریک ( مانیتور تصویری ) خودرو

شرکت بازرگانی وکال تنها نماینده رسمی شرکت وینکا در ایران است و تمام محصولات به صورت آکبند و همراه گارانتی یک ساله و سالم تحویل مشتریان عزیز می شود و محصولات شامل تمامی برندهای موجود در بازار ایران (پژو و تویوتا و هیوندا و جک و ایران خودرو و سایپا و...) می باشدhttp://www.vocal-co.ir/ شرکت بازرگانی وکال ( فروش انواع مانیتور تصویری و مانیتور فابریک )
وکالhttp://www.vocal-co.ir/brands
تنها نمایندگی شرکت وینکا در ایران مانیتور فابریک
http://vocal-co.ir/brands
ویژگی های بهترین برند دی وی دی فابریک خودرو: بسیار مهم است که دی وی دی انتخابی شما دارای سیستم عامل ویندوز یا اندروید باشد. مانیتور های اندرویدی بسته به نسخه اندروید آنها قابلیت نصب تمامی آپلیکیشن های موبایل در زمینه پخش فیلم و موزیک، GPS و نقشه یابی، شبکه های اجتماعی واتس آپ، تلگرام، مدیریت مخاطبین و ... رادارند، یعنی مثل یک تبلت با کیفیت اندرویدی بر روی خودروی شما هستند.
صدا: بطور معمول همه دی وی دی ها دارای حداقل یک ساب ووفر و دو بلند گو اکولایزر می باشند و کیفیت صدای سیستم فابریک خودرو به تعداد ساب ووفر ها بستگی دارد. به این معنا که هرچه تعداد ساب ووفر ها بیشتر باشد، کیفیت و شفافیت صدای پخش شده نیز به همان مقدار افزایش می یابد و قدرت صدای دی وی دی فابریک خودرو با کیفیت و قطعات دی وی دی ارتباط مستقیم دارد. به این معنا که هر چه دی وی دی خودرو جدیدتر و از قطعات با کیفیت تر باشد، قدرت، شفافیت و وضوح صدا نیز به همان نسیت بهتر خواهد بود.
حافظه خارجی: از دیگر ویژگی های بهترین برند دی وی دی در خودرو ها میتوان به وجود درگاهی در فلش مموری، USB، کارت و حافظه عمومی و همچنین تکرار موسیقی و پخش اتوماتیک دی وی دی اشاره کرد.
از دیگر ویژگی های بهترین برند مانیتور فابریک خودرو ال سی دی کاربردی و با کیفیت می باشد. ال سی دی یکی از تجهیزات دی وی دی فابریک خودرو است که باعث با کیفیت تر شدن و افزایش قیمت دی وی دی می شود.اکر مانیتور فابریک انتخابی خود را از بین بهترین برند دی وی دی در خودرو انتخاب کنید، طول عمر و کیفیت تصویری بهتری نسبت به موارد تقلبی و ارزان قیمت خواهید داشت.
امروزه اکثریت دی وی دی های خودرو به صفحه نمایش ال سی دی برای نمایش قابلیت های مختلف سیستم صوتی مجهز شده اند.
صفحه نمایش ال سی دی قادر به نمایش تنظیمات تصویر و نقشه های ماهواره ای برای تعیین مسیر می باشند
اندازه این صفحه نمایش در سیستم های مختلف متفاوت است. اما تمامی ال سی دی ها با روکش AS پوشیده شده اند و قابلیت تجزیه طیف رنگ و تنظیم زاویه دید را دارند.
GPS : بر روی تمام دستگاه های سیستم صوتی (مالتی مدیا) بصورت پیشفرض دو نوع نقشه آفلاین و آنلاین وجود دارد. نقشه آنلاین قابلیت مسیریابی با توجه به ترافیک لحظه ای است ولی در نسخه آفلاین بدون نیاز به اینترنت به تمامی کوچه پس کوچه ها آشنا بوده و با دادن ادرس به صورت گویا شما را راهنمایی میکند.
موسیقی: علاوه بر نرم افزار موسیقی که به صورت پیش فرض در مولتی مدیا قرار دارد کاربر می تواند نرم افزار های موسیقی با کیفیت انتخاب کند.
تلویزیون: شما میتوانید به دلیل هوشمتد بودن مانیتور سیستم صوتی دی وی دی فابریک تلویزیون را به صورت آنلاین تماشا کنید.
مشخصات دستگاه های اندروید سری S170 – S300 : صفحه نمایش 10 اینچ/11 اینچ – CPU پردازنده 8 هسته ای octa core – intel 1,872 GHZ در این پردازنده تمامی 8 هسته همزمان با هم فعال هستند و سرعت انجام عملیات های شما را افزایش می دهد.
رزولیشین تصویر: TTL/LVDS/1080p - ROM 2 گیگ. این میزان رم به شما کمک می کند تمامی فعالیت ها بدون کندی و هنگ می دهد.
رادیو گیری بسیار قوی با موج های FM/AM – اجرای حافظه خارجی USB – شارژ کردن انواع گوشی از طریق USB – پخش فرمت های MP3/MP4/WMA/JPEG/VCD/DVD/MKC/CD و...
آمپلی فایر Max power 4*45w TC 8001 – RMS power at 14/47
قدرت صدا Built in DSP – Class PSP 555
اندروید 9 قابل ارتقا – بلوتوث 4.0
حافظه داخلی 16 گیگ: دیگر نیازی به فلش مموری یا SD کارت ندارید. کافیست آهنگ ها را روی حافظه 16 گیگا بایتی داخل مانیتور ماشین کپی کنید تا همیشه همراه شما باشند.
صفحه نمایش HD IPS : صفحه نمایش IPS مقاوم در مقابل تابش نور مستقیم آفتاب از هر زاویه ای تصویر واضح و شفاف با رزولیشین 600 * 1026 به شما نمایش می دهد.
http://winca.ir/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش