سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فیلم Think Like a Dog 2020 - مثل سگ فکر کن

368 بازدید3 سال پيش
  • 2 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
topmovies

topmoviesکاربر topmovies

فیلم سینمایی دوبله فارسیکانال فیلم سینمایی دوبله فارسی

علمی تخیلی - خانوادگی - درام - کمدی

یک پسر 12 ساله که عاشق تکنولوژی است به صورت تصادفی یک ارتباط تلپاتی با سگش برقرار می کند و می تواند ذهن او را بخواند. او تصمیم می گیرد از این فناوری استفاده کند تا بر مشکلاتش در مدرسه و خانواده غلبه کند...

ستارگان: GabrielBateman - JoshDuhamel - MeganFox

کارگردان: GilJunger



«مثل سگ فکر کن» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و خانوادگی و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط جیل جانگر انجام شده و از بازیگران آن می توان به مگان فکس، جاش دوهامل و گابریل بیتمن اشاره کرد. «مثل سگ فکر کن» در تاریخ 9 ژوئن 2020 از طریق سرویس های اینترنتی پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
جیل جانگر

عوامل:
فیلمبرداری: گیلس ناتگنس
تدوین: دیوید کلارک
موسیقی: جیک موناکو

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 67% را بر اساس 6 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/75 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 50 از 100 را بر اساس نظر 5 منتقد به دست آورده که نشانگر «متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «مثل سگ فکر کن»
همانطور که از پوستر و عنوان فیلم مشخص است، فیلم جدید جیل جانگر یک کمدی خانوادگی با مایه های فانتزی است که در حال و هوای آثار کلاسیک کمپانی دیزنی همچون «شگی داگ» و «پروفسور حواس پرت» ساخته شده است. گابریل بیتمن در نقش اولیور بازی می کند که با انجام یک اختراع عجیب موفق می شود بفهمد در ذهن سگش چه چیزی می گذرد. در حالیکه او از اختراعش برای کمک به بقیه و حل مشکلات پدر و مادرش استفاده می کند، کسانی هستند که به این اختراع بسیار علاقه مند شده اند و می خواهند هر جوری شده آنرا از کنترل اولیور خارج کنند.
مگان فاکس ستاره فیلم های ترنسفورمرز در این فیلم نقش مادر اولیور را بازی می کند، او و جاش دوهامل هر دو توانسته اند به بهترین شکل از پس نقش هایشان بر بیایند و هرچند تمرکز فیلم روی آنان نیست اما به شکلی باورپذیر شخصیت هایشان را به تصویر کشیده اند. اما ستاره اصلی فیلم و بزرگترین عامل موفقیت آن گابریل بیتمن است که استعداد بازیگری اش را در این فیلم نشان داده و با خلاقیتش مانع از کلیشه ای شدن شخصیت اولیور شده است. او هم به اندازه کافی دوست داشتنی است و هم شخصیت اش باهوش طراحی شده و همراهی بیننده با داستان را تا انتها حفظ می کند. از نظر کیفیت تولید باید گفت این فیلم یک سر و گردن از آثار خانوادگی کم بودجه و بی کیفیت بالاتر ایستاده است. ترکیب کیفیت تولید بالا و هماهنگی بازی های مگان فاکس و جاش دوهامل باعث می شود فکر کنید که شاید اگر همه گیری کرونا اتفاق نمی افتاد این فیلم می توانست در سینماها هم اکران شود. مخاطب های اصلی فیلم بچه های 5 تا 14 ساله هستند و نمی توان از فیلم انتظار داشت که داستانش را بیش از حد پیچیده کند. با وجود اینکه داستان فیلم تا حدی قابل پیشبینی است اما درون آن چندین غافلگیری و خلاقیت داستانی وجود دارد که اجازه نمی دهد داستان فیلم حتی برای بزرگسالان هم خسته کننده شود. در کنار بازی های باکیفیت فیلم نباید از صداپیشگی باکیفیت تاد استشویک در نقش هنری (سگ فیلم) هم غافل شد چرا که بخش بزرگی از جذابیت فیلم بر دوش شخصیت او قرار دارد و او توانسته شخصیت فانتزی این سگ را در جهان واقعی فیلم به خوبی ترکیب کند. «مثل سگ فکر کن» نمونه ای از همکاری شرکت های فیلمسازی هالییود با سرمایه گذاران چینی است، همکاری ای که در سالهای اخیر نشان داده لااقل در زمینه فیلم های خانوادگی می تواند نتایج بسیار خوبی داشته باشد. چنین همکاری هایی می تواند سینمای خانوادگی امریکا را از فیلمنامه های کلیشه ای نجات دهد و باعث ساخته شدن فیلم هایی شود که در هر دو کشور می توانند به محبوبیت برسند.
نویسنده: نل مینو
منبع: www.moviemom.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 75%
نظر مثبت:
یک فیلم خانوادگی عالی و خنده دار که میتونه هم بچه ها و هم والدین رو به یک اندازه سرگرم کنه.
نظر منفی:
این فیلم از نظر کمدی و بازی ها خوب ساخته شده اما داستانش بیش از حد قابل پیشبینیه و خلاقیت زیادی توی اون وجود نداره.

جزئیات:
• جاش دوهامل و مگان فاکس قبلا در فیلم های «ترسنفورمرز» هم‎بازی بوده اند.
• جیل جانگر قبلا فیلم «شوالیه سیاه» (2001) را ساخته است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش