سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

نصب کلبه سوئیسی

21 بازدید23 روز پيش
agahione

agahioneکاربر agahione

agahioneکانال agahione


●گروه صنعتی چهارطاقی
•سازه های پیش ساخته مدرن کانکس با بهترین متریال روز دنیا طراح و مجری انواع کانکس، ویلایی، مسکونی، پیش ساخته، سوییت، دوبلکس، مدرن با استفاده از متریال بروز دنیا و تجربه در ایران و اروپا آماده مشاوره و خدمت به شما عزیزان می باشد. سرعت اجرای بالا، دوام و مقاومت بالا در سازه های سبک ضد زلزله ،شرایط حمل و نقل آسان، عایق بودن بالا و بسیار مقرون به صرفه بودن از لحاظ اقتصادی نسبت به بناهای سنتی از ویژگی ها و متمایز بودن مدرن این ویلا ها می باشد. تیم ما از مهندسین طراح و معمار و تیم اجرایی بسیار دقیق و حرفه ای ما مفتخریم که خدمت گذار مردم خوب ایران هستیم
●کلبه سوئیسی چیست؟
ویلاهای مثلثی شکلی که سقفی بلند داشته و معمولا در دو یا سه طبقه طراحی و ساخته می‌شوند را کلبه‌های سوئیسی (a-frame house) می‌نامند. این کلبه‌ها فضایی مشخص دارند که تقریبا در تمام قسمت‌ها مفید است و فکری برای کاربری و استفاده از آن شده است. در بیشتر ویلاها یا ساختمان‌هایی که به این سبک ساخته می‌شوند معمولا فضای نشیمن، آشپزخانه، سرویس بهداشتی را در طبقه اول که به دلیل قرارگیری در قاعده مثلث مساحت بیشتری دارد، طراحی و اجرا می‌کنند.
طبقه دوم این کلبه‌ها مختص به اتاق خواب‌ها است و بر اساس نیاز گاهی آخرین طبقه یا نزدیک به نوک مثلث هم به این کاربری اختصاص داده می‌شود. این کلبه‌ها بیشتر در مناطق جنگلی یا کوهستانی ساخته می‌شوند که این موضوع هم علتی دارد. این کلبه‌ها معمولا با یک دیواره تمام شیشه‌ای در یکی از دو سمت ویلا دارند که مشاهده منظره جنگل یا کوهستان را جذاب‌تر می‌کند. از طرفی سقف شیب‌دار و شیروانی این کلبه، برای قرارگیری در محیط‌های مرطوب با احتمال بارش بالا مناسب‌تر است.
راه ارتباطی:
https://Www.fourarches.ir
اینستاگرام
https://www.instagram.com/rahatsaze
آدرس
آدرس کارخانه
اتوبان ازادگان ورودی اسلام شهر جنب ایران خودرو دیزل پلاک 844
آدرس دفتر جنت آباد شمالی شاهین شمالی خیابان چمران پلاک 666
شماره تماس
09121380438

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش