سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش بورس آنلاین | اصول بازار سرمایه1402

52 بازدید11 ماه پيش
avayemashahir

avayemashahirکاربر avayemashahir

در بورس از کجا شروع کنم ؟کانال در بورس از کجا شروع کنم ؟

قوانین و مقررات حاکم بر بازار سرمایه، اعطای مجوز فعالیت به سازمان‌های مالی را مشروط به استفاده از افراد دارای گواهینامه اصول بازار سرمایه می‌داند. بنابراین کسب گواهینامه بازارهای سرمایه جهت تصدی‌گری مشاغل نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار، امری ضروری است.
در واقع کسب این گواهینامه را می‌توان اولین گام برای ورود حرفه‌ای به بازار بورس ایران برشمرد. از سوی دیگر، کسب گواهینامه این آزمون باعث تقویت رزومه برای افرادی می‌شود که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را دارند.
شرکت در این آزمون اصول بازار سرمایه هیچ پیش‌نیازی ندارد. تمام افراد دارای مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر از دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزشی داخلی و خارجی می‌توانند در این آزمون‌ ثبت‌نام کنند. افرادی هم که پیش از این دارای هر یک از دو گواهینامه اصول مقدماتی بورس اوراق بهادار یا اصول مقدماتی بورس کالا بوده‌اند، نیازی نیست در این آزمون شرکت کنند.
پیشنهاد می‌کنیم به مجموعه فیلم‌های آموزش اصول بازار سرمایه در آوای مشاهیر بورس مراجعه کنید که لینک آن در ادامه آورده شده است.

آوای مشاهیر بورس متناسب با اهمیت موضوع آموزش بورس و به منظور حمایت از فعالان بازار سرمایه، سامانه آموزش آنلاین را در اختیار علاقمندان فراگیری بورس و بازار سرمایه قرار داده است.اطلاعات بیشتر پکیج های آموزشی به همراه کوچینگ آموزش بورس در معامله گری و سرمایه گذاری را در پایگاه های مجازی آوای مشاهیر بورس دنبال نمایید، جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره پشیبان ها ( 07136398831 )،( 09173505463 ) تماس حاصل فرمایید.
در آوای مشاهیر بورس منتظر شما هستیم.
https://avayemashahirbourse.ir/
https://shirazbours.com/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش