سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش بورس در شیراز | آربیتراژ چیست؟

26 بازدید7 ماه پيش
avayemashahir

avayemashahirکاربر avayemashahir

در بورس از کجا شروع کنم ؟کانال در بورس از کجا شروع کنم ؟

مزایای دوره آزمون اصول بازار سرمایه:00:00
مراحل تجزیه و تحلیل آربیتراژ ارزی-ریالی:02:20
آموزش بورس و روش های سرمایه گذاری:14:20
دریافت ارز سهمیه ای 1402: 16:34

"آموزش بورس را شروع کنیم"
آموختن هر دانش تازه، مانند باز کردن یک درب جدید به روی دنیایی کشف نشده است. فرد ناآشنا به این دنیا در ابتدا با حجم انبوهی از ناشناخته‌ها روبه‌رو می‌شود؛ کمی می‌ترسد، گاهی گیج می‌زند و حتی ممکن است از قدم گذاشتن در این دنیای تازه حسابی پشیمان شود. چون به خودش و توانایی‌هایشان اعتماد چندانی ندارد. اما وقتی کمی صبوری می‌کند و خوب اطرافش را زیر نظر می‌گیرد می‌بیند که ماجرا آن‌قدرها هم سخت و پیچیده نیست. آموزش بورس هم دنیایی تازه برای کسانی است که تا به حال خودشان را در زمینه مالی محک نزده‌اند.
تغییرات قیمت سهام در بورس به صورت درصدی است، لذا میزان سود یا ضرر بستگی به میزان سرمایه اولیه و درصد تغییرات مثبت و یا منفی قیمت سهام دارد. در معاملات سهام، محدودیت دامنه نوسان (در حال حاضر مثبت و منفی ۵%) برای تغییرات قیمتی روزانه وجود دارد. در بورس یک شبه نمی‌توان پولدار شد! حقیقت آن است که میزان بازدهی در بورس به صورت مستقیم با میزان توانایی و تخصص استفاده از فرصت‌های سرمایه گذاری موجود در آن ارتباط دارد.

شرایط ثبت نام آزمون اصول بازار سرمایه چیست؟
شرط اولیه ثبت‌نام داوطلبان آزمون‌های بازار سرمایه، دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی یا بالاتر همه رشته‌های تحصیلی از دانشگاه‌ها یا مؤسسات آموزشی داخلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا معادل آن‌ها است. همچنین، افرادی با مدرک تحصیلی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی خارجی که توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معادل کارشناسی یا بالاتر ارزش‌گذاری شده است، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

این آزمون پیش‌نیازی ندارد، یعنی برای شرکت در آن نیازی نیست گواهینامه سایر آزمون‌های بازار سرمایه را داشته باشید. البته، کسانی که قبلاً دارای هر یک از دو گواهی‌نامه اصول مقدماتی بورس اوراق بهادار یا اصول مقدماتی بورس کالا بوده‌اند، نیازی به شرکت در این آزمون ندارند و گواهی‌نامه اصول بازارسرمایه به آنان تعلق خواهد گرفت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ( 07136398831 )،( 09056119981 ) تماس بگیرید.
https://avayemashahirbourse.ir/
https://shirazbours.com/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش