سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

بررسی سیستم مدیریت پارکینگ با نرم افزار کنترل تردد فراگارد

183 بازدید3 سال پيش
farafan

farafanکاربر farafan

farafanکانال farafan

سیستم مدیریت پارکینگ ورود و خروج خودروها را به طور کاملا هوشمند کنترل می کند و با داشتن قابلیت گزارشگیری با استفاده از نرم افزار فراگارد امکان نظارت بر تردد خودروها را ایجاد کرده و شما می توانید از ورود خودروهایی که اجازه ی ورود ندارند ٬ جلوگیری کنید و یا بر ساعات دسترسی به پارکینگ و محدودیت های آن نظارت داشته باشید.
در این ویدیو سیستم مدیریت پارکینگ ساختمان آفتاب مورد بررسی قرار می گیرد. این ساختمان دارای دو راهبند برای ورود و خروج می باشد. از دو انتن و یک کنترلر مدل FG-16 برای راه اندازی سیستم مدیریت پارکینگ این ساختمان استفاده شده که در فیلم مشاهده می کنید.
ریدر (انتن برد بلند ) UHF یک نوع ریدر برد بلند می باشد که اطلاعات تگ های برد بلند را دریافت می کند. ریدر برد بلند ( انتن برد بلند )UHF توانایی خواندن تگ ها تا فاصله ی 8 متر و با توجه به شرایط محیطی تا 10 یا 11 متر را هم دارد . ریدر برد بلند ( انت برد بلند )UHF اطلاعات دریافتی از تگ را به کنترلر می رساند و کنترلر در صورت مجاز بودن اطلاعات تگ با برقرار کردن یک رله درب را باز می کند. این فرایند با استفاده از نرم افزار فراگارد قابل ثبت و مدیریت است.نرم افزار فراگارد قابلیت اتصال به راهبند و کنترل ورود و خروج دارد. همچنین کنترلر از طریق پورت شبکه ورود و خروج را به نرم افزار فراگارد گزارش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به شرکت فرافن سامانه آسیا مراجعه کنید.
www.faraafan.com

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش