سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

افشین مباشر در رستوران چیلای با مدیریت دکتر جهانگیری

280 بازدید1 سال پيش
  • 1 می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
hamedkomahi

hamedkomahiکاربر hamedkomahi

hamedkomahiکانال hamedkomahi

دکتر گرندمستر سیّدافشین مباشر، هرکول ایرانی و افتخار ملی کشورمان که در عرصه‌های داخلی و بین المللی همواره افتخارآفرین برای کشور عزیزمان ایران اسلامی بودند این بار در اقدامی غیرمنتظره اقدام به ورود به عرصه تغذیه و تست و امتحان غذا در رستوران‌ها و هتل‌ها کردند. وی در حال حاضر رئیس کل روابط بین الملل فدراسیون جهانی دفاع شخصی و سلاح‌های سرد و هنرهای فردی w.f.s.a.pa ، نائب رئیس و دبیر پنج فدراسیون جهانی ورزشی، عضو فعال سازمان جهانی صلیب سرخ، عضو شورای عالی و هئیت رئیسه 7 مرکز و موسسه خیریه در کشور، عضو فعال سازمان ملل متحد و یونسکو، عضو رسمی کانون ورزشکاران و قهرمانان کشور، قهرمان منتخب اخلاق کشور در سال‌های متوالی، رئیس تربیت بدنی شورای طب ایرانی اسلامی، و ده‌ها سمت و حضور در برنامه‌های مختلف رادیویی، تلویزیونی و رسانه‌های خبری نوشتاری از جمله افتخارات سید افشین مباشر است. همچنین در ماه‌های اخیر هرکول ایرانی (دکتر گرندمستر سیدافشین مباشر) با کشیدن هواپیمای ۴۳ تنی md مسافربری رکورد ششم خود را در کتاب رکوردداران جهان به ثبت رسانده و بعنوان قویترین مرد جهان منتخب گردید. گفت وگویی خوشمزه با این پهلوان با اخلاق ایرانی ترتیب داده ایم که به سمع و نظرتان می‌رسانیم:
جناب مباشر شما یک قهرمان ملی و افتخار ایرانیان در عرصه ورزش هستید و شاید برای مردم عزیز این سوال در ذهن برخی‌ها شکل گرفته باشد که چطور شده است در زمینه تغذیه و تست غذا ورود پیدا کرده اید؟
سلام و به علت سوالات زیادی که شاگردان عزیزم و در کل هواداران و هواخواهان محترمم در خصوص تغذیه سالم و معرفی غذاهایی که در عین خوشمزگی برای سیستم درونی و شکل و شمایل و فیزیک بدن مضر نباشند و ... از بنده به طُرُق مختلف داشتند تصمیم گرفتم علیرغم ارائه برنامه‌های غذایی به متقاضیان عزیز مجموعه‌های برند و سالم را نیز برایشان رصد و شناسایی نمایم و به این منظور اقدام به این کار نمودم.
چه اسمی را برای این اقدام انتخاب کرده اید؟
اسم انتخابی من بیگ تستر است. سعی کردیم اسمی را انتخاب کنیم که هم با موضوع کاری که انجام می‌دهیم هم سو باشد و هم به کاراکتر شخصیتی من مرتبط باشد.
مجموعه‌هایی که با شما همکاری می‌خواهند داشته باشند چه نوع ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟
در ابتدا اینکه مجموعه‌هایی که بهشون مراجعه می‌کنیم باید از همه لحاظ (از کیفیت مواد اولیه گرفته تا انضباط و سلامت پرسنل و مدیریت و ... ) مورد تایید باشند – و اینکه در خصوص مهر تائیدم پای غذاها مِلاک صرفا مزه ی غذا نیست و اصول بهداشتی و سلامت و کیفیت و ... هم بطور حتم مدنظرم هست.
در این چند سال زیاد شاهد تسترهای غذا بودیم و متاسفانه بعضا ذهنیت مردم نسبت به برخی از این افراد کمی دچار تردید شده است. وجه تمایز شما با دیگر تسترها چیست؟
فکر می‌کنم وجه تمایزم با سایر عزیزانی که به عنوان تستر در سطح کشور عزیزمان فعالیت دارند در وهله نخست فیزیک و اندام خودم هست (من ۱۸۶ سانتیمتر قد و ۱۵۰ کیلو وزنم هست و سایز دور شکم و پهلوها و کمرم ۱۰۴ سانتیمتر هست و این سایزبندی یعنی درست خوردن و بهره‌مند بودن از یک رژیم متعادل و ایده‌آل.
مورد بعد اینکه این کار را صرفا برای بحث بیزینس و درآمدزایی و انتفاع انجام نمیدم و صرفا از روی علاقه شروع به انجامش کردم.
اولین رستورانی که برای تست غذا به آنجا رفته اید را توضیح می‌دهید؟
رستوران و مجموعه بین‌المللی چیلای به مدیریت آقای دکتر جهانگیری یکی از انتخاب‌های شایسته من هست و از لحاظ بنده هم محیط مجموعه‌شان و هم کادر مدیریت و پرسنل محترم‌شان از بهترین‌ها هستند و انشالله قصد داریم مجموعه‌هایی را انتخاب کنیم که شایسته مردم عزیزمان باشد.
شما مدرک تغذیه دارید در این مبحث به نکات مهم در کارتان چه اشاره ای دارید؟
با توجه به اینکه خودم مدرک کارشناسی تغذیه دارم و از اون مهم تر از روی علاقه وافرم سالیانه سال هست با اصول تغذیه ارتباط وسیعی رو برقرار کردم سعی می‌کنم در عرصه تستر ( تِیستِر ) بودن مثل سایرین نباشم و از دید من یک تستر واقعی باید به موارد زیر اشراف کامل داشته باشه:
۱- سوای از حسّ چشایی که مهم ترین و حائذ اهمیت‌ترین بخش هست از حس بویایی خوبی هم باید بهره‌مند بود.
۲- غذاها را سر حوصله و با دقت کامل باید مزه کرد، شما باید بتونید طعم های متفاوت رو که از لایه‌های مختلف هر غذایی بهتون داده میشه رو تشخیص داده و مورد تحلیل و بررسی قرار بدید.
۳- تمرین چشایی با کآم قوی، این دین معنا و مفهوم است که به جز داشتن حس بویایی و توصیف زبانی مناسب از خوراکی‌ها نیاز هست که کام قوی نیز داشته باشید، این کار با تمرین زیاد و چشیدن انواع غذاها با بافت‌ها و رنگ‌ها و مزه‌‌های متفاوت برای یه تیستر به دست می‌آید.
۴- مدرسه آشپزی و کلاس‌های آموزشی سکوی پرش و پرتاب برای یه تیستر می‌باشد، برای حرفه‌ای‌تر شدن به صورت آکادمیک و یافتن راه‌های یه تیستر خوب شدن بهتره که به یه آموزشگاه یا مدرسه آشپزی برید و من خودم شخصاً اینکار رو کردم.
در پایان چه صحبتی دارید؟
در پایان ابتدای به امر از خداوند سبحان تشکر می‌کنم که در همه حال پشتیبان و حامی و یاری‌رسانم بوده و هست و انشاءلله خواهد بود و سپس از دوستان عزیزم که در خصوص بیگ مستر. بیگ تستر همراه و همکارم هستند سرکار خانم خان نژاد. جناب آقای حامد کوماهی از پرافتخارترین خبرنگاران جهان و جناب مهندس حمیدرضا بازاری تشکر ویژه دارم.


نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش