سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ردیاب آهنربایی خودرو x208//09120132883

70 بازدید1 سال پيش
kimkala16

kimkala16کاربر kimkala16

kimkala16کانال kimkala16

ردیاب X208 با دارا بودن آهنربای قوی این امکان را به شما میدهد که براحتی بتوانید بر روی سطوح فلزی دستگاه را متصل نمایید.

ابعاد کوچک ردیاب با آنتن دهی قوی این مدل ردیاب را کاملا متمایز کرده است.

همچنین قابلیت انحصاری حالت استندبای از راه دور که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین قابلیت های این ردیاب یاد کرد موجب شده است تا کاربر براحتی بتواند از طریق نرم افزار اندروید و IOS از راه دور بدون محدودیت دستگاه را خاموش و هر زمان مورد نیاز بود مجددا روشن نماید . با گرفتن یک موقعیت در یک روز به مدت ۲۵ تا۳۰ روز میتوانید با هر بار شارژ کردن از ردیاب استفاده نمایید.

همچنین سایز کوچک ردیاب مگنتی مدل X208 موجب شده است که معضل موتور های سنگین دیگر برای همیشه برطرف گردد به علت اینکه موتور های سنگین زیاد روشن نمیشوند و ردیاب هایی که با سیم کشی نصب میگردند باطری موتور را پس از چند روز تمام میکنید و مصرف کننده را دچار مشکل مینماید به همین علت در این مدل ردیاب مصرف کننده براحتی میتواند ردیاب را در موتور جاسازی و مخفی کند و هر زمان که لازم بود از راه دور ردیاب را روشن و موقعیت یابی نماید چرا که اکثر سرقت های موتور های سنگین بصورت خاموش و از پارکینگ منازل صورت میپذیرد که با نصب ردیاب X208 دیگر هیچ موتوری از دسترس مالک خارج نخواهد بود و براحتی میتواند موقعیت وسیله نقلیه خود را بصورت آنلاین و آفلاین مشاهده نماید.

ردیاب X208 همچنین دارا بودن میکروفن قوی در این مدل ردیاب به کاربر این امکان را میدهد که صدای محیط را بشنود. و حتی آن را ضبظ و در رم نگهداری شود.

تاریخچه تردد های گذشته با حفظ اطلاعات۳ تا ۶ ماه قبل به کاربر این امکان را میدهد ردیاب X208 که علاوه بر نمایش تردد ها در طول مسیر طی شده میتواند مکان های توقف و سرعت های غیر مجاز را بصورت لحظه ای مشاهده نماید.
جهت سفارش این محصول و دریافت مشاوره رایگان با شماره 09120132883 تماس بگیرید یا به سایت https://kimkala.com/مراجعه کنید

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش