سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

آموزش تعویض باتری شیائومی Pocophone F1

124 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
almanistore

almanistoreکاربر almanistore

آموزش تعویض باتریکانال آموزش تعویض باتری

خرید باتری Xiaomi Pocophone F1
اگر برای مدت طولانی است که از شیائومی پوکوفون اف 1 خود استفاده می‌کنید، یا به دلیل به پایان رسیدن عمر باطری نیازمند خرید باتری و تعویض آن هستید.
برای اینکار میتوانید با مراجعه به فروشگاه آلمانی استور باتری اورجینال پوکوفون F1 با 100 روز گارانتی و 7 روز مهلت تست خریداری کنید.
https://www.almanistore.com/product/xiaomi-poco-phone-f1-mobile-battery-with-bm4e-technical-code/

تعویض باتری گوشی Xiaomi Pocophone F1
تعویض باتری شیائومی پوکوفون اف 1 بسیار ساده می باشد و فقط به کمی تمرکز و حوصله نیاز دارد.ما نیز در این ویدیو سعی کردیم تا به طور ساده و آسان نحوه تعویض باطری Xiaomi Pocophone F1 را به شما آموزش دهیم.
در ابتدا پیچ های پایین دستگاه را باز می کنیم و سپس درگاه سیم کارت و رم را خارج می کنیم و با یک وسیله ای که بتوانیم بین ال سی دی و در پشت فاصله ای ایجاد کنیم، سعی کنید که در پشت را با کمی فشار و ایجاد فاصله از بدنه جدا کنید و در اینجا به علت اینکه کمی باز باشد سعی می کنیم با انگشت در پشت را باز کنیم. کمی به سختی اینکار انجام می شود ولی شما سعی کنید با دقت و حوصله اینکار را انجام دهید که خار های پشت در گوشی نشکند.
الان ما پیچ های پشت دستگاه را باز می کنیم و دقت کنید که پیچی را جا نندازید چون باید همه ی پیچ ها باز بشود و سپس پیچ ها در جایی جمع کنید که گم نشوند و سپس فلت فینگر پرینت را جدا می کنیم.یک چسب در پشت گوشی وجود دارد که خیلی به آرامی آن را کنار می زنیم و بعد از آن فلت باطری را جدا می کنیم و سپس فلت برد پایین را باز می کنیم و سعی کنید که با دقت اینکار را انجام دهید که آسیبی به فلت ها وارد نشود.
خوب در اینجا ما سعی می کنیم با چسب خود باطری آن را از بدنه جدا کنیم که در اینجا امکان پذیر نیست و سعی می کنیم با هیتر بدنه را گرم کنیم که کمی چسب پشت دستگاه را شل کنیم که باتری از بدنه جدا بشود ، خیلی با دقت اینکار را انجام دهید و سپس کمی تینر یا رقیق کننده چسب میریزیم که باتری جدا بشود و در اینجا باطری از بدنه جدا می شود و باقیمانده چسب خود باتری را هم از بدنه جدا می کنیم که بتوانیم باطری جدید را جایگزین کنیم.
باتری جدید را سر جایش قرار می دهیم و چون مقداری چسب روی بدنه باقی مانده بود دیگر به باتری چسب نزدیم و سپس فلتش را جا می زنیم و بعد از آن فلت برد پایین و چسب محافظ را سر جای خودش قرار می دهیم و سپس فلت فینگر پرینت را جا می زنیم و پوششی را که با پیچ بسته شده بود را سر جای خودش قرار می دهیم و پیچ می کنیم.
الان در پشت را سر جایش قرار می دهیم و با کمی فشار دادن خار های در پشت هم جا می خورند و درگاه سیم کارت و رم را سر جای خودش قرار می دهیم و بعد از اینکه پیچ های پایین را بستیم کار ما به اتمام می رسد.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش