سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

لیزر درمان خشکی واژن در مشهد | دکتر دیانا حسینی متخصص جوانسازی واژن با لیزر

182 بازدید2 سال پيش
drdianahoseini

drdianahoseiniکاربر drdianahoseini

دکتر دیانا حسینیکانال دکتر دیانا حسینی

دکتر دیانا حسینی مسترکورس جراحی زیبایی زنان از آکادمی جراحی زیبایی آمریکا و متخصص جوانسازی واژن با لیزر در این ویدئو در خصوص خشکی واژن و دلایل ایجاد آن و راه درمان خشکی واژن با شما صحبت خواهند کرد.
واژن بخشی از اندام جنسی زنانه می باشد که نقش مهمی در تولید مثل و سیستم های هورمونی بر عهده دارد. ترشحاتی که در ناحیه واژن تولید می شود موجب مرطوب نگه داشتن دیواره واژن می شود. با افزایش سن میزان ترشح این هورمون ها کاهش پیدا کرده و دیواره واژن نازک تر می شود. خشکی واژن معمولا در خانم های یائسه، بیشتر دیده می شود.
دلایل خشکی واژن
علل های مختلفی برای بروز مشکل خشکی واژن وجود دارد. از مهم ترین علل خشکی واژن، کاهش هورمون های استروژن و سایر هورمون های جنسی زنانه می باشد.
یائسگی
شیردهی
سرطان سینه
پرولاکتین بالا
انجام رادیوتراپی
مشکلات تیروئید
مصرف آنتی بادی ها
مصرف داروهای ضد استروژن
مصرف داروهایی شامل آمین ها توسط برخی از ورزشکاران خانم که ورزش های سنگین انجام می دهند.
لیزر واژینال روش مناسبی برای درمان عوارض یائسگی همچون خشکی واژن و احساس درد موقع نزدیکی است. این روش درمان، بهترین روش از بین روش های دیگر از جمله هورمون درمانی و یا جراحی در درمان آتروفی واژن به کار می‌رود. در این روش توسط لیزر کلاژن سازی واژن و جوانسازی واژن بدون درد به صورت ایمن تسریع می شود و غشای مخاطی واژن بازسازی می گردد.
خشکی واژن چه مشکلاتی را برای زنان ایجاد می کند؟
رطوبت و مایعی که در اطراف لابیاها وجود دارد نقشی کاملا پررنگ در حفظ سلامت و نیز کیفیت رابطه جنسی دارد ولی متاسفانه زنان بعد از آنکه با مشکل خشکی واژن مواجه شدند در آن هنگام متوجه عمق تاثیری که رطوبت واژن در مکانیسم رفتار جنسی و لذت دارد پی می برند.

از مهم ترین مشکلاتی که خشکی واژن در پی دارد تاثیر مستقیمی است که بر روی رابطه جنسی زنان می گذارد و اجازه نمی دهد زنان همچون گذشته لذت و کیفیت رابطه جنسی را تجربه کنند. زیرا که رطوبتی که در واژن خانم ها وجود دارد باعث می شود که رفتار های جنسی با سهولت بیشتری انجام شود و همین سهولت تاثیر مستقیمی بر لذت زنان دارد. زمانی که واژن با خشکی مواجه می شود درد هایی را متوجه زنان می کند که همین درد ها مانعی بر سر راه احساس لذت می شوند.
خشکی واژن چیست؟
واژن به طور طبیعی و دائمی توسط غددی در دهانه رحم مرطوب نگه داشته می شود. رطوبت به آرامی به داخل واژن حرکت می کند، آن را تمیز نگه می دارد و سلول های مرده را از بین می برد. رطوبت واژن کمی اسیدی است و این رطوبت به سالم نگه داشتن آن ناحیه کمک می کند و از عفونت هایی مانند برفک جلوگیری می کند. ترشحات جزئی سفید رنگی که از واژن خارج می شود هم، همین رطوبت داخلی است.
در هنگام رابطه جنسی جنسی غدد بارتولن (دو غده در ورودی واژن) رطوبت اضافی برای کمک به مقاربت جنسی را ایجاد می کنند. با این حال، یک چهارم از زنان 50-59 ساله در هنگام رابطه جنسی دچار خشکی واژن می شوند و حتی عده ای از آن ها درد و سوزش حین رابطه را تجربه می کنند.
خشکی واژن بعد از یائسگی
میانگین سنی یائسگی 51 سالگی است که بدن خانم ها دچار تغییر می شود. تخمدان ها تولید هورمون زنانه استروژن را متوقف می کنند و سطح آن کاهش می یابد. یکی از علائم اولیه کاهش استروژن در واژن، کاهش لغزندگی واژن در طول فعالیت جنسی است. بدون تولید استروژن، پوست و بافت های پشتی لب ها و واژن نازک تر و الاستیک می شوند و واژن خشک می شود. حدود دو سوم از زنانی که به سن یائسگی می رسند خشکی واژن را تجربه می کنند.
مزایای درمان خشکی واژن با لیزر ژولیت
در ذیل به برخی از مزایای استفاده از دستگاه لیزر به منظور درمان خشکی واژن اشاره می نماییم:
کم ترین میزان عوارض جانبی را در بین روش های درمانی دیگر دارد.
دوران نقاهت پس از لیزر درمانی بسیار کوتاه است.
مدت زمان جلسه درمانی بسیار کوتاه بوده و در کم ترین زمان ممکن نتایج مثبت مشهود می گردند.
الاستیسیته پوست را افزایش می دهد و نرمی و مخاط داخلی واژن را بازیابی می کند.
عمق نفوذ بالایی داشته و سطوح داخلی پوست را نیز تا حد زیادی ترمیم می نماید.

درمان خشکی واژن با لیزر چگونه انجام می شود؟

جلسه درمانی معمولاً سه الی هفت دقیقه طول می کشد و نیاز به بیهوشی ندارد.
در طول پرسه درمان، پزشک متخصص زنان پروب مخصوص دستگاه لیزر را وارد واژن می نماید.
هر باری که اشعه لیزر به سطح پوست می رسد، موجب بازسازی پوست واژن شده و رطوبت آن را افزایش می دهد.
عوارض جانبی این روش بسیار کم بوده و شامل احساس سوزش بسیار اندک و کمی ناراحتی به علت وارد کردن پروب دستگاه لیزر می شود. این موارد نیز اندکی پس از اتمام لیزر درمانی مرتفع می گردند.

https://drdianahoseini.net/page-32

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش