سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

درمان بی اختیاری ادراری با لیزر | دکتر دیانا حسینی

146 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
drdianahoseini

drdianahoseiniکاربر drdianahoseini

دکتر دیانا حسینیکانال دکتر دیانا حسینی

دکتر دیانا حسینی فوق تخصص سرطان های زنان در خصوص لیزر بی اختیاری ادراری و درمان بی اختیاری ادراری با لیزر در مشهد با شما صحبت خواهند کرد.
درمان بی اختیاری ادراری با لیزر در مشهد مطلب مد نظر ماست که با هم راجع به آن صحبت خواهیم کرد. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و روی کار آمدن لیزر ، درمان بی اختیاری ادراری با لیزر در مشهد در کلینیک فوق تخصصی دکتر دیانا حسینی به راحتی قابل انجام است .بانوان عزیز مشهدی یا سایر هموطنان گرامی میتوانند جهت انجام درمان بی اختیاری ادراری با لیزر در مشهد به کلینیک فوق تخصصی دکتر دیانا حسینی مراجعه کنند .نشت تصادفی یا ناخواسته ادرار باعث می­شود که افراد از انجام دادن فعالیت­های مورد علاقه خود اجتناب کنند. بی­ اختیاری ادرار استرسی می­تواند به یک موضوع خجالت آور تبدیل شود، متاسفانه تعداد زیادی از افراد این اختلال بسیار شایع را پنهان می­کنند و به پزشک مراجعه نمی­نمائید. بانوانی که دچار بی­اختیاری استرسی هستند می­توانند برای رفع مشکل خود به پزشک مراجعه کنند، پزشک مربوطه به بهبود اعتماد به نفس و کیفیت زندگی آنها کمک می­کند. درمان بی­اختیاری استرسی به کمک لیزر، IncontiLase نام دارد.
بی اختیاری ادرار در سنین مختلف در بانوان بروز می کند. بی اختیاری ادرار ممکن است به دلیل بارداری، بالا رفتن سن، یائسگی، سکته مغزی و آسیب‌های عصبی، استرس، عفونت قارچی واژن، بیماری هایی اعصاب مثل ام اس، نقص‌های مادرزادی و غیره اتفاق بیفتد. خوشبختانه این مشکل دارای روش های درمانی مختلفی است. ما در این مقاله به بی اختیاری ادراری و روش درمان آن با لیزر خواهیم پرداخت. جهت دسترسی سریع به بخشهای مختلف مقاله می توانید از فهرست زیر استفاده کنید:
علائم بی اختیاری ادراری در زنان
بی اختیاری ادراری بیماری هست که در آن خانمها بدون اینکه کنترلی روی ادرار داشته باشند، به طور ناگهانی ادرار آنها چکه می کند و یا حتی لباس آنها کاملا خیس می شود. علائم زیر نشان دهنده ابتلای شما به بی اختیاری ادراری هستند:

خروج ادرار هنگام سرفه، عظسه یا خندیدن (این بی اختیاری ادرار در زنان جوان به خصوص مشاهده می شود)
خروج غیر ارادی ادرار به دلیل بلند کردن اجسام سنگین یا ورزش کردن
نشت غیرارادی ادرار موقع رابطه جنسی
در طول شب چندین مرتبه برای ادرار کردن بیدار شوید
تکرر ادرار در طول روز


بی اختیاری ادراری به چه روشهایی درمان می شود؟
درمان بی اختیاری ادرار ممکن است به یکی از روشهای زیر انجام شود:

درمان خانگی بی اختیاری ادرار مثل انجام حرکات ورزشی برای درمان بی اختیاری ادراری شامل تمرینات ورزشی کگل، حفظ وزن، رژیم غذایی مناسب برای پیشگیری از یبوست
دارو درمانی
تزریق بوتاکس
لیزر مونالیزاتاچ
عمل جراحی


بی­ اختیاری ادرار استرسی چیست؟
برخی از فعالیت­های جسمانی مانند راه رفتن، رقصیدن، انجام دادن تمرینات ورزشی، بلند کردن اشیا سنگین، خندیدن، عطسه کردن و سرفه کردن می­تواند به شکم و مثانه زنان فشار وارد کند. این فشار در برخی از افراد باعث نشت غیر ارادی ( در حد چند قطره ) می­شود، که به این عارضه بی­ اختیاری استرسی گفته می­شود. علاوه بر فعالیت­های جسمانی و انجام دادن برخی حرکات، بیماری­هایی مانند دیابت، سرفه مزمن، چاقی، و یبوست می­تواند به مثانه فشار وارد کند و باعث بی ­اختیاری استرسی شود.
آیا بی­ اختیاری ادرار استرسی هر دو جنس را درگیر می­کند؟
پاسخ این سوال مثبت است، احتمال بروز مشکلات ناشی از بی­ اختیاری استرسی در هر دو جنس وجود دارد، این در حالی است که احتمال بروز این اختلال در زنان بیشتر از مردان است. احتمال بروز بی­ اختیاری استرسی پس از زایمان بسیار زیاد است حدود 24 تا 29 درصد از زنان ئس از زایمان دچار بی­ اختیاری ادرار استرسی می­شوند. برخی از فاکتورهای ژنتیکی می­تواند باعث بروز این عارضه در زنانی شود که تا کنون سابقه زایمان نداشته­اند.

علل ابتلا به بی اختیاری استرسی ادرار چیست؟
شایع ترین علل بی­ اختیاری استرسی در زنان عبارت است از:

بارداری و زایمان می­تواند باعث کشیدگی و در نتیجه ضعیف شدن عضلات کف لگن شود. در نتیجه عدم محافظت از مجرای پیشاب در هنگام انجام فعالیت­های روزمره باعث بی­ اختیاری ادرار استرسی اعمال فشار اضافی به مثانه می­شود.
یائسگی در دوران یائسگی از میزان تولید هورمون زنانه استروژن کاسته می­شود، که این امر می­تواند در برخی از زنان منجر به بی­ اختیاری ادرار استرسی شود. زیرا پس از دفع ادرار، مجرای پیشاب به طور کامل بسته نمی­شود.

http://www.drdianahoseini.net/

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش