سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

لوله کاروگیت

166 بازدید2 سال پيش
naabzist19

naabzist19کاربر naabzist19

naabzist19کانال naabzist19

کاروگیت در انگلیسی به مفهوم موجدار و لوله کاروگیت به مفهوم لوله ای است که ظاهر آن موج دار است. لوله‌های کاروگیت با اسامی مشابهی همچون لوله پلی اتیلن دوجداره، لوله فاضلابی شیار دار، لوله آکاردئونی فاضلاب و در بین عوام لوله کالوگیت یکی از انواع لوله‌های پلی اتیلنی و یا پلی پروپیلنی است با ظاهری شیار دار یا کنگره دار و سطح داخلی صیقلی و صاف که در سایزهای 110 میلیمتر تا 4000 میلیمتر تولید و بمنظور جمع آوری و انتقال فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ بیرون لوله کاروگیت سیاه رنگ و رنگ داخلی آن زرد و یا آبی رنگ است.

هدف از تولید لوله کاروگیت افزایش مقاومت مکانیکی، استاتیکی و سفتی حلقوی (Ring Stiffness) و در مقابل کاهش زبری نسبی درون لوله فاضلاب می باشد. با توجه به اینکه جریان فاضلاب حاوی مواد جامد می باشد، کاهش زبری نسبی باعث کاهش رسوب گذاری جریان فاضلاب می گردد که این امر به نوبه خود منجر به کاهش خطر گرفتگی و هزینه‌های نگهداری شبکه جمع آوری فاضلاب می گردد.

لوله فاضلاب دوجداره قابلیت تحمل فشارهای داخلی را نداشته (حداکثر 1.5 بار) و به عنوان یک کانال زیرزمینی استفاده میشوند که برای شبکه‌های ثقلی طراحی شده است. سطح بیرونی آن حلقه به حلقه می باشد. لوله دوجداره پلی اتیلنی کاروگیت دار دارای استحکام زیادی بوده و تمام فشارهای زیرسطحی و بارهای مرده و زنده وارده از سطح و زیر لاستیک ماشین‌های در حال تردد را تحمل میکند.

لوله پلیکا و لوله کاروگیت هر دو بعنوان لوله‌های فاضلابی شناخته می شوند تفاوت اصلی آنها در این است که لوله پلیکا بمنظور انتقال فاضلاب درون ساختمان و در مواردی نادر بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و بر عکس لوله‌های دوجداره کاروگیتی برای جمع آوری و انتقال فاضلاب درون محوطه استفاده می‌شود و در مواردی نادر درون ساختمان کاربرد دارند.

کارخانه ناب زیست تنها شرکت با قابلیت تولید لوله کاروگیت تا سایز 4 مترمعادل 4000 میلیمتر در خاورمیانه می باشد. در هر دو موضوع کیفیت و قیمت ما به شما اطمینان می دهیم که در عالی ترین درجه خود قرار دارند. پس با خیال راحت با کارخانه ناب زیست تماس بگیرید و با کارشناسان ما گفتگو نمایید. حتی شما می توانید با هماهنگی از کارخانه بازدید کنید و از نزدیک شاهد تولیدات با کیفیت خطهای تولید دورسباخ آلمانی ناب زیست باشید.
برای توضیحات بیشتر به سایت https://naabzist.com/index.php?cat=18 مراجعه کنید

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش