سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

ویدئو معرفی کامپوزیت گرادیا قدامی جی سی - GC Gradia Direct

286 بازدید1 سال پيش
cafedentist

cafedentistکاربر cafedentist

cafedentistکانال cafedentist

کامپوزیت های گرادیا دایرکت جی سی کامپوزیتی میکروهیبریدی و رادیواپک است که دارای ماتریکس میکروفیلد، ذرات سیلیکا و فیلر های از پیش پلیمر شده است که مناسب برای ترمیم پوسیدگی های کلاس V, IV, III, II, I و ترمیم پوسیدگی های سطح ریشه و ترمیم ونیر های کامپوزیتی در دو نوع قدامی و خلفی و پوسیدگی های Wedge-shaped و ترمیم مستقیم (Direct Restorative) و بستن دیاستم و ترمیمی طولانی مدت و با دوام است که رنگی شبیه به دندان طبیعی را ایجاد میکند و به علت اثر آفتاب پرست باعث به وجود آمدن ترمیمی نامرئی و بسیار زیبا میشود.محتویات کامپوزیت گرادیا قدامی جی سی شامل یک عدد سرنگ 4 گرمی می باشد و ساخت کشور ژاپن است.

برای اطلاعات بیشتر از مشخصات ، قیمت و خرید کامپوزیت گرادیا قدامی جی سی از طریق لینک زیر وارد شوید.
https://cafedentist.com/product/gc-gradia-direct/

رزین کامپوزیت نوعی از پر کننده های دندانی با مواد معدنی و مونومرها می‌باشند که با استفاده از نور آبی در روی سطح دندان ها سفت می شود. رزین کامپوزیت ها اغلب به رنگ دندان می باشد. معمولا در ترمیم و اصلاح دندان های پوسیده از این مواد استفاده می شود. به کار گیری رزین کامپوزیت ها باعث اصلاح طرح لبخند، اصلاح دندان های خراب و بد رنگ می شود. این روش ایمن مورد استقبال بی شماری از افراد قرار گرفته که امروزه اکثر دندانپزشکان از رزین کامپوزیت ها استفاده می کنند. درمان با رزین کامپوزیت در یک جلسه و در مطب مجهز یا دندانپزشک زیبایی صورت می گیرد که هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد.
جهت مشاهده وخرید انواع رزین کامپوزیت از فروشگاه کافه دنتیست، از طریق لینک زیر وارد شوید.
https://cafedentist.com/product-category/%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2/%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%af-%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85%db%8c/%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%aa/

با توجه به تجربه ی کافه دنتیست در این سال ها سعی دارد که تمامی اجناس موجود در بازار را در قالب وب سایتی برای جامعه دندان پزشکی ارائه دهد که در این مسیر تضمین کیفیت و اصل بودن جنس و تحویل سریع محصولات را مسئولیت فنی و عملی خود میداند.کافه دنتیست یکی از بزرگترین سایت های فروش اینترنتی محصولات دندان پزشکی در ایران است. که شما میتوانید به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را تکمیل کنید.

برای مشاهده و خرید مواد و لوازم دندانپزشکی از کافه دنتیست https://cafedentist.com/ کلیک کنید.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش