سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

فریزر صندوقی-راهنمای خرید و معرفی + تصاویر

112 بازدید2 سال پيش
  • می پسندم
  • اشتراک گذاری
  • افزودن به لیست پخش
  • دانلود
  • گزارش تخلف
  • نشان گذاری
geekgirl

geekgirlکاربر geekgirl

geekgirlکانال geekgirl

فریزرهای صندوقی یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات هر فروشگاه ، رستوران، هتلی و... فریزرها هستند، می باشند و به مرور زمان در انواع مختلف تولید شده اند. فریزر های صندوقی در عین اشغال کم محیط فروشگاه، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند. یخچال بستنی میهن یا فریزر بستنی این محصول در انواع مختلف ساخته شده است. از دیگر مزیت های فریزر صندوقی استفاده از درب های سکوریت نشکن می باشد که این امکان را برای مشتری فراهم می کنند تا به آسانی کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند، از دیگر مزیت های این فریزر داشتن چرخ می باشد که باعث سهولت در جابه جایی محصول برای کاربران است. همینطور از فریزرهای خوابیده به عنوان فریزر های بدون برفک نیز شناخته می شوند.
فریزر صندوقی در سه مدل خانگی، هایپری و طرح قدیم تولید و به بازار عرضه می شوند.
فریزر صندوقی خانگی
فریزر صندوقی خانگی می باشد که در انواع مشاغل و منازل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این فریزر جهت نگهداری و فریز کردن انواع موادغذایی فساد پذیر استفاده می شود. جنس بدنه این فریزر از نوع گالوانیزه می باشد. فریزر صندوقی در دو مدل تک درب و دو درب قابل سفارش می باشد.
فریزر خوابیده دو درب توسط دیواره ای از جنس گالوانیزه به دو بخش تقسیم شده و هر بخش دارای درب جداگانه می باشد. عایق این دستگاه با تزریق فوم پلی یورتان می باشد.
ظرفیت فریزر صندوقی خانگی ۲۶۰ لیتر می باشد و در سه رنگ سفید آبی و زرشکی طراحی و تولید می شوند.
نوع ترموستات بکار رفته در فریزر صندوقی خانگی دیجیتالی می باشد و مجهز به سیستم برفک زدایی بسیار قدرتمندی می باشد و شما با استفاده از فریزر صندوقی دیگر نگران برفک زدن دستگاه خود نخواهید بود.
فریزر صندوقی هایپری
این فریزرهای صندوقی که به فریزر بستنی معروف هستند یکی از محصولاتی اند که به شما در تازه نگه داشتن محصولات لبنی از جمله بستنی ها با طعم های مختلف کمک بسیاری می‌کند. فریزر های صندوقی هایپری مخصوص استفاده در بستنی فروشی ها، کافه‌ها، سوپرمارکت ها و اماکن تجاری قرار می گیرند زیرا دارای دارای امکاناتی از قبیل: سبد نگه دارنده ی محصولات، درب های شیشه ای و چرخ های متحرک، کیفیت ساخت بالا در ابعاد و اندازه های استاندارد و همچنین ترموستات مکانیکی است که همین امر موجب شده در فروشگاه های زنجیره ای، امکان تجاری، سوپر مارکت و هایپر مارکت ها، بستنی فروشی و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
فریزر صندوقی طرح قدیم
این فریزر ها مصارف فوق العاده ای دارن که در دو نوع خشکن ومعمولی، برای نگهداری و فریزرکردن انواع محصولات ومواد غذایی منجمد مانند گوشت و مرغ و ازنوع خشکن این فریزر برای بستنی مورد استفاده قرار می گیرند، این فریزر صنعتی دو منظوره ساخته شده و به صورت شخصی و تجاری قابل استفاده می باشد. به گونه ای که می شود در منازل برای حفظ و نگهداری انواع گوشت، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات و... مورد استفاده قرار می گیرد. این فریزر دارای مزیت هایی می باشد که موجب این دستگاه دارای کاربرد های بسیاری در مکان های دولتی وتجاری باشد، ازجمله بکارگیری بهترین متریال تولید و مصرف بهینه انرژی است.

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1109108-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF



























نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش