سرویس اشتراک ویدیو ام پی فور

برای افزودن به لیست علاقه مندی باید وارد حساب کاربری شوید.

ورود به حساب کاربری

بستن

بله خیر

ام پی فور را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

پخش بعد از 8

اولین تریلر رسمی Spider-Man: Homecoming 2017

2,525 بازدید7 سال پيش
sajjads399

sajjads399کاربر sajjads399

AgeMovie.irکانال AgeMovie.ir

پیتر پارکر جوان، همانطور که راهش را در دبیرستان ادامه میدهد، به عنوان مرد عنکبوتی نیز با جرم و جنایت مبارزه میکند…
-*-*-*-*-*-*--*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
برای دربافت جدیدترین فیلم و سریال ها
SINAMATV.IR
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
* هپی هوگان، دستیار تونی استارک که نقش او را جان فاورو بازی می‌کند، برای پیتر یک کیف از طرف تونی استارک می‌آورد که در داخل این کیف لباس جدید مرد عنکبوتی است که توسط استارک ارتقا داده شده است. پیتر پس از اینکه کیف را بازی می‌کند متوجه تارهایی زیر بغل لباس خود که وب وینگز نام دارد، می‌شود که به لباس او اضافه شده است. مرد عنکبوتی می‌تواند با کمک این تارها برای مدت کوتاهی رو هوا معلق بماند.

* مارول و سونی تصمیم گرفتند که بازیگر بسیار جوانی برای نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی انتخاب کنند تا بتوانند دوره دبیرستان این شخصیت را طولانی‌تر کنند تا از پتانسیل‌هایی مانند استفاده از تونی استارک به عنوان مربی مرد عنکبوتی، در فیلم استفاده کنند. تام هالند نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی را در این فیلم بازی میکند که نمایش بسیار موفقی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) داشته است.

* مایکل کیتون نقش ولچر را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی می‌کند. شخصیت شرور و منفی ولچر (Vulture) قرار است برای اولین بار در یک فیلم سینمایی حضور داشته باشد.

* انتظارات از فیلم Spider-Man: Homecoming که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ میلادی، بسیار بالا است، این فیلم، نخستین فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) است که توسط مارول استودیو ساخته و اکران می‌شود. تام هالند، ستاره این فیلم، اعلام کرده است که بحث و صحبت برای ساخت دنباله این فیلم در جریان است. هالند در مصاحبه با WWD تایید کرد که استودیو در اندیشه ساخت قسمت دوم فیلم Spider-Man: Homecoming است.

نمایش بیشتر
0 دیدگاه
0 دیدگاه ثبت نظرات بیش از حد مجاز است، چند دقیقه بعد ثبت کنید.
تصویر پیش فرض کاربر

اشتراک گذاری

  • کد ویدیو
  • واتس اپ
  • تلگرام
  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین

کد ویدیو

copy

گزارش تخلف

متن گزارش:

ثبت

تکرار پخش